pes2008 word het sowieso. maar denk dat ik fifa08(demo) ook eens ga proberen zoals elk jaar. Elk jaar geef ik fifa een kans, maar steeds wist het mij niet te overtuigen.
Was eerst een FIFA'er maar toen stapte ik over op PES6(overigens die kutversie van de 360 waar heel veel modes ontbraken) en dat vond ik zoveel beter. Ik ga dit jaar dus ook weer voor PES2008 waar al die modes nu wel in zitten dus dat is nog beter
PES, geen haar op mijn hoofd die daar over twijfeld.. Ga wel even de demo van FIFA spelen, daarna is mijn gevoel waarschijnlijk alleen maar bevestigd.. Vraag me af waarom mensen die helemaal niks met voetbal hebben in dit topic kijken... :?
Omdat polls leuk zijn, door iedereen in mogen worden gevuld, en iemand die geen van beide games haalt waarschijnlijk geen voetballiefhebber is ?
was ook eerst een die hard fifa soldaat maar toen ik 2 jaar geleden pro op de psp had gespeelt was ik gelijkkkk verkocht vroeger kraakte ik pro echt af om de graphics mjah ben nu bekeerd alleen de graphics en de be a pro mode lijkt mij echt gruwelijk
miss een beetje gay maar welke er op de wcg 2008 wordt gespeeld koop ik. ik vindt het eigenlijk niet zo groot verschil al ''zoude'' ze beide op wcg zijn kiest ik toch fifa 08 doen ik ben er mee op gegroeid ik heb zal alemaal vanaf 2003 maar ja dat gebeurt toch nie.
Duidelijk PES. Ik heb Fifa 08 Demo al gespeeld op de pc en ik merk weinig vooruitgang in vergelijk met Fifa 07. PES is vanaf deel 3 mijn favoriet en dat zal hoop ik niet snel veranderen.
PES, vorig jaar overgestapt en geen spijt van gehad. PES is zoveel malen leuker om te spelen, en natuurlijk realistischer.
Vanaf fifa road to the word cup 98 tot en met met fifa 2002 ongeveer heb ik de fifa reeks gespeeld. Daarna overgestapt op PES en geen fifa meer aangeraakt. PES6 was iets minder maar toch speel ik die nog heel vaak, blijft gewoon leuk om te spelen. Dit jaar dus PES2008!
Ik heb altijd fifa gekocht, maar zoveel positieve reacties over pes . Ik wil pes wel eens kopen, maar heb schrik dat ik er mijn 60 euro aan verspil. Aangezien veel zeggen dat de gameplay fel verschilt vrees ik ervoor dat dit spel mijn niet zal kunnen bekoren. Wat raden jullie mij aan? Ik ben niet echt een voetbal fan, ik kijk het bijna niet, maar gewoon een potje voetbal onder vrienden vind ik enorm plezant. Dus voor een casual voetbalgames speler, fifa of pes?
Pes, zonder twijfel Verslaafd sinds psx versie! @ hierboven. Ook voor de casual gamer is het leuk om te spelen. Wil je het echter masteren, dan moet je er wat meer moeite in steken
PES7. Voetbalgames eigenlijk nooit leuk gevonden (vroeger wel) maar sinds PES5 ben ik eigenlijk weer een beetje into voetbal. Wat een spelletje allemaal wel niet kan doen
Ook ik ben vorig jaar overgestapt op PES en zal ook dit jaar PES 2008 halen.... ik zweer je eens PES altijd PES
Beide, echte voetbal fans kopen ze alle 2!! Alles hebt zn voor en zn nadeel. Wat zitten mensen (fanboys) toch altijd te zeuren.... Als je een voetbal liefhebber bent koop je ze gewoon alle 2. Ze hebben beide zijn voor en nadelen. PES ziet er gewoon niet uit maar speelt iets lekkerder. FIFA ziet er echt next-gen uit maar heeft een iets arcade-feeling. Altijd het zelfde puberale gezeur... Haal ze gewoon alle 2 en loop niet heel de dag te janken! is het zelfde als met de xbox360/PS3 Alles hebt zn voor en zn nadeel om maar even in voetbal termen te blijven. En blijf niet de hele dag afgeven over hoe slecht je een spel vind.