1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Engste level in een spel wat je ooit gespeeld hebt?

Discussie in 'Games' gestart door Beyond The Grave, 19 jun 2007.

1. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    Condemned, 's nachts kei rustig en donker in huis. Je loopt met je zaklamp door een verlaten warehouse en dan valt je zaklampt uit en zie je in een keer een zombie voorbij lopen. Fokking eng gek! Engste spel da ik ooit gespeeld heb. En dan niet alleen dat stukje egt heel het spel is eng!!

2. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Condemned moet ik toch echt een keertje lenen van iemand, lijkt me wel wat \o/

Zit nu weer even terug te denken aan FEAR. De beklemmende sfeer die het spel had, zalig gewoon. Zat ooit nog een keer rond half 3 in de nacht achter mijn computer, alle lichten uit, geluid lekker hard aan :) Ideale setting dus.

Zat al helemaal bezweet van angst achter de pc, moest door een kleine gang lopen, vliegt de gang in de fik en stond dat lieve meisje plotseling achter me. Heb al mijn magazijnen op haar leeggeschoten van angst en het overheersende schikmoment.

Toen het spel maar snel gesaved en mijn nest in gedoken, nog langer doorgaan was erg slecht voor mijn gezondheid en hart \o/8)

3. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, Brocade, ik waarschuw je bij deze. Als je FEAR al eng vond, dan moet je echt niet aan condemned beginnen. Veel enger als dat kan gewoon niet. Zie het voor je; Super realistische graphics, een melee wapen (stok, gaspijp etc), goede A.I. en dan ook nogeens in de meest akelige plaatsen die je je maar kan voorstellen. Denk dus aan het riool onder een metrostation, dat soort dingen ;).

Ikzelf vond FEAR nooit eng ofzo, beetje voorspelbaar. Maar Condemned heb ik nooit alleen willen/durven spelen, das gewoon een uitdaging alleen al als je met vrienden speelt, geloof me maar :).

4. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Vond het spel Clive Barkers Undying wel eng vroeger :eek: Fear zijn ook echt van die spelletjes wat ik met samen geknepen oogjes speel, vind 't zo akelig om te schrikken :p

5. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    Exactly! Ik heb de eerste missie zelf gehaald en de rest op mijn verjaardag met vrienden. En toen was het een uur of elf en zelfs toen zaten van "Speel jij ff" "Nee joh, jij" "Nee jij ik ben net al geweest".

6. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Angsthazen. :+

7. ASjok

ASjok FoD-Leader

Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt een spel, maar iemand stuurde mij eens een 'zoek de verschillen'. Er waren helemaal geen verschillen maar ik zat dus samen met een vriend aan het beeldscherm gekluisterd om wat te vinden, toen plotseling zo'n griezel met een hele hoge krijs tevoorschijn kwam. Ik landde 2 meter achter mijn stoel op de grond gillend neer. Die vriend van me gleed van zn stoel en verdween onder z'n bureau, zonder gein.

Die grapjes zijn serieus niet leuk xD

8. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  9. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Condemned vind ik wel spannend, maar nog niet zo eng als jullie zeggen. Tenminste, ben nu nog maar bij die metro maar FEAR vondk toch stuk enger.

10. ViperMike

ViperMike Guest

Ik heb geen 1 spel gehad die ik eng vond, mischien een paar jaar terug. Ik heb me wel af en toe kapotgeschrokken.

11. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Met de engheid van een game moet je natuurlijk ook wel rekening houden met welke geluidssetting je speeld, welke omgeving en dat soort dingen. Ga maar een met een goede 5.1 set en flinke geluidskaart aan de gang, stuk enger.

12. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Undying op de PC was ook wel freaky.....

13. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Ja die bedoel ik, dat creepy sfeertje wat er hong en de eerste keer dat je dat kasteel betreedde. Scary shizzlemanizzle!

14. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    The Suffering op de Xbox vond ik trouwens ook creepy.

Het speelt zich af op Alcatraz. Het is erg donker en er gebeuren freaky dingen. Je hoorde vaak de stalen poten van die rare monsters op de grond tikken terwijl je nog helemaal niks zag.

Af en toe kreeg je ineens tijdens het spelen uit het niets een flashback, dan schrok ik mij altijd kapot omdat ik zo met het spel bezig was. Deze game heb ik regelmatig even uitgezet om later (met een vriend samen) weer op te pikken.

15. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren Undying weer geinstalleerd. Ik vond het erg tegenvallen. Dit spel had meer impact toen het net uit was. De sfeer qua geluid en het feit dat je alleen in het huis rond loopt is op zich nog wel een beetje creepy. Maar de graphics vallen gewoon erg tegen en je bent best wel sterk als je eenmaal magische krachten hebt.

16. .: JP :.

.: JP :. Shaken, not stirred!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dit was echt een ziek spel! Na een tijdje wen je er aan maar in het begin echt te naar! Vooral met beamer en alle lichten uit...

=(

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Waar ik ook wel van schrok (niet echt eng) was de spiegelscene in de badkamer in Fahrenheit. Ik durfde daarna gelijk niet meer in die spiegel te kijken.

En ik hoorde trouwens dat Silent Hill 2 echt super creepy was, vooral ook de geluiden.

Laatst bewerkt: 26 jun 2007
  18. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    hmm ik heb aardig wat 'enge' spellen gespeeld.. het laatste was Condemned en F.E.A.R. op de 360.. fear vond ik persoonlijk enger door de schrik momenten.. bij condemend was het meer het sfeertje.. zo zullen de mensen het 'lijk' in de locker wel herinneren.. om mij een spel eng te laten vinden is er wel meer nodig..

19. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatste keer was world of warcraft, Ik logde uit en het was donker. Hijs bezig met uitloggen ik loop van de trap en hoor in ene zon heel eng lachje ik dacht dat het een klein kind was bleek het zon stomme blood elfe te zijn. Ik schrok toen echt heel erg

20. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ik vond Unreal: the Awakening echt te creepy. Alle die fokking vage beestenin die gore halletjes enzo. Verder nog niet echt creepy games gespeeld ofzo. FEAR geprobeerd maar dat was lachwekkend..

Deel Deze Pagina