Maar er kunnen meer mensen Engels praten dan Chinees. In de praktijk is Engels, vooral in de westerse wereld, de meest gebruikte taal.
Een kwart van de wereld bevolking woont in China, dus chinees word het meest gesproken..[/QUOTE] dus is het een wereldtaal? oke ga maar is naar frankrijk en begin maar chinees te praten, 99% kans dat ze geen woord snappen. het is de meest gesproken taal maar niet WERELDTAAL :b:
Er zijn van alle soorten "irritante" gevallen. Persoonlijk heb ik van alles in me lijst, zelf Amerikanen en Duitsers Schreeuwende kinderen worden altijd gemute
Och, zon hekel aan schreeuwende kinderen ha. Eigenlijk als je een LIVE account aan maakt, moet je een sound recording doen en als je een piep stem hebt wordt je account niet accept. Zucht sweet dreams.
dus is het een wereldtaal? oke ga maar is naar frankrijk en begin maar chinees te praten, 99% kans dat ze geen woord snappen. het is de meest gesproken taal maar niet WERELDTAAL :b/QUOTE] In frankrijk kunnen ze ook geen engels
ja, maar in frankrijk kunnen ze niets anders dan Frans, dus dat gaat niet op, (volgens mij zijn wij een van de enige landen waar zoveel talen onderwezen word...)
In frankrijk kunnen ze geneens frans man @ HybridTheory Engels is de wereldtaal. Misschien wordt Spaans wel in meer landen gesproken, maar Engels is de wereldtaal. Ontopic: Engelse piepstemmetjes...Focking irritant! En het zijn er zo veel man. Niet normaal. Ze denken ook dat ze echt stoer ofzo zijn, maar iedereen vind ze gewoon irritant. Engelsen met gewone stemmen gaat wel weer. Ik heb zoiezo een hekel aan mensen die gewoon veel praten. Maakt niet uit, uit welke country ze komen. (Behalve mensen in je friendslist ofcourse)
Zoiezo wtf maakt het uit welke taal het meest gesproken word tis gewoon fucking irritant als er zon kind in je oor blert
Voor ieder persoon is de definitie van een "wereldtaal" anders, wij zijn ook niet de enige die daar over discussieren, dat doen veel meer mensen al jaren, dus ik denk dat dat altijd blijft.
Die piepstemmetjes zijn het ergste. Vooral als die denken dat ze vet stoer zijn. Off-topic: Noem het geen wereldtaal maar Lingua Franca. Een taal die het meest gebruikt wordt om te communiceren tussen mensen met een verschillende moedertaal. Dan staat Engels in ieder geval op de eerste plek. Wereldtaal is inderdaad een ander verhaal.
Nee de wereldtaal is spaans. de meest gesproken taal is chinees de meest gesproken 2e taal is engels de handelstaal is chinees (veel denken engels maar china heeft zo'n grote impact op de handel over heel de wereld dat dit ook de handelstaal is) omdat bijna iedereen naast zijn moedertaal een mondjevol engels kan of iets anders betekend nog niet dat het een wereldtaal is.
Tukkers zijn pas irritant Mijn broertje vindt het heel leuk om iedereen in het Engels te moeten uitschelden. Zijn engels is heel en heel slecht.