k vind het een rete gave game, maar k twijfel zo over die DLC ik voel me aan de andere kant ook een beetje genaaid als ik nu 10 euro daaraan ga besteden ik heb het spel al gekocht toch!??!? ne dan nog meer betalen... mmm
De DLC bij een vriend van me gespeeld en ik vond het wel ok, maar totaal anders dan de game zelf. De DLC is meer sneaken en stealth, niet te vergelijken met de game zelf. Ik wacht wel tot ie eens in de aanbieding komt.
game net uitgespeeld op hard, damn wat een retegave game en het einde wanneer alle puzzelstukjes samenvallen maakt de game NOG vetter
hoe bedoel je automatise piloot? als je bedeold dat over het algemeen je de weg gewezen word, Game is niet supermoeilijk... afentoe wel even pittige battles op hard waar je dan even doorheen moet zien te komen. Verder zou ik iedereen wel aanraden om op hard te spelen, het voelt als het juiste niveau voor deze game. Denk dat hard in deze game te vergelijken is met ''normal'' in een ander gemiddeld spel
Ja ik had gelezen dat je niet mis kan springen etc. En dat alles een beetje op de automatische piloot gaat behalve de gevechten.
game is 1 van de beste spellen in tijden dit is geen miskoop, en als je em zoekt kijk anders ff in mijn draadje ! *wink*
het platformen misschien wel maar overall vond ik Castlevania leuker dan Enslaved. Maar uit de budgetbak is Enslaved ook zeker de moeite wel waard
Heb Enslaved nog niet in de budgetbak gezien. Destijds de game geleend van een vriend, maar wil hem absoluut zelf ook nog hebben, ook al heb ik em al uitgespeeld. Game is het zeker waard. Castlevania is heel vet, maar meer fun gehad met Enslaved en dat zegt heel veel over Enslaved aangezien Castlevania echt heel goed was. Beide staan in mn top 5 beste games van 2010 voor de 360.
Vind ik ook. Castlevania is de betere game Imo(veels te underrated!!!).. Ik heb nu ook Enslaved. Kon hem erg goedkoop krijgen,., Kan ik het beste op Hard beginnen? Want ik vond de demo erg simpel en vraag me af of de hele game zo makkelijk is.. en kan ik na het uitspelen van de game nog op zoek naar de verzamel achievemets?
ik zou zeker op hard spelen (check mijn eerdere posts), je zult afentoe wel een stevige battle hebben op hard maar toch voelt hard als het juiste niveau ik vond zelf hard op dit spel gelijk aanvoelen als normal op een ander spel
Let's hope so. Enslaved stond in mijn top 5 games van 2010, hoop dan ook echt dat er een vervolg op komt
Zeker een toffe game. Platforming is niet zoals POP of AC het is een stuk makkelijker want je kan niet echt mis springen. Maar de hele sfeer en verhaal in de game is super gemaakt. Zit nu in Chapter 6 en heb echt van New York genoten. Ook de interactie tussen die 2 personages is denk ik de beste die ik een een game gezien heb. Uitdrukkingen op het gezicht zijn super gemaakt ook al word er niks gezegd je weet wat diegene denkt.
Mooie game,maar ik word wel gek van die battles soms. Nu ook, in chapter 3. Er komen echt zeker 5 a 6 van die robotten op mij af en het is echt heel pittig om dit te winnen. Misschien doe ik iets verkeerd maar ze vallen je allemaal aan, ze blijven niet rustig wachten zoals in een game als AC.
Probeer goed je schild te gebruiken ( RT ). Dan kan het bijna niet misgaan. Er is ook een upgrade dat je de aanvallen van de vijand kan counteren. Dan zijn ze voor een tijdje gestunned en kan je ze makkelijk afmaken. Ik vind dit een hele toffe game. Zeker een van de betere die ik de laatste tijd gespeeld heb. En een beetje afwisseling met CoD is ook niet verkeerd.
Beetje lui geworden zeker? Monkey is een heel mobiel karakter. I.p.v. te blocken probeer eens wat vaker te ontwijken. Je kunt zelfs tussen de benen van tegenstanders door duiken, om daarna een por in hun rug te geven. Counters maken de gevechten daarna nog gemakkelijker.
Ik vond die dodge+ attack move ook handiger dan de counter, en ook makkelijker uit te voeren. Je moet hem volgens mij wel eerst aanschaffen voor je hem kan gebruiken