1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Enquête] Invloed games op Engelse taal

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door MsCookie96, 25 nov 2013.

  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    All your base are belog to us :+

    Ingevuld.
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Done. Ik begrijp alleen vraag 12 niet helemaal goed;

    Do you see a different use of English in different kinds of video games?
     
  4. MsCookie96

    MsCookie96 New Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, of het verschilt tussen fps mmorpg enzo. Maar geeft niet, heel erg bedankt weer allemaal voor t invullen :D
     
  5. MsCookie96

    MsCookie96 New Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie nog mensen kennen die evt ook aan de doelgroep voldoen, zouden jullie hem dan willen delen? We zitten op 69 replies en we moeten eigenlijk naar de 100 :p. Wel bedankt voor het invullen allemaal :D
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
  7. MsCookie96

    MsCookie96 New Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje :D
     
  8. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Holyshitballs wat een reacties op IGN zeg. Heb 'm net ingevuld. Klein beetje feedback van mijn kant:

    • Vaak moet je kiezen tussen tegenpolen, terwijl er ook middenwegen mogelijk zijn (soms los je dat op door wat nuances achter een komma te zetten of de antwoordmogelijkheid 'weet ik niet' toe te voegen, soms los je het ook niet op en word je als respondent geforceerd te kiezen tussen tegenpolen);
    • Wellicht kan je je eindcijfer voor je profielwerkstuk verder omhoog halen door ergens een methodologische verantwoording of iets te geven, waar je aankaart dat dit niet helemaal een willekeurige steekproef is. Deelname is namelijk afhankelijk van het wel of niet lid zijn van sites waar je de de enquête promoot, zoals XBW. Daarnaast spoor je die leden aan om andere mensen te scharrelen (sneeuwbaleffect). Beide zijn niet random, dus wordt generaliseren wat problematischer. Dit aankaarten plus beargumenteren waarom je toch voor deze methode hebt gekozen kan je wellicht wat extra credit opleveren (even overleggen met begeleider wellicht, misschien hecht hij/zij daar nog geen waarde aan en komt dat wel op het HBO of WO).
     
  9. MsCookie96

    MsCookie96 New Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Azumi, heel erg bedankt voor je feedback. We hebben hier zeker iets aan :), sowieso zullen we het meenemen tijdens de eindbespreking van het PWS en misschien op het derde contactmoment dat we het even aankaarten bij onze begeleider. Ik begrijp namelijk erg goed waar je punten vandaan komen. Het enige wat ik je nog wel kan vertellen is dat respondenten via fora, mmorpgs, fps, kenniskringen en bijv. steam worden gevonden, dat leek ons het beste zodat je inderdaad niet een enkele bron hebt. Heel erg bedankt voor je opbouwende kritiek, en uiteraard heel erg bedankt voor het invullen :D
     
  10. MsCookie96

    MsCookie96 New Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben nog 5 mensen nodig, hihi :p
     
  11. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina