Enquete KPN Internet

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Pascal, 21 dec 2005.

1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wegens het vergemakkelijken van de enquete voor jullie ben ik hem nu aan het editten op een speciale site hiervoor. Als hij klaar is wil ik overigens wel vragen de enquete zo in te vullen als een van je ouders dat zou hebben gedaan.

EDIT: Sorry voor het oponthoud. Dit is hem dan.
    http://www.studentenonderzoek.com/?qid=7594&ln=ned

Nogmaals sorry, en bedankt voor het invullen alvast.

Laatst bewerkt: 21 dec 2005
  2. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1

In deze vorm krijg je nul respons.
    Je krijgt alleen inzicht in je eigen luiheid omdat je het je respondenten veel te moeilijk maakt om te reageren.
    Kom op joh,van je luie gat en maak een fatsoenlijke website!
    _0/

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik wilde het net zeggen, maar je was me voor.

Ik heb zelfs niet naar de vragen gekeken toen ik zag in welke vorm je ze presenteerde. Deze vorm van het presenteren van een enquête is absoluut niet HBO-waardig en getuigt van luiheid.

Een tweede blik op de vragen leert me dat de vraagstelling ook een stuk beter kan.

Zorg dus voor een betere enquête die digitaal in te vullen is, of je kan het vergeten.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  5. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    1.Heeft u een computer thuis?
    Ja
    2.Heeft u een internetaansluiting?
    Ja
    3.Heeft u een abonnement bij KPN?
    Ja
    4.Wat voor abonnement heeft u?
    ADSL
    5.Wat vindt u van de keuze mogelijkheden van KPN internet* ?
    Goed
    6.Wat vindt u van de snelheid van KPN internet?
    oGoed
    7.Wat vindt u van het prijsniveau van de diensten die KPN internet levert?
    oGoed
    8.Maakt u wel eensgebruik van de aanbiedingen van KPN internet?
    Nee
    9.Wat vindt u van het prijsniveau van de aanbiedingen?
    Goed
    10.Wat vindt u van de manier waarop u op de hoogte wordt gehouden van de aanbiedingen?
    Goed
    11.Wat vindt u van de dienstverlening in de winkels van KPN?
    nooit geweest
    12.Wat vindt u van de telefonische dienstverlening (servicedesk) van KPN?
    Slecht (werd laatst gebeld om wat infomatie over te stelle en toen werd ik doorverbonde door iemand die daar verstand van heeft en toen werd er op gehangen.
    13.Heeft u wel eens problemen met betrekking tot de door KPN geleverde diensten?
    Af en toe
    14.Heeft u wel eens klachten gehad met betrekking tot de internet verbinding van KPN?
    Ja
    15.Bent u wel eens overgestapt naar een andere provider, zo ja welke?
    Anders
    16.Waarom bent u overgestapt naar een andere provider?
    Prijs
    wat is u geslacht?
    Man
    18.Wat is u leeftijd?
    1981 – 1990
    19.Wat is uw vooropleiding?
    Vmbo
    20.Wat is uw gezinssituatie?
    Bij ouders

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja, ben ik het mee eens. Maar door het feit dat onze "opdrachtgever" onze imo betere versie van de enquete zo heeft verbeterd kan ik er verder ook weinig aan doen. Bovendien was ik bang dat als ik het op die manier zou doen, het voor mij minder practisch zou zijn om het in te voeren in een zelf ontworpen mechanisme. maar dan doe ik het zo wel even. ook makkelijker voor de invuller. Ben ookal 2 uur langs de deuren geweest, maar de meeste mensen zijn niet zo happig omtrend dit soort dingen.

EDIT: http://www.studentenonderzoek.com/?qid=7594&ln=ned

Laatst bewerkt: 21 dec 2005
  7. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Tja...

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
  9. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jouw was zouw ik bij allen vragen meer gevarieerende antwoorden verzinnen, bijv. slecht, matig, redelijk en goed. En niet van toepasing of zoiets

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dat mag niet van de "opdrachtgever". Mn leraar die dus die benaming heeft, heeft onze enquete aangepast naar hoe hij de enquete het best vond. Tsja, ik zal blij zijn als ik weg ben bij het InHolland, erger me er dood aan daar.

11. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    @ Pascal: Tjah... School blijft gewoon kl*te:cool:

13. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    :D

Bij graag gedaan bij deze

14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Goed zo, jij komt er wel :{

@Pascal: beter zo, maar ik zet nog steeds vraagtekens bij de vraagstelling en de antwoordmogelijkheden. Die zijn gewoon af en toe echt niet goed, althans niet genoeg om daar een empirisch onderzoek mee te staven. Vreemd ook dat een docent moet voorkauwen hoe hij de vragen wil hebben. Dat getuigt ook van de kant van de docent niet van een hogeschool-waardige instelling.

Onderzoek doen is vaak absoluut niet leuk en doodsaai, maar toch blijf ik er bij: als je het dan toch per sé moet doen, zorg er dan voor dat je het goed doet zodat je er ook daadwerkelijk iets aan hebt.

Ik moet komend half jaar ook onderzoek doen voor mijn opleiding. Omdat ik tegelijkertijd het bestuur van de studentenomroep ga doen ga ik onderzoeken hoe een bekende omroep als BNN organisatorisch in elkaar steekt. Hierdoor kan ik voldoen aan de plicht om onderzoek te doen, maar kan ik de resultaten gelijk gebruiken in mijn bestuurswerk.
    Om maar even een voorbeeld te noemen hoe verplicht onderzoek wél nuttig kan zijn :)

Deel Deze Pagina