Engels voetbal op TV?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door dDirk, 22 aug 2004.

1. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Hey,
    Tot vorig jaar kwam er altijd het weekend lang op RTL5 Engels en Duits voetbal live, maar dat is dus niet meer zo :mad:
    Voor live Duits voetbal kan ik naar die duitse zender maar op BBC zijn alleen maar samenvattingen waar ik dus niet genoegen mee neem :)

Nu is mijn vraag, waar kan ik Engels voetbal kijken? Of kan het ook op internet? En als het bij zo'n betaalde zender is, hoeduur is het dan?

Avast bedankt :)

2. xboy007

xboy007 Guest

canal plus

3. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ja? Maja Anal+ is kut ;)
    Heb net Voetbal Kanaal gevonden, eerst moet ik dan UPC Digital hebben en dan kan ik daar via weer een Abbo nemen op Voetbal Kanaal. En dat lijkt me wel wat.
    Het standaart pakket van UPC Digital is €15 p/m en dan heb je meer dan 60 extra zenders, maar er gaat nog wat van die €15 omdat wij ook al Chello Classic en telefoon van UPC hebben.
    En dan willen mijn ouders vast ook wel mee betalen dus dan word et iets van €5 p/m :D

Alleen et VoetbalKanaal is dan nog €10 p/m....maja altijd nog goedkoper dan Anal+ en je hebt ook nog veel meer in totaal!

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    op welke zender kun je duits voetbal live zien?op ard zijn ook alleen maar samenvatingen

5. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    RTL5 was laatst een live wedstrijd en vanavond komt voor voetbal inside weer alle samenvattingen

Deel Deze Pagina