1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Enslaved

Discussie in 'Games' gestart door Vegetom, 10 sep 2009.

1. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Poeh....je geheugen is nog goed zie ik. Kweet echt niet meer hoeveel % ik had....maar je hebt gelijk. Verder neem ik altijd mijn gemak om van een game te genieten en daarmee zal deze game voor mij eerder richting 15 uur gaan denk ik :b:

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ga weg! Darksiders zat perfect in elkaar qua afwisseling waardoor het nooit vervelend werd. Had van mij nog dubbel zo lang mogen zijn!

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    http://www.gamefaqs.com/boards/975240-enslaved-odyssey-to-the-west/56597109?page=1

It was pretty awesome.... and yes, it really is a 5-6 hr game...so sad :mad:

Speelde wel op easy maar toch......erg raar dat reviews het dan over 12 uur hebben. Lijkt me raar dat puur het spel op normal spelen, het ineens veel langer maakt. Maar met Alan Wake zag ik ook veel mensen die het in 6 uur uit hadden en er waren bij die er tegen de 10 uur over deden.

Laatst bewerkt: 2 okt 2010
  4. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    5-6 uur is wel erg aan de korte kant, maar over K&L Dog Days zeiden ze 4 uur, nou die heb ik op normal gespeeld en zeker 8 uur over gedaan. Zelfde met Alan Wake en SC: Conviction, heb ik zeker wel 10 uur aan besteed... En GoW 1 hoor ik over dat ie te kort was, ik heb daar wel 15 uur over gedaan ofzo.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Serieus, 8 uur over Dog Days? Zo zie je maar , het verschilt voor iedereen.

6. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, sommige stukken waren op normal gewoon pittig... En misschien kun je er doorheen knallen, voor mij werkte dat niet. Dus ik heb het steeds enigszins tactisch aangepakt, en dat kost ook tijd. Voordeel van dat spel is dat je bijna altijd vrij grote gebieden hebt waarin het gevecht zich afspeelt, dus je kunt je aanvallen op veel verschillende manieren aanpakken.

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind het wel een slechte trend dat SP games steeds korter worden ... Ik heb gewoon geen full price over voor zulke spellen. Ik zal ze dan ook niet kopen voor ze rond de 20€ euro zijn bij de uk sites ...

Halo reach een goed voorbeeld; wil ik best spelen de SP, MP interesseert me niet. Maar 8 uurtjes is het nu niet waard om te kopen ...

Als dat bij enslaved ook zo is, dan wacht ik daar ook wel mee!

8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Zoals al eerder is vermeld is de SP van Enslaved langer dan 8 uur, zo rond de 11 a 12 uur.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Is nog krapjes, beetje ala Mafia II. Daar was ik ook zo door heen ...

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Reach is op Heroic toch ook wel 11-12 uur. Tenminste voor mij wel :+

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Gakkie is gewoon *te* goed in games. ;)

12. Forty

Forty Guest

Als MP je niet interesseert is er zowiezo iets mis met je.

13. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind rond 10 uur juist genoeg, veel langer kan ik mijn aandacht niet bij eenzelfde game houden

online daarentegen kan ik me lang vermaken mits de mp goed is

14. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Meestal doe ik een uurtje of 18 over een spel, als ik lees dat andere met 10 uur het spel al hebben uitgespeeld. Ik houd er niet van om te rushen en alle dialogen maar door te klikken. Waarschijnlijk heb ik dat met dit spel ook en wordt het gewoon uurtje of 15+ genieten, voor mij dan tenminste;)

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    tnx he ;)

online interesseert mij namelijk zo goed als niks. Gears 1 redelijk wat gespeeld, Halo 3 ook en Cod MW1 ook wel wat. Reach is voor het eerst dat ik de mp van een game echt vet vindt. Maar normaal gesproken begin ik liever aan het volgende spel uit mijn backlog dan de mp te checken

16. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Bla. En: sowieso, niet zowiezo

17. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0

Heb ik ook last van. Meen te weten met jou, Kevf, nog wel eens online te zijn geweest ten rijde van GRAW....maar ik heb hetzelfde probleem....zoveel vette games dat ik geen tijd meer heb ( ben daarnaast geen 18 meer he :emo:) voor MP en de volgende blockbuster wil spelen.

Zo nu en dan heb ik er weer zin in...maar als je weinig speelt online ben je niet veel meer dan kanonnenvoer helaas

Voor mijzelf heeft de MP zelden een toegevoegde waarde als ik eerlijk ben...al kan ik me wel voorstellen dat sommige mensen het heel vet vinden....Sommigen skippen de SP en gaan gelijk aan de MP...daar snap ik nu weer helemaal niets van|:-

18. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Nou bedankt.

Game Mania verkoopt nu trouwens de CE voor €65 :).

19. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eens, ik skip ook nooit iets en probeer alle omgevingen helemaal uit te kammen. Dan ben je inderdaad ook al wat uurtjes langer bezig

20. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Wat een opmerking :'-(

Deel Deze Pagina