Ik snap niets van die 'lags'en vastlopers waar de pers over praat.Ik heb Enclave nu al meer dan 30 uur gespeeld en het is nooit vastgelopen of beginnen vertragen.Ik kom wel meer oneerlijke toestanden tegen.Zo was ik onlangs aan het snipen (zat er eentje zo'n 10 meter hoger) tot wanneer mijn tegenstander een ander plekkie vond.Het was voor mij onmogelijk om hem te raken maar zijn pijlen maakten een soort kromming naar beneden.Als er pijlen vertrekken laten ze een wit spoor achter en die pijlen waren net telegeleid.Snapte er niets van maar ik kon wel opnieuw beginnen.
Was van plan Enclave te halen bij Next Level in Arnhem zeggen ze dat het spel nog niet uit is... waar kan ik het wel kopen?
Magic arrows ? Ik weet dat ze er zijn maar nooit zelf mee gespeeld. Qua lag ... er zijn in de Dark Campaign 2 leveltjes waar de framerate het soms moeilijk krijgt. Zeker wanneer je met een snelle figuur zoals de goblin speelt. Desbetreffende levels zijn 7 & 8. Het spel wordt geen diashow maar je voelt dat de framerate even een dipje maakt. Het verslechtert de gameplay echt niet.
bij lvl 9 zit er een hendeltje precies links naast de trap. vraag: ik krijg wel eens een map in het spel, maar heb die tot nu toe nog niet kunnen gebruiken. leg uit!?
Hidden levels kan je unlocken door het vinden van die kaarten. Er zijn er 3 per campagne Zeker zijn dat je ze niet mist.
Yo cat, wat moet ik in level 10 doen met die rare liftjes die naar beneden gaan ik donder elke keer in de lava daar?
Welk figuur hebben jullie gebruikt met de extra level in die Arena? Bij "Hard" kom ik niet echt verder. Telkens wordt ik weer gekilled door die twee boogschutters die 5 pijlen tegelijk afschieten .......heel irritant Help...
hoe kom je voorbij die liftjes in level 10 ik donder elke keer in het lava als ik naar de 2e spring. help me!!!!!!!!!11
hoe kom je voorbij die liftjes in level 10 ik donder elke keer in het lava als ik naar de 2e spring. help me!!!!!!!!!
Veel mensen zeggen neem een snel persoon (halfling) ... maar ik heb die level al gecomplete met Wizard & Knight. Je gaat op het eerste liftje staan ... je zakt, je zakt, je zakt ... je ziet voor je een 2e liftje stijgen ... niet direct opspringen wanneer je dat 2e liftje ziet ... laat het een beetje uit de lava komen ... dan springen en gewoon naar voren lopen ... dat moet juist lukken. Eigenlijk is het gewoon een kwestie van timing. Trust me ik heb er ook serieus op gevloekt hoor .
FF een vraagje, ik zit er ook aan te denken om Enclave te kopen maar wat je veel leest(niet bij xbw is dat de controls zwaar zuigen en dat het super moeilijk is je character te bewegen en laat staan te vechten. Is dit bullshit of toch een kern van waarheid. Anybody????