1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Engelse mensen op Xbox Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rhumor, 24 nov 2008.

1. mikeVermeule

mikeVermeule Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste waardeer ik wel ik zit ook in een clan met een stuk of 30/40 leden uit engeland. De meesten mag ik wel, verder met 3 nederlanders en een paar duitsers. Altijd fun!:thumbs:

2. Eldar Paul

Eldar Paul Student

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, ik heb niet echt vaak last van irritante engelse lui. Ik heb ook wel redelijk goed engels, dus veel denken zelf al dat ik gewoon engels ben ofzoiets.
    Heb nu zelfs een Engelse Wingman in Gears of War 2. Kunnen heel lekker samen spelen en proberen ook op gamebattles matches te spelen. Iemand misschien een keer tegen ons practicen?O-)

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Engelse lui heb ik niet zo veel problemen mee. Amerikanen zijn erger

4. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Check je xbox message's over die practicen.

5. Sanguine

Sanguine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel weinig problemen mee, misschien komt het doordat ze altijd denken dat ik aziatisch ben? :+

6. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Bij de engelsen zijn die kleintje erg irritant, bij de amerikanen zijn ze allemaal irritant. maar ik zit tog meestal in een party, dus heb er niet veel problemen mee.

7. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met uitzondering van een Schot, heb ik nooit problemen gehad met iemand op Xbox Live.
    Het ligt per individu verschillend, je komt altijd wel vervelende mensen tegen, maar dat betekend niet dat de hele bevolking even vervelend is.

Gewoon negeren of muten, dat werkt het beste.

8. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    leuke manier op die irritante mensen een keer goed terug te pakken. stuur ze chat invite's:thumbs::D. je gaat gewoon naar hun profiel en je drukt heel snel achter elkaar die knop van invite to chat in. Je kunt ze makkelijk een stuk of 100 invite's sturen zonder dat ze wat terug kunnen doen:+

9. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Zielig hoor.

@Wouw5: Je haalt me de woorden uit de mond :D

10. mikeVermeule

mikeVermeule Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad zielig, heb dat 1x gehad van een duitser op countdown cod4 SnD, hij kon het niet hebben dat ik 1 vs 5 had gewonnen sukkeltje!_0/

11. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Jup. Ik was een keer op iemand aan het schieten in COD5(jaja, wilde het toch eens proberen), Dus ik kill iemand maar ik hield de trigger iets te lang waardoor ik per ongeluk een teamkill maakte op iemand. Dat persoon bleef me daarna de heletijd invites sturen. Mja, ff xbox uit en weer aan en je hebt nergens meer last van.

12. Windowlicker

Windowlicker mnml

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb meer een hekel aan die gasten die een chronische ruis door hun headset laten komen. Dus constant: BRRRGRRRRRRRRFRRRRRGRRRRRFRRRRRRRPSSSSTGRRRRRRRFGGGGRSSTTTFRRRRRRRRR!!!!

Jij bent niet meer verstaanbaar laat staan andere met nuttige informatie. En bij battlefield 1943 heeeel moeilijk erachter te komen wie die ruis nu maakt, om hem te kunnem muten.

13. Xbneo

Xbneo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kleine kinderen van onder de 12 zijn sowieso irritant, ongeacht waar ze vandaan komen
    ze spelen het spel meestal niet...maar gaan glitches proberen en zo mogelijk teamkillen

mja, zoals net al gezegd werd, gwoon muten en file complaint in geval van glitchen

14. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom heb ik ook geen headset.Ik kan wel engels alleen versta ik ze soms niet.Teveel geruis enzo.Daarom gebruik ik nooit headsets.Dan haal ik een bepaald achievement maar niet.

15. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan nooit tegen die mensen die de bugs gaan opzoeken in games. nu b.v. in fifa 10. ik heb in mijn vorige potje net 3x gehad dat de tegenstander een uittrap/vrije trap van mijn keeper onderschepte zonder dat ik er iets tegen kon doen :eek:

toen stond ik in een keer kansloos achter met 2-5 en ben hem dus maar gepeert (zo is het niet meer leuk, dat moet je met me eens zijn)

en dan krijg je van zown gast een PM met daarin dat je slecht bent en een lozer dat je bent geleaved, nou sorry hoor dat mag je zeggen van me! maar dan moet je mij eerst maar eens eerlijk verslaan.

:)

Deel Deze Pagina