1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Engste level in een spel wat je ooit gespeeld hebt?

Discussie in 'Games' gestart door Beyond The Grave, 19 jun 2007.

1. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb echt al heel lang geen schrikmoment gehad meer in games, ook geen enge stukjes :9.. maar had er vroeger genoeg bij voorbeeld in zelda! vooral het stukje in de donkerste tempel waar die handen omlaag kwamen, schrok me rot de 1ste keer! net zo erg als die zombies in zelda, dat er ineens zo hard gegilt wordt en je ff niets kan doen8) mr toen was ik ook nog een stuk kleiner:+

2. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, inderdaad, echt een kutstreek, maar achteraf hilarisch. :lol:

3. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Schrikmomenten heb ik laatst een keer gehad bij Half Life 2, liep ik in zo'n ondergrondse tunnel die half onder water was naar een Health Package toe, springt er ineens een soort zombiegeval recht overeind, ik schrok me dood!

En toch nog steeds met Splinter Cell, soms zit je in zo'n heel klein donker hoekje terwijl je gezocht wordt. Als die mensen dan vlak bij je staan, dan zien ze je en binnen een seconde schieten ze. En vaak heb ik het geluid nogal hard staan dus dan schrik je je de tyfus. En dat gebeurd me telkens weer :9

4. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    MANHUNT: HUNT FOR PIGSY

Echt dat hele spel is koker eng!

5. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Duke Nukem 3D, maar was toen echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein.

6. ASjok

ASjok FoD-Leader

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sliep half bij Gears of War toen de eerste Berserker door de deur heen ramde. Ik was meteen klaarwakker en mn hart bonsde in mn keel. Was meer een combinatie van de omstandigheden waarin ik verkeerde, want achteraf is het gewoon NIET eng.

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dan toch maar wolfenstein 3d toen ik 6 was ofzow :9. Als der weer zo'n blauwe om de hoek stond en keihard HIHAH!! schreeuwde :emo:

8. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    FEAR,nooit dat ik dat spel ga uitspelen. Heb me toch geschrokken in die demo:eek:!

9. AgentSmith

AgentSmith Guest

Max Payne 1.

De levels waarin je bent volgespoten met drugs met dat kindergehuil op de achtergrond en het regenende bloed.

10. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    ja dat was idd ook wel erg vaag:x

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214

Die soort van "dromen", en wat jij nu beschrijft waren wel altijd vaag en soms ook eng.

12. Sark

Sark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik dan nu de enige die Syndicate vroeger eng vond? Elke keer weer hobbelde je dan vrolijk met je 4 agents rond, en dan begon dat onheilspellende dumdumdum deuntje, wat betekende dat er incoming vijandelijke agents waren.
    Vond dat toch best eng vroeger [​IMG]

Laatst bewerkt: 20 jun 2007
  13. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    moet ik toch voor silent hill gaan,
    man die sfeer is echt te creepy.
    vooral het geluid doet wonderen in dit spel.

14. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Zelda:eek:carina of Time. Toen was ik namelijk een jaar of 8 en dan is het best eng met bijvoorbeeld het lvl van Ganondorf met die orgelmuziek ^^. En die hand die je optilt in dat Forest.. En miss. zelfs Banjo Kazooie, maarja dan overdrijf ik misschien :) Komt namelijk gewoon door leeftijd. Nu heb ik geen/nauwelijks schrikmomenten in een game zitten..

15. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha ik gebruik altijd als excuus dat ik het een saai spel vind :+

16. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    PacMan, het 2e level.
    De eerste game met echte spoken, brrrrrr.

17. lupaie

lupaie youtube.com/lupaie

Leuk Bevonden:
    0
    Als je Conker net had uitgespeeld crashte je Xbox...echt eng...bleek een grap van Rare..want je Xbox draaide natuurlijk nog gewoon

18. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik alien versus predator af en toe echt heel spannend vond als je met de marines speelde.

Verder vond ik Max Payne af en toe een hele nare sfeer hebben.

Uiteraard ook Resident Evil toen ik jonger was.

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Max Payne vond ik altijd een drukkende sfeer hebben, zit je om 2 uur 's nachts op je bed als 15 jarige jochie, door een metrohal te wandelen, kom je ineens bizar veel bloed tegen.. ja.. freaky..

Chronicles of Riddick, Waar je telkens zo min mogelijk je wapens mocht gebruiken ivm bewaking en dergelijke, ook 's nachts gespeeld, en dat je dan om elk hoekje iemand verwacht tegen te komen, maar die nooit komt waardoor t steeds spannender word..

Echt enge spellen heb ik nooit gespeeld.. verder dan Manhunt kwam ik niet.. en Manhunt is niet eng, eerder renzig :cool:

20. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand niet een leuk stukje van die creepy momenten kunnen we mee genieten .. sommige dingen die jullie vertelen zie ik al helemaal voor me :cool:

Deel Deze Pagina