Enclave wat een vet actie/adventure is dit zeg!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lucky Lenn, 27 jul 2002.

1. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0
    yo catscratch jij hebt lvl 13 van light al gehaald he??

kun je mij misschien ff helpen?
    Ik haal dat level niet! met de knight wordt ik afgeslacht in een kamer vol met arch liches en als ik met de druid of met de wizard speel heeft mijn magie weinig effect op de skeletons in het begin dus wordt ik ook gemold.

hebbie misschien wat tips?? 8)

2. Catscratch

Catscratch Access Peace !

Leuk Bevonden:
    0
    ahja die kamer was de grootste nachtmerrie van heel die level ... ik ben er dan ook ettelijke malen gestorven :mad:

Gewoon een knight nemen met alles erop en eraan ... zeker zijn dat je het fireblade neemt. Die liches zijn een redelijke pain in the ass. Gewoon rondhakken zonder denken. Een betere tip kan ik je niet geven ... een troost ... die kamer is echt het moeilijkste van heel de level.

Voor je de kamer ingaat kwam er ook een tovenaar/tovenares. Als je die laat ontsnappen kwam die mee in de desbetreffende kamer dacht ik. Zeker zijn dat je die ook eerst afmaakt :)

3. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    gebruikt niemand ooit de huntress? weet je hoe chill als je in een keer 8 flame arrows afschiet, alles in de omgeving getotet (vermoord)

4. Catscratch

Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van me is een echte pijl en boog hoer. Ik ben er niet zo scheutig op ... bij de dark campaign begin je met een assasin (boogschutter). Gevloekt dat ik daar heb ;)

5. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    trouwens hoe vechten jullioe met die knight. ik ben daar zo slecht in!! mijn tactiek: schild ingedrukt houden en dan w8en tot zij slaan (als je ziet dat ze slaan naar achterlopen) en dan zelf toeslaan als zij je gemist hebben, k d8 tog dat dit wel slim was maar in tegen deel. ik verlies altijd meyt die gaston... tips?

6. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    als je met de knight vecht moet je proberen, duhu, een slag te geven.... en dan achteruit lopen zodat je (hopelijk) zijn slag mist, ... wat ook wel heeel effectief is is een combo doen, die hoeft niet eens raak te zijn, gewoon voor het creature, en dan verliest het beest nog health....

oefing baart kunst....

7. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ja snukkel ik ben al in lvl 9 en doe elk level de 1ste keer met de knight, dus ik ben der gewoon slecht in

8. Catscratch

Leuk Bevonden:
    0
    Zien dat jij als eerste raakt. Desnoods terugtrekken ... bij de betere zwaarden geregeld de combo doen ... zodat je bij de laatste slag altijd damage doet ... of ze nu blokken of niet.

btw .... }:] }:] }:] UITGESPEELD }:] }:] }:]

8)

9. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    gefeliciteerd...

krijg je ook goblins om mee te spelen in dark?

10. Catscratch

Leuk Bevonden:
    0
    yepz :)

snelle kleine kereltjes :)

wel raar ... met de Light campaign heb ik 90% met de knight gespeeld, gij de Dark campaign 90% met de sorceress.

11. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    hoe cool egt die goblins, maar welke wapens hebbenw ze dan?

12. Catscratch

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon dezelfde melee wapens als altijd dacht ik ... maces, axes & swords.

13. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0

ok ik zal het proberen, die fireblade gebruikte ik nooit :eek:

thx :+

14. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel eens willen horen van die Enclave spelers die al bijna aan het einde zitten van de dark campaign.GEBRUIKEN jullie CHEAT codes of niet? Volgens mij cheaten jullie de pannen van het dak want Enclave is gewoon rete moeilijk.Ik heb onlangs de cheatcodes van het net gelezen maar ik wil ze nog niet gebruiken.Ze zijn dus al een tijdje verkrijgbaar.Stuur een mailtje als je een GODMODE wil in Enclave.Ik probeer nu level 4 van de dark campaign en het wordt steeds moeilijker dan de light campaign.De meeste tegenstanders gebruiken nu al wapens en schilden die ik binnen 4 levels maar kan gebruiken.Waarom hebben ze die save optie niet gedaan.

15. Catscratch

Leuk Bevonden:
    0
    Cheatcodes ? no way ... ik ga geen 60 € neerdokken om dan alles met cheat codes te spelen. Ik vond het spel echt niet zo moeilijk hoor. Enkel level 12 van de Light campaign vond ik tere oneerlijk.

Gewoon zien dat je per campagne alle 3 de hidden levels vind ... hier kan je geld mee verdienen dat het niet meer normaal is :)

16. Lucky Lenn

Lucky Lenn Better dead than Red

Leuk Bevonden:
    0
    wat is de juiste hendel combinatie in level 9 voor zale?

17. Catscratch

Leuk Bevonden:
    0
    Geen, ge moet gewoon den 5e hendel zoeken ;)

18. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    mm, kben nu juist in level9 en dat is inderdaad niet echt gemakkelijk.... nog stees op zoek naar hendels

19. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar heeft niemand van jullie last gehad van LAG's en vastlopers en zo want in heel veel reviews staat dat je de geregeld last van heb.

20. Lucky Lenn

Lucky Lenn Better dead than Red

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina