Beste Gamers, Ik moet voor school een enquête maken over ons gameprogramma(GameNations) en uit die enquête moet blijken of we het programma ook op interactieve televisie moeten gaan uitzenden. Of is dit misschien niet nodig? Zit onze doelgroep daar niet op te wachten? Dus mijn vraag aan jullie zouden jullie hem in willen vullen? Denk dat je er binnen 3 minuten mee klaar bent. Als het niet minder is. Hier is mijn enquête te vinden: http://www.thesistools.com/so/web/index.php?formID=33575&ln=ned&page=1&uid= Dit is voor het eerst dat ik een enquête heb gemaakt. Dus als er tips zijn voor het maken van een enquête dan hoor ik dat graag. Alvast bedankt voor het invullen. Groeten MasterMido.
Interactieve televisie zorgt ervoor dat er interactie mogelijk is tussen de kijkers en de informatie die ze krijgen op het scherm. Interactie kan zowel gebeuren met de producent van de programma's als met de uitzender van de programma's. bron: wikipedia
betale voor gametrailers!! OMG wat een domme vraag, mensen die dit zouden doen hebbe namlijk gewoon geen hersens!
hehe toch wil 10% blijkbaar er wel voor betalen Bedankt allemaal voor het invullen. Ik zal de resultaten verwerken en ik zal de uitkomst van de enqute hier ook wel even posten.