1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Engste level in een spel wat je ooit gespeeld hebt?

Discussie in 'Games' gestart door Beyond The Grave, 19 jun 2007.

1. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Fear, zo'n beetje het hele spel :p

Vriend van me had zijn engste moment bij Resident Evil 3 als Nemisis op een gegeven moment door een muur heen komt geramd. Heeft me een Playstation controller en mijn eerste TV gekost :+

2. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Idd bleken ze opeens homo te zijn ieeehh :+

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Condemend was wel pretty creepy. (bioshock ook wel, en dat moment met de flood in halo 1 priceless :D)

4. timecop

timecop Sonny Crockett

Leuk Bevonden:
    0
    Resident Evil (dacht 1 op de psx), Waarbij die dobermans in een keer door de ruit kwamen zetten.. :)

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Condemned ja, dat gevoel dat je continu kan worden aangevallen en dat je je nooit veilig voelt. En verder vond ik die kelder van dat enalaatste level echt creepy.

6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    condemned, was idd een van de weinige games waarbij ik altijd alles bekeek en me bij iedere deur wel 3 x omdraaide om te kijken of er niet iets achter me stond.

Clive Barker's Undying heeft me ook 1 x zover gekregen dat ik op m`n bureau stoel achteruit vloog. Had het spel midden in de nacht ergens geinstaleerd (net die dag binnen gekregen was, jaar of 12 dat ik was) alleen in de kamer, geen licht niks. en dan vliegen er op een gegeven moment wat zombie achtige wezens door een raam heen op een moment dat je het totaal niet verwacht. Was m`n eerste echte en 1 van de weinige echte schrik momenten bij een game

Deel Deze Pagina