kan iemand me helpen met level 5? ik kom nie voorbij die grande ogre bij de kanonnen en de grenades uit de lucht... welke character hebben jullie daargebruikt met welke qwapens?
volgens mij had ik daar de druid met zijn staf daar gebruikt je moet effe mijn geeeugen opfrissen want ik was 2 dagen bezig met level 6.
ik heb gewoon de knight gebruikt. wat ik deed was eerst de 2 goblins afmaken & een tijdje de bommen ontwijken ... gewoon vluchtende voor die baas ... op een gegeven moment stoppen ze met bommen te gooien .. kan je je even concentreren op de eindbaas. Opgelet eens je de eindbaas hebt gevloerd komen er terug 2 goblins met bommen gooien .
Als je met de druid spelen kan ik je die "smoor"staf (die die zwarte wolkjes schiet) enkel maar aanraden ... ik denk de derde die je kan selecteren ... die ruled gewoon
ok bedankt, ga k het vanavond weer even proberen, die bonuslevels.. tellen die nou gewoon als lebels want ze zeggen meer dan 24 levels.
14 campagne levels bij de light campaign 2 hidden levels bij de light campaign 12 - 14 campagne levels bij de dark campaign (weet niet juist hoeveel ... geef me een paar daagjes ... ) 2 hidden levels bij de dark campaign
Kben juist na meer dan een dag proberen voorbij level6 geraakt.... oef mja, dat heeft me wet even wat moeite gekost.... vooral dat grote vuurmonster op het einde... gelukkig had'k op't forum gelezen hoe je het moest doven, en dan pas afmaken, anders had ik waarschijnlijk heel wat zelfmoordpogingen ondergaan alvorens ik wist hoe je het kon doden. Mja, nu level 7 ....
Ik zit ook in level 7, wel die van de Dark Campaign ... deze level is de mooiste die ik tot nu toe heb gezien !!! Ik stond weer een 15 minuten te gapen eer ik ben begonnen met spelen
Damm you guys ik zit nog steeds vast in level 7 ik heb niet genoeg goud om armer te kopen voor mijn druid en ga vaak op het laatste moment af. En dit vaak door 1 critical hit door een assian. Ik denk dat ik het maar weer met de knight ga proberen. Geef mij meer tips!!!!!!!!!!!!!!
nee degene daar links om de hoek die killt mij in 1 keer kan mij vertellen waar ik dan naar toe moet gaan?
Gewoon blijven volhouden ... als je die af hebt gemaakt komt er nadien nog 1 Wat je wel kan doen is je shield casten van je druide als je om de hoek gaat.
Kan iemand mij vertellen voor hoeveel spelers Enclave is? Hoe ziet een eventuele multiplayer mode eruit? Ook zou ik wel willen weten waar ik hem nu nog zou kunnen kopen.... Alvast bedankt Greetz DvD
1 speler en je kan hem bij de beter game zaak halen. Yo, catscratch is het daarna nog ver of moet ik nog wat speciaals doen?