1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Engelse mensen op Xbox Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rhumor, 24 nov 2008.

  1. Vespizzatevi

    Vespizzatevi Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag met Forza had ik zon fop neger. Hij zei dingen zoals dit: yo nigga, aight bitch. En van die Engelse puistenkoppen heb ik niet zo last, praat altijd gezellig mee. Pas had ik zon schreeuwer, dus ik zeg zo stfu. Hij gelijk stil:)
     
  2. RiChY

    RiChY GoW II

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    dat trashtalken is idd omdat dat vrijwel een van de betere game landen zijn

    top 5 meest trah noobs

    1. USA
    2. UK
    3. France
    4. NL face it wij zijn ook goed maar denk is maar voor de gein na over hoe wij iedereen uitschelden:confused::lol:
    5. Germany

    komt er dus op neer dat mensen die goed zijn vaak het snelst mensen uitschelden of je het nou leuk vindt of niet..
    en aangezien de landen hier boven me vaak wel overal winnen komt dat goed overeen...
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2009
  3. Nethris

    Nethris Guest

    Als ik in een engelse lobby zit, en praat zeggen ze altijd: Dude, go away you fucking american.
     
  4. Mitch0Neil

    Mitch0Neil World Domination

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, bij Call of Duty 4 heb je ook veel irritante Engelse die maar lopen te schreeuwen, dan mute ik ze gewoon. Of doe me headset in mn controller en doe headset af. Probleem opgelost. Wel een hoop mensen uit mijn friendlist zijn Amerikanen waar ik regelmatig mee spreek via xbl
     
  5. Mitch0Neil

    Mitch0Neil World Domination

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik toch wel een geweldige oplossing vind, is gewoon randebiel praten. Zeg bv. iets als TALKING TO ME? TO ME? ze houden vanzelf wel op
     
  6. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Meestal ben ik host, en dan vraag ik gewoon in het Nederlands: "Kun jij Nederlands?". Als ik daar geen antwoord op krijg dat lijkt op "JA", dan issi weg. :9
     
  7. SPiRiT

    SPiRiT lekker scheuren

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    2
    tja Engeland, jaren lange inteelt en zoveel regen dat de hersenen gaan schimmelen.

    en dat ze zo'n hekel aan Fransen hebben, tja die kunnen wel lekker eten bereiden, zou ik ook jaloers van worden.
     
  8. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het aantal trashtalkers per game best verschillend is. Denk maar aan het verschil tussen Halo en PGR/Forza. Ik denk dat je in racegames sowieso beter een gesprek kan voeren dan in shooters. Omdat ik meer racegames speel heb ik eigenlijk niet zoveel last van trashtalkers. Heb ook nooit last van Engelsen gehad, nee dat zijn het toch de Amerikanen die bovenaan het lijstje staan.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2009
  9. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    kijk ik heb de beste oplossing tegen mensen die irritant zijn :9
    ik heb een trashtalk, een apparaatje wat je onder je controller hangt waar je geluiden op kunt zetten.
    oftewel ik heb bijvoorbeeld in gesproken: hello
    en als ik de knop ingedrukt houdt waar hello op staat dan kan ik dat eindeloos laten herhalen.
    oftewel te irritant! zo heb ik veel verschillende geluiden en irritante zinnetjes :9
    bedenk maar eens hoe irritant het is als je 1 min lang n00b snel achter elkaar hoort op een monotome stem!
    dit gebruik ik trouwens alleen maar als iemand moeilijk doet of als ik me verveel :9
     
  10. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Haha, geinig.
    Wanneer ik praat zeggen ze meestal: ''American''? *)
     
  11. Basserr

    Basserr You're Breakfast!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    haha die britten met hun nasale stemmetjes, moet altijd om ze lachen
     
  12. Joey1979

    Joey1979 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik woorden heb op Live dan is het met Amerikanen, zelfingenomen arrogant volk, niet allemaal uiteraard er zitten overal rotte appels.

    Met engelsen heb ik eigenlijk helemaal geen problemen, mijn friendslijst bestaat 80% uit engelsen waar ik altijd mee kan lachen. Zogauw als ze merken dat je uit Amsterdam komt gaat het onderwerp al snel over wiet, hoeren en is het ijs snel gebroken :)
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2009
  13. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe altijd alsof ik afkomstig ben uit Togo ofzo, altijd lachen.

    Als ik ergens een hekel aan heb, zijn het van die kleine Engelse klotekinderen die geen leven hebben of Fransen.
     
  14. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah inderdaad, vooral Amerikanen zijn daar helemaal dol op.
    Oh yeah Holland, that's that little country near Amsterdam.
    Ehm... Yeah that's the one (haha):emo:
     
  15. SC Voorne C2

    SC Voorne C2 Guest

    Ik ken niemand die zo slecht praat Engels praat als ik zelf. Maar als ik het probeer en ze gaan lopen zeiken word ik helemaal gek.
    Sommige denken dat iedereen zich maar aan hun moet aanpassen en vinden het dan ook nooit goed!
    Uiteindelijk loopt het dan uit op een flinke scheldpartij:p
     
  16. Ravebeast

    Ravebeast Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Engelse hebben zelf zo'n pauper accent dat soms slecht te verstaan is.
     
  17. ricked

    ricked Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het helemaal goed:D Als ik die lui hoor praten neem ik het accent over en praat ik mee:D Engelse gasten zijn hard:D
     
  18. SC Voorne C2

    SC Voorne C2 Guest

    Ik lul gewoon vaak Nederlands tegen hun8)
    Wat maak het uit; mijn Engels is net zo onverstaanbaar voor hun dan voor ons Russisch.
     
  19. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol laatst kreeg ik zo'n engelse kerel ervoor bij fable 2 online.En ik had zo'n vraag over een gift en hij zegt meteen:
    FUCK YOU FUCK YOU
    Ik zeg:
    What do you say?Do you say fuck you to me?
    Hij:
    Fuck you:
    Ik:
    You suck bitch!

    Sommige zijn ook weer vet grappig zoals een kerel waarmee ik samen Borat na deed.:+
     
  20. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik was een keer Nazi Zombies aan het doen, ventje van iets van level 50.

    Ik had headset ingedaan ( ben met vriend begonnen ingame ) En opeens horen we een klein Amerikaans kindje.

    Hij zo van : hello? haaaaaai???? helooo?

    Piepstem, irritant etc.

    Ik zo van, Can you be still please? Me and my buddy are trying to talk?
    Hij : F*cckkk youuuuu
    Ik : How old are you?
    hij : 8

    |:-
     

Deel Deze Pagina