http://www.jeuxvideopc.com/articles/1581-games-convention-07-presentation-pes-2008/ Shagoe, tjek bovenstaand filmpje eens. Je ziet direct dat het anders speelt dan FIFA 08. Het komt neer op je passing, kwa stats, opstellingen, individuele taken is het even uitgebreider dan FIFA 08. Als je het vaak doet wordt je er steeds beter in. Als je vrienden het ook spelen dan krijg je echt supertoffe en spannende potjes. Veel zaken worden gewoon subliem nagebootst. Kwa spelmodi is FIFA 08 uitgebreider. Het is dus waar je van houdt.
ikzelf ga voor pes 2008 ik had fifa 99 t/m 2005en nee ik heb ze niet allemaal gekocht; ) en toen had ik 07, heb ik geruild voor pes en was meteen verkocht. maar ik ben wel geinterreseerd in 5 tegen 5 en de be a pro mode...
PES, de enige game die ik het hele jaar door speel. Bij FIFA ben ik het na 5x de demo te doen al zat. Veel te beperkt en het speelt gewoon niet realistisch.
iets beters dan dat al goed is, is toch altijd mooi? ik heb gekozen voor: Beide! ... Ik vind ze allebei goed spelen en vind het allebei goed.. dus ... had ik nu maar al het geld van de wereld
opvallend. alle mods gaan voor fifa of niets er staan ook wat fifa la galaxy david beckham shots op de site...
ik vind ze allebei wel leuk maar maar ik neem fifa eerst vanwege de licenties en de graphics maar pes koop ik uiteindelijk ook wel maar dat is dan meer voor SP
ik ben voetbal fan en daarom koop ik fifa niet, want fifa heeft geen realistische gameplay. Als voetbalfan wil ik een spel spelen dat het dichts bij de realiteit komt kwa balcontrole, passing, shoten op goal, body balance, ball fysics etc... Fifa ziet er next-gen uit. En dat is ook het enige. Gameplay zuigt, spelers modellen zuigen, gezichten zuigen. Al die dingen zien er beter uit in pes. Het enige wat fifa redt zijn de licenties, zonder dat waren ze allang verloren. http://www.gametrailers.com/player/24562.html Kijk naar van Persie aan het begin van dit filmpje. Dat ziet er toch niet uit. ZO dik en breed is van Persie niet. En die gezicht klopt al helemaal niet. En elke speler heeft zon dikkeg lichaam. Volgens mij zelfs Crouch Lekker next gen Fifa heeft meer pixels in alles gestopt maar pes gaat veel accurater om met zijn mindere pixels
Wat is dat nou weer voor trieste opmerking Probeer het op ze minst is te onderbouwen met argumenten, want volgens mij ben jij dus die simpele ziel als je zoiets zegt....
Daarmee zeg ik niet dat FIFA beter is hoor, helemaal niet. Ik speel het alleen liever, omdat ik dat arcade gevoel (wat FIFA meer heeft) toffer vind. Dat + de graphics hebben ervoor gezorgd dat ik voor FIFA kies. Dan maar wat minder realisme
haha ik heb overigens ook champions league op de 360 gehad. maar buiten het cards systeem is er niet veel aan...