Hmm, nee het spel is niet heel moeilijk. Alleen als je bepaalde achievements wilt halen wordt het pittiger.
Agree, voor mij is Enslaved de verrassing van het jaar. Toegegeven, het is niet enorm moeilijk/lang, maar ik heb er elke seconde van genoten. De interactie tussen Trip en Monkey was fantastisch. Jammer dat het spel niet goed is verkocht, dus een deel 2 zal er waarschijnlijk niet komen.
Inderdaad. Onbekend maakt onbemind. Maar wij hebben genoten en dat telt. Voor mij is dit een nieuwe Sands of Time.
True that! Vooral de animaties maakte de relatie tussen trip en monkey nog sterker! Ik ga deze game zeker nog een keer spelen. Een dante's inferno uitspelen.
inderdaad ik heb nog veel game sliggen die ik moet uitspelen maar voor 33 euro wil ik deze game niet laten liggen hoeveel uur speeluur heeft deze game ongeveer?
ik zit nu heel erg te twijfelen of ik deze game moet halen of niet.... ik heb opzich nog genoeg games om uit te spelen (3-4 toppers nog liggen) maar nu is ie 33 euries... of dat een eenmalige prijs is voor de komende maanden of dat hij eigenlijk nu wel zo laag blijft als ik de PU review lees word ik echte ook niet overtuigd (rare review die van de pu geven ze de game een 8.4 maar ze noemen alleen maar slechte dingen) wat raden jullie aan ?
Heb hem gedownload en vind hem erg vermakelijk. Je speelt inderdaad alleen met pigsy en truffles helpt je. Heb er nu ongeveer een uurtje op zitten.
@Prozack, Hoe bevalt ie? Ik zal toch eerst me xboxlive problemen moeten fixen, of kan iemand mij misschien helpen zie deze link :
Heb hem uitgespeeld. Vind hem zeker de puntjes waard. Ik stond er versteld van hoe lang de dlc was. Ik moet toch terug komen op het feit dat hij te makkelijk is. Op het einde kom je toch een paar pittige stukjes tegen waar je even goed over na moet denken.
Gisteren deze game weer eens opgepakt. Ik was niet verder gekomen dan chapter 2 destijds en omdat er zoveel games lagen die ik nog uit moest spelen was ik deze eigenlijk een beetje vergeten. Ik had er zeer weinig vertrouwen in dat het nog goed ging komen met deze game, maar het is toch nog gelukt. Geweldig leuke game alleen vlieg ik er doorheen. Na een avond spelen zit ik al in chapter 10. Ik ga zeker nog een keer op hard spelen! Die dlc komt er ook nog wel.