1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Engelse mensen op Xbox Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rhumor, 24 nov 2008.

  1. Kaka.

    Kaka. Guest

    Net met FIFA:

    Hij: Gooaaaalleeee. (Piepstem)
    Ik: Huh?
    Hij: I scored.
    Ik: No you didn't.
    Hij: Oh.
    Ik: Microfoon uit, bye.

    En dan blijft hij de hele tijd: Goal goal goal goal door tv te schreeuwen. :'-(


    Je hebt ook van die kinderen die voor het eerst het woord: ''Sex'' hebben gehoord en dan gelijk bluffen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mrt 2009
  2. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had laatst toen ik Halo 3 ging spelen ook met zo'n engels irritant joch. Ik had geen zin om me headset aan te sluiten begint ie te zeiken van: Cmon man talk plz. Daarna ging hij helemaal uitleggen hoe ik een headset aan moest sluiten want hij dacht dat ik niet wist hoe dat moest:emo:
     
  3. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwoa, ongeveer 7 op de 10 Britten op Xbox Live zijn irriterend. Jongentjes die heel de tijd een clublied zingen tijdens Fifa, jongetjes die heel de tijd zingen tijdens CoD 4, jongentjes die denken dat ze heel lauw zijn als ze van die rauwe Engelse rap laten horen door hun mic. Toch zijn er ook aardige Britten, die zeggen dat je een mooi goal hebt gescoord tijdens Fifa. Die zeggen dat je nice skills hebt met CoD 4. Zo kan ik dus wel eeuwig doorgaan
     
  4. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik heb eerder een hekel aan Nederlanders die in elke zin het woord K*nker gebruiken om zo kracht toe te voegen aan hun lul verhaaltjes. En dat is zo de hele doelgroep op GoW. Niets anders dan triestheid waarvan ik dan ook snel wat zeg. =(
     
  5. Henri-Alexander

    Henri-Alexander Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommigen denken nou eenmaal dat Engels dé taal is. Als iemand Nederlands probeert te praten die niet Nederlands is maar bijvoorbeeld Marokkaans zegt de gemiddelde Nederlander in een discussie ook 'Praat normaal Nederlands'. Dat is mijn mening.
     
  6. Vandal

    Vandal Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het idee dat die echte "die-hard" britten zosnel ruzie zoeken, al vaak gezien. :mad:
    met hun dikke accent aan.. denken ze dat ik een amerikaan ben en krijg je meten paar scheldwoorden naar je hoofd gesmeten
     
  7. nl neo nl

    nl neo nl High Executive

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    En zo hoort het ook. Als er een volk simpel is dan zijn het wel die Amerikanen.
     
  8. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    het enige waar ik altijd last van heb zijn die gasten met klote kleuter stemmetjes. van schelden heb ik nooit zon last, scheld terug en daarna wordt het gewoon geinen tegen elkaar. meestal zit ik gewoon met maten van me in en party en die hebben niet zon last van piepstemmetjes (als je er zelf last van hebt; veel roken en drinken lijkt te helpen :+). Er is wel 1 gast altijd met zon klote stem. ik vind hem verder ook totaal niet aardig, maar m uit de party kicken lijkt niet te helpen |:- als ik de party op invite only zet, komt die later nog wel eens of gaat die irritant pms sturen
     
  9. SysanApse

    SysanApse Guest

    Ik heb geen last van engelsen / amerikanen tenzij ze met foreigner beginnen te schelden.
    Ik praat normaal goed engels :/
     
  10. Meowth

    Meowth Guest

    Engelse mensen zijn gewoon irritant, de meeste mensen zeggen meestal: Bloody American tegen mij, omdat ik geen brits accent heb.
    Maar het ergste zijn gewoon de 10 jarige engelse jongens, ze weten net pas wat sex is en dan gelijk met dat irritante accentje + piepstem stoer doen. :mad:

    Je hebt nog wel een paar goede Engelse, weinig, maar ze zijn d'r wel.
     
  11. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, komt bekend voor... 8)
    Ik zet meestal het geluid uit zodra ik er écht gek van wordt.
     
  12. Sakura_Rain

    Sakura_Rain Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dit ook opgemerkt, maar ik heb er gelukkig neit zo veel last van... gewoon negeren:p
     
  13. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Oih Mate! Whereh are yeeeuu from man?
     
  14. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die fransen zo zwaar irritant. met fifa zeg ik i only talk english en hij blijft maar in het frans lullen. en die fransen praten zo veel onzin. elke keer vroeg hij are you gay? are you gay??

    Laatst helemaal kapot gelachen met grid in demolition derby. Beuk ik een duitser een paar keer begin die te schelden hund en dat soort dingen. Ik rij een bocht daarna achter hem en ik tik hem precies mooi op z'n achterkant en hij klapt vol op de muur en toen schreeuwde die: a scheisse die hollander kanne nicht fahren!!!!!!! ik piste echt bijna in me broek
     
  15. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Britten kun je altijd wel mee lachen als ze doorhebben dat je uit nederland komt, als ze van die extreem vervelende piep stem hebben mute ik ze gewoon :+
     
  16. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoveel lol gehad met Amerikaanse gasten tijdens een potje Social Slayer in Halo 3. Alhoewel de gesprekken veelal over wiet en hoeren gingen was het meestal wel gezellig. :)
    De 12 jarige kinderen zijn soms ook wel geinig om samen mee te spelen, die lullen zoveel bullshit dat ik vaak in een deuk lig :emo:
     
  17. beertjebob

    beertjebob Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, maar meestal zit ik dan met een paar andere mensen gwn nerderlands te praten, en dan beginnen zij met speak english. Mijn standaard antwoord daarop is speak dutch..alleen om hun te irriteren :+
     
  18. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik praat ook nooit onder spellen vind ik niks aan.Vind het vooral irritant als je wint dat ze je elke keer een message sturen ofzo(ik stuur niet meer terug)want dan blijven ze toch bezig.
     
  19. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind praten onder een potje deel van de fun. Wat is er nou leuker om keihard te lachen om je grote faal. Of als een stel malloten rond te lopen en dit iedereen toeschreeuwen, natuurlijk heb ik ook mijn rustige momenten, maar het blijft leuk. Trouwens ik kan het met die engelse gasten wel goed vinden. Al speel ik trouwens laatste tijd veel met nederlanders, een schot en wat amerikanen.

    Bedacht me net wel dat er ook veel crap tussenzit. Die dan quasi-grappig vervelend lopen doen. Dan mute ik ze, maar dit doe ik niet snel.
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2009
  20. Nicola

    Nicola Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    6
    Vanmij denken ze altijd, dat ik uit Rusland kom.
    als ik met mij gebrekig engels kom 8)|:-:lol:
     

Deel Deze Pagina