1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Engste level in een spel wat je ooit gespeeld hebt?

Discussie in 'Games' gestart door Beyond The Grave, 19 jun 2007.

1. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Alone in the dark a new nightmare jonge voor de ps1. Nu zijn het niet meer zulke mooie gfx maar voor toen wel natuurlijk maar dan nog is het nu best eng denk ik. 1 keer dat ik een kist moest openmaken bij dat spel. Je kon hem openmaken of niet, nou ik deed het en opeens bleek er aline in te zitten maar dan wel in gedachtevorm ze was dat niet maar dan die muziek echt zooooo eng. Ook een keer bij alone in the dark dat ik steeds de stemmen aline ALINE aline ALINE hoorde ik was echt zooo bang maar was ook nog 10 a 11 jaar ofzo en ook dat ik eens kon kiezen bij zon spiegel die een geest aan me gaf om dat spiegel aan hem te geven ofzo of aan mij ik weet dat niet meer precies maar als je hem niet gaf ofzo dan kwam je te zien als een skelet en was je meteen dood echt FREEEKKYY :9. Doom 3 ook man toen was ik 12 jaar ofzo weet ik veel of 11 en toen kwam je zeg maar zo aan lopen en opeens ging zon luikje open aan het plafond. Ik ging echt zooooo dood van angst johhh :p. Ook een keer FEAR dat ik zo lekker relaxt met mijn toetsenbord en muis zat te gamen. Ik dacht dat er niets kon gebeuren hea ;) want het is het eerste level dus ik dacht zo van ahhhh gebeurt toch niets lekker ff een soort van tutorial en opeens kreeg ik een slag van een plank in me gezicht en toen met mijjjjjjjjjj ja echt waar
    350 hartslag, 350 hartslag en jah als het 360 was was ik dood geweest :p nee geintje maar het was wel eng ik beschrijf nog wel wat schrikmomenten als ik ze weer weet en wat ik ook wel eng vond was

2. Speedy NL

Speedy NL Guess Who's Back ?

Leuk Bevonden:
    0
    alinea's ? kan er geen snars van lezen!

@Dark Aldo Thnx! kan er geen snars van lezen op deze manier.

Laatst bewerkt: 17 jul 2007
  3. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Een paar hoogtepunten

1 keer dat ik een kist moest openmaken bij dat spel. Je kon hem openmaken of niet, nou ik deed het en opeens bleek er aline in te zitten maar dan wel in gedachtevorm ze was dat niet

opeens kreeg ik een slag van een plank in me gezicht en toen met mijjjjjjjjjj ja echt waar
    350 hartslag, 350 hartslag en jah als het 360 was was ik dood geweest

ofzo en ook dat ik eens kon kiezen bij zon spiegel die een geest aan me gaf om dat spiegel aan hem te geven ofzo of aan mij ik weet dat niet meer precies maar als je hem niet gaf ofzo dan kwam je te zien als een skelet

4. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    jonge dark aldo doe niet zo nerderig :confused: het is niet nederlands ofzo man sjappie. En anders ga je maar lekker pijpen en neuken bij je vader sjonnie. Het gaat hier niet om een recensie of nederlands dus zoek een leven :confused:. Ook iets engs was toen ik rondliep bij half life 2 dm en toen er opeens zon gozer om de hoek kwam die me met een bureau bekogelde xD ik schrok wel een beetje ! :9

5. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    nog eentje bij max payne 1 joh. Toen was ik ofzo 10 jaar ofzo maar boeiend. Ik zag al dat nog iemand het hier schreef maar ik vond dat ook zo :). Je kwam net bij het begin het huis binnen en riep die ofzo in het engels of iemand thuis was. Geen antwoord :p! En je wist dat er iemand zat :p. Toen je zeg maar kon beginnen met spelen ging ik maar meteen een snoepje pakken en ook op escape drukken en dan exit doen ik was echt gefreakt joh. Later toch verder gegaan en ook uitgespeeld :) + mp 2 en ook waren die baby scenes ook bij mij vreselijk eng jah ! :p

EDIT: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/13933.html deze moet je zien xD

Laatst bewerkt: 18 jul 2007
  6. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Sorry meestal boeit het me echt niet hoe iemand schrijft maar als ik jouw was zou ik voortaan je verhaaltjes nog even goed doorlezen. (een praktische tip, geen commentaar)

Wel trouwens een geniaal plaatje heb je...

Waarom zit iedereen ze leeftijd er bij te zetten van toen ik zo oud was. Ben zelf wat ouder maar schrik me nog steeds de tyfus bij sommige spellen. tis niet dat ze eng zijn maar je schrikt je gewoon het laplazerus. Zelfs bij Gears of War schrok ik me de tering in act 3 ofzo. Je loopt dan die kerel te volgen, loopt een kamertje binnen omdat je munitie ziet. rent daarna snel terug om die vent weer te volgens springt eroppeens een of andere gappie voor je door het raam. Je schrikt je de tering puur omdat de spanning is opgebouwd. Kijk daarna chainsaw je hem maar dat is pas nadat je ongeveer van je stoel bent afgevallen.

Dat soort spellen vind ik nog het engst/frusterends als het een horror is en je hebt bijvoorbeeld niet genoeg kogels of je kan de vijanden niet doden. Als je gewoon duizenden machine geweer kogels steeds vind is het niet eng. Dan is het van Boe ik ben de badguy en jij staat zelf van "hoi, dit is mijn vriend, meneer shotgun

7. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    :emo:

Ik kan zelf geen schrikmoment herinneren, betekend echter niet dat ik nooit geschrokken ben.
    Weet alleen niet meer waarvan :+

Post ik wel wanneer het weer te binnen schiet.

8. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag natuurlijk ook niets zeggen, maar ben jij echt zo debiel als dat je typt? Ik pak gewoon een paar hoogtepunten uit jou tekst omdat anders niemand er een kut van snapt.

0wjah en anders ga je mar trekken en neuke bij je vaders pikhaar, uhh toch?

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nog 1 keer zo'n grote waffel hier op 't forum en je kunt een tijdje zonder XBW doorbrengen.

10. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    En dat geldt ook voor jou. En het is wél de bedoeling dat je een beetje normaal typt.

11. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    hahahahahahaha geniaal. sorry voor de off topic

12. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    No offense, maar ik wou hem alleen quoten. Ik probeerde hem niet uit te schelden.

13. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ok. Dan gaan we nu weer ontopic. :)

14. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Ja beter. weet iemand hoe die shit heet dat je foto's moet maken van spoken. Dat was echt tering creepy.

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Project Zero?

16. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Ja meneer Goiz :)

ontopic: mag je ook schrikmomenten van films beschrijven of moet het echt alleen over de games gaan :9

17. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    yep

18. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    ik was al schijt bij de fear demo 8)

19. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    hmmz niet echt. Daar heb je een groot machine geweer. Maar is het spel in het geheel wel eng???

20. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    En nu ben je 12?

Deel Deze Pagina