[XOne] Enslaved

Discussie in 'Games' gestart door Vegetom, 10 sep 2009.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Darksiders is dan wel een heel ander type game. Die is toch meer vergelijkbaar met Zelda, terwijl deze game meer de andere kant van het action-adventure genre opzoekt.

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, blijkbaar. Ik dacht de games vergelijkbaar waren. Ze hebben toch veel gemeen. De combat, tombraider style klim- en klauterwerk.

Welke kant van het genre zoekt enslaved dan op volgens jou ?

3. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.730
    Games als God Of War etc.

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Daar ben ik niet zo bekend mee, wat is in deze games dan de focus ? De combat ? Ik vind de combat goed vergelijkbaar met DS ...

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.730
    Rechtlijnig, veel combat, area's die sluiten, geen grote aaneensluitende wereld, etc. Dus GoW is heel anders dan bijv Darksiders.

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, duidelijk. Niet zo mijn ding dus. Niet dat ik me er niet mee vermaak, maar ik vind Enslaved wat aan de magere kant. Beetje spijt dat ik hem full price heb gekocht ...

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind het wel 1 van de leukere SP spellen die ik dit jaar heb gespeeld.
    Het is geen Uncharted 2 niveau, maar heb me het hele spel prima vermaakt.
    De combat vond ik erg leuk, het platformen wat minder.
    Het verhaal werd goed verteld zodat ik een "band" kreeg met de 2 characters.

8. gnudde

gnudde MGMT

Leuk Bevonden:
    4
    Als je Darksiders te gek vond is Castlevania echt een aanrader. Ik heb ook van DS genoten en krijg dit gevoel nu weer bij Castelvania LOS

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben alleen bang dat de combat in CLOS te moeilijk voor mij is. Schijnt nogal pittig te zijn. Maar ik ga die denk ik wel halen alstie voor 20€ bij zavvi ligt ...

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Hmm, ik vind het meer een Uncharted 2 game dan een God of War. Overigens zijn beide games vele malen beter dan Enslaved.

Ik heb het spel na een dag weer geruild, niks nieuws of bijzonders gezien in die 3 uur dat ik het spel heb gespeeld. Het was niet slecht hoor, maar voor dat geld heb ik liever een game waar ik wat langer van kan genieten. Vooral omdat het spel me nou niet echt wegblies, dat wil ik toch wel graag in dit soort games. Als ik dan in 10 uur klaar ben, maar wel een geweldige rush heb beleeft, prima. Maar deze game had dat nou niet bepaald. Jammer, want ik keek er best wel naar uit.

11. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Zo is het voor mij ook. Vermaak me er prima mee, kan het iedereen aanraden. :)

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Voor mij is het toch een tegenvaller, ik vind het erg magertjes ...

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Net de game uitgespeeld. De chapters 11 - 14 maken veel goed. Veel actie, fantastische levels, veel spanning. Het laatste chapter is echt geweldig. Echt een grande finale!

Slechts 590 (G) na uitspelen op normal. Maar ik vind em niet leuk genoeg om nog eens door te lopen voor alleen de collectables en cheevoos.

En collectables in game scenes waar je geen tijd hebt, zoals achtervolgingen, wtf ???

Een keer een bug tegen gekomen; ik viel oneindig door de grond in het oneindige. Na 5 minuten, maar load checkpoint gedaan. Bleek dat de checkpoints ook niet hadden gewerkt, moest ik het hele chapter opnieuw spelen :eek:

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Waarom heb ik de laatste tijd altijd bullshit in games... :mad: ik zit nu bij het stuk met de windmolen en daar gaat het telkens mis. Ik kan trip die hele fukking molen niet meer laten bewegen na de 1e keer. Zit muurvast.

6 keer opnieuw opgestart en gebeurt elke keer weer. Kolere zooi.

15. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Hmm, nou ja die achievements zeggen me niet zoveel. Als ik ze tijdens het spelen mee kan pakken doe ik het, anders laat ik ze liggen. Je kunt er immers toch niks mee.
    En die bug is vervelend inderdaad, ik heb er zelf nog helemaal geen last van gehad. Speelt heerlijk weg! _O_

16. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Rrrright, na de 7e keer deed hij het wel weer.. Denk dat Trip ff ongesteld was ofzo en geen zin had om te luisteren 8)

Anyway, weer verder in het verhaal dan maar...:)

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik had maar 500 punten na het uitspelen op Normal, dus je hebt het beter gedaan dan ik :thumbs: Ik ga gewoon lekker spelen, zoals vroeger toen er geen achievements waren, en dan zie ik wel hoeveel punten ik heb aan het eind van de rit. Achievements dwingen je soms op een bepaalde manier te gaan spelen en daar heb ik geen zin in. Ik wil spelen zoals ik dat wil, behalve als het een uitdaging is die me aanspreekt. Maar dingen zoals "Red Trip binnen 35 seconden van...blah blah blah" daar heb ik geen zin in.

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nee, inderdaad. Zo speel ik ook. Ook zonder guide enzo. Ik miste op het einde slechts twee van die masks... Ik heb hem al op de bazar gezet... next! :9

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Wat vonden jullie eigenlijk van het einde?

Ik vond het wel een beetje vreemd dat die gozer claimt dat die de mensen ontvoerde om ze een beter leven te geven. Door dat masker kwamen ze in een wereld zoals wij die kennen. Maar in het dorp van Trip lagen allemaal verbrande lijken, dat kan ik nu geen helpen vinden. Ik lees in ieder geval verschillende meningen over het einde. De 1 vind het heel goed en de ander een anti-climax.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vond het wel een mooi einde. Laatste level was erg gaaf en de epilogue maakte het verhaal af.

Deel Deze Pagina