1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Enslaved

Discussie in 'Games' gestart door Vegetom, 10 sep 2009.

1. ikliegniet

ikliegniet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    helaas uitgespeelt; heerlijke game, fantastische karakters, prachtige graphics, lekker speelbaar, mooi verhaal, prima speelduur, veel variatie; kortom een unieke game (BG&E maar dan niet zo kiddy, met een knipoog naar Uncharted en PoP) Ik hoop op een deel 2!

Laatst bewerkt: 17 okt 2010
  2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik wacht nog steeds op mijn import. Die stomme Zavvi weer. :{

3. jonathanx

jonathanx Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Eigenlijk vond ik de demo niet zo goed, maar ben toch blij dat ik 'm gehaald hebt. Echt een goed spel en dus een aanrader, als je van dit genre houdt.

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Is het echt zoveel goedkoper dan via zavvi? Op een site als mediaoffer kan je addiscount gebruiken zodat je nieuwe spellen voor 42 euro in huis hebt. En dan heb je hem ook op de release. Zavvi zal wel goedkoper zijn, maar jij zit de hele tijd op je spel te wachten terwijl anderen lekker aan het spelen zijn. Is niet erg als je wachten geen probleem vindt, maar zelf vind ik het wel lekker om op de allereerste dag met een spel aan de gang te gaan.

5. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ook net uitgespeeld, wat een geweldige game dit _O_ Heb nog nooit zo'n band 'gevoeld' met personages als in deze game. Zit er nog over te twijfelen of ik die collectibles ga zoeken, het zijn er zo teringveel... Kga iig de game later wel nog een keertje uitspelen op Hard, voor de upgrades en de masks. :)

En oja (spoiler chapter 14):

Pigsy :'-(

6. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Geen twijfel hier, Ik ga voor all Masks en Orbs, etc.

Pigsy DLC lol, na wat er met hem gebeurde in chapter 14 vindt ik wel raar....

7. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Zal wel prologue zijn dan... :+

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, ik heb hem weg gedaan. Niet interessant genoeg om te houden voor DLC ...

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Wat kan je eigenlijk met die Orbs? Ik heb er echt al een shitload gepakt, maar wat je ermee kan is niet duidelijk gemaakt. :+

10. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Oh btw ik heb de guide ook binnen, alles staat netjes aangegeven dmv kaartjes.
    Nuttige guide dat moet ik wel ff zeggen.:p

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Wapens, schild, health en combat upgraden.
    Moet je bij Trip wezen.

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ja (LB) en dan het steeksleuteltje kiezen :).

Ik heb niet alle orbs gevonden. Had net niet genoeg om alles te maxen, mis er nog 2 bij Shield. Ga echt niet voor de chievoos nog die orbs zoeken. Heb de game ook al niet meer dus :)

Laatst bewerkt: 19 okt 2010
  13. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Alle masks binnen 8)
    En ook ff tussendoor "Bad Doggy" gehaald, in 1 keer, ja lol, soms lukt het xx keer niet, nu opeens wel *)
    Nog 1 hokje voor de shield upgrade, dan heb ik die ook allemaal gehad *)

14. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Zo, uitgespeeld. Hele leuke game, mooi einde! Sinds een tijd echt weer een band gehad met game characters, en Pigsy was echt super! _O_

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Pigsy is inderdaad wel vet. Hadden ze meer mee kunnen doen. Schijnt in een DLC te komen. Had imho gewoon bij de game moeten zitten. Anyhow, ik heb de game al niet meer dus de DLC ga ik ook niet meer warm van worden.

Laatste level vond ik wel erg gaaf!

16. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Enslaved-DLC heet Pigsy’s Perfect 10, komt met 3D-ondersteuning

De Enslaved-DLC die later dit jaar uitkomt heet Pigsy’s Perfect 10 en laat gamers met het komische personage Pigsy uit het hoofdverhaal spelen. Ook voegt de DLC 3D-ondersteuning toe.

In Pigsy’s Perfect 10 zal de nadruk meer komen te liggen op sluipwerk en scherpschieten, vergeleken met de directe aanpak van Monkey, het hoofdpersonage in het oorspronkelijke spel. Pigsy gaat samen met zijn robothulpje Truffles naar de Titan Graveyard, een gebied dat spelers van Enslaved bekend voor zal komen. Wanneer de DLC precies verkrijgbaar is, is nog niet bekend. Pigsy’s Perfect 10 gaat 800 Microsoft-punten of 9,99 euro kosten.

3D
    Ook komt de DLC met een update voor TriOviz 3D-technologie. De game zal 3D ondersteunen voor elke televisie met 3D-functionaliteiten en een 3D-bril. Maar ook zonder 3Dtv is het mogelijk om de derde dimensie voor Enslaved te activeren, in combinatie met 3D-brillen van TriOviz. Dit bedrijf verkoopt 3D-brillen die lijken op de bekende brilletjes met een blauwe en een rode lens, maar hebben een paarse en een groene. Hiermee kan ook een 3D-effect worden gecreëerd, mits een ontwikkelaar zijn game hiervoor geschikt maakt.

http://www.gamer.nl/nieuws/61931/enslaved-dlc-heet-pigsys-perfect-10-komt-met-3d-ondersteuning

17. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    't zit er op... :'-( Mooi spel, mooi einde :thumbs:.

Kijken of ik nu nog voor alle masks en orbs ga.

18. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo glsteren enslaved uitgespeeld.

Vond het een mooi einde maar ook een beetle kort af.

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Gisteren ook uitgespeeld. Zeer mooie game en inderdaad een mooi einde. Was wel een beetje abrupt afgelopen... had nog graag gezien wat er met Trip en Monkey daarna is gebeurd. Deel 2? Enslaved verdient het wel.

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vonden jullie het een moeilijke game of valt dat wel mee? Ik wil de game zeker weten nog een keer kopen, maar zal wel volgend jaar gaan worden nu.

Deel Deze Pagina