1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Engste level in een spel wat je ooit gespeeld hebt?

Discussie in 'Games' gestart door Beyond The Grave, 19 jun 2007.

1. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook pas uitloggen als het licht is.. :)

2. Mental-Charlie

Mental-Charlie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Project Zero > Fockin' eng de hele tijd muhahahwhaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
  4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja idd. :+

Maarre, ik vond FEAR wel freaky. Maar niet eng. Condemned daar hing gewoon een psycho sfeertje. Je weet nooit wat er gaat gebeuren. Dat lijk in dat kluisje vond ik wel maf. Dat was wel ff schrikken, hoewel ik het toch stiekem verwachtte...

En vroeger...toen was ik bang voor die zombies die op drollen lijken in Zelda OoT. Die dingen leken net kinderlokkers. Eerst gingen ze hijgen, en daarna werd je vanachter gepakt. :eek:

5. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kill vooral in deel 2 op het laatst.. die game vond ik enger dan fear en slient hill enso.. heb codnemned nie gespeelt maar die lijkt me ook creepy :thumbs:

6. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Tomb Raider 2 met die gigantische spinnen in die grot :x.

7. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Zowat heel AVP2.

8. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    resident evil 4 die druk die er hele tijd op je ligt. je bent nergens veilig. die atmosfeer in die game is werkelijk geweldig. het is ook niet eng maar de sfeer is heftig.. ik schrok wel toen ik voor het eerst een regenarator tegen kwam, en ook toen ik de benen ervoor afschoot...

9. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    En het kettingzaag geluid op de achtergrond _O_

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    1x in DOOM III, knalde er opeens een dood lichaam uit de muur, als je dat half pittend ligt te spelen en opeens zie je dat, dan is het wel pittig creepy. :emo: Hetzelfde met de FEAR demo, toen ik de trap af ging en er opeens een meisje voor me stond. Voor de rest vind ik eigenlijk geen ene game eng.

11. partyproof

partyproof What's next?

Leuk Bevonden:
    0
    Welk Resident Evil deel is in het politiebureau dat ineens van die bloedhonden door het raam heen springt..? Heeft me ook twee jaar van mijn leven gekost..

12. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Resident Evil 2

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Dat honden door het raam trucje is een beetje cliche, dat zat ook al in deel 1 :+

14. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    vampire the masquerade: Bloodlines, in het Ocean's Hotel. Damn, das ook een behoorlijk scary stukje. Dat was echt ff doorzetten :p

15. bojas

bojas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vroeger wel is in een game dat ik van een spel (weet niet meer welke) heel erg schrok, daarna heb ik heel lang moeite met slapen gehad. Nu heb ik een licht probleempje als er in een game of een film vaak plotseling een grote spin in voorkomt da's soms best wel vervelend.

16. terrorShooter

terrorShooter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Castle wolfenstein, bijna in het begin. Ik keek rond, er was niemand. ik liep pak 'em beet 10 meter draai ik me om, staat er een of ander gigantisch kut beest te schreeuwn

17. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik dus 2 weken geleden uit de koopjes bak gehaald bij de FRS, zeker een eng stuk daar (klote wasruimte 8))

18. partyproof

partyproof What's next?

Leuk Bevonden:
    0
    Top James Bond 007! dat was em :thumbs:
    Je gaat door voor de wasmachine :+

19. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Grootste schrikeffect Eerste Silent hill --> In de school, het kluisjesruimte. Je komt binnen, hoort aan de andere kant van de kluisjes een kluisjedoor bonken. Jij er met getrokken pistool op af. Loopt om de kluisjes heen, haalt diep adem en opent het kluisje. Zit er niks in. jij opgelucht adem halen. loop terug naar de deur en wham aan de andere kan van de kluisjes voor je neus springt er een kluisje open met volgens mij een kat die eruit komt. Dat kost je drie jaar op je leven.

Engste level, de condemend demo. heb het spel toch maar niet gekocht...

20. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Die game dat je foto's moest maken? ALLES WAS DAAR ENG BRR

Deel Deze Pagina