[XOne] Enslaved

Discussie in 'Games' gestart door Vegetom, 10 sep 2009.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik had een beetje hetzelfde, ik vond alles aan de game top behalve de gameplay zelf en naarmate je verder komt word de omgeving minder boeiend.

Al vond ik het einde dan wel weer leuk en onverwacht

2. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Game vandaag ook uitgespeeld en moet zeggen voor 20 euro was het de game wel waard :) goed verhaal, misschien wat simpele gameplay maar zeker mijn tijd waard geweest :)

Advies voor mensen die hem gaan halen speel deze game wel op hard dan heb je af en toe tenminste nog wat uitdaging!

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Begin me helaas kapot te ergeren aan de game, misschien is dit ook gewoon een moment dat ik ermee moet kappen voor vandaag omdat ik te lang bezig ben. Hoe dan ook...word nogal moe van die eindeloze gevechten nu. Dachten de makers dat het gvd alleen leuk kon zijn als er gestoord lang en veel vijanden op je afkwamen?

Misschien is het omdat ik op hard speel, en achteraf had ik dat nooit moeten doen, zit nou in chapter 8 en die teringlijers blijven gewoon komen, en na een tijdje weet ik het wel, jezus mina wat irritant. Ik zou bijna overnieuw beginnen en dan op normal. De enige reden dat ik op hard ben begonnen is omdat mensen zeiden dat de game te makkelijk was op normal en dat wilde ik niet...maar dit begint vreselijk irritant te worden. De combat werkt lekker, maar je krijgt er van die etters bij die dwars door je blocking heengaan en als ik dan die plasma shit op ze wil afvuren gaat dat gewoon niet lekker, het werkt niet soepel genoeg.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heb gisteren lekker die chapter opnieuw gestart en dan op normal. gewoon beter. Net uitgespeeld en wat een apart eind zeg, best heel tof maar er is me nog lang niet alles duidelijk.

Ik ga even kijken of die DLC het waard is.

5. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Heb de game net uitgespeeld en ik moet zeggen dat ik het een leuke ervaring vond. Het verhaal blijft boeiend, de gezichtsuitdrukkingen en bewegingen zijn geweldig en de relatie tussen Monkey en Trip is interessant (zeker wanneer Pigsy ten tonele komt).

Ikzelf zou er best een vervolg van willen zien eigenlijk!

6. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Heb deze game gister gehaald voor twee tientjes bij Bart Smit. Meteen gisteravond een begin gemaakt en vind het tot nu toe een goed spel. Characters spreken me aan en het verhaal is boeiend.

Ben begonnen op medium trouwens, zie dat veel hier meteen zijn begonnen op hard. Is het nodig de game opnieuw te beginnen op hard? Of kan ik mijn eerste speelsessie gewoon op medium doorgaan? Wil er namelijk niet te snel doorheen lopen.

Tweede speelsessie zit er sowieso in, singleplayer games speel ik toch vaak wel een tweede keer. Ook voor de achievements ofcourse.

7. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Was dat, dat stuk bij die grote windmolen? Daar heb ik ook uren over gedaan op hard, wel gehaald uiteindelijk. *)

8. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meeeeh heb de game weer eens uit de kast gehaald en dacht nou laat ik is proberen alle tech orb te zoeken.

Ben nu bij chapter 8 en ben maar ff gestopt. Vervolgens keek ik bij chapter select dat er bij een aantal chapters 99% van de te vinden orbs heb gevonden.

Irritant!

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Yep, exact daar...gooood ik werd me toch pissed off na een tijdje, de controller heeft even vliegles gekregen, whaha.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Voor dat stuk moest je gewoon de juiste tactiek hebben. Dan werd het al een stuk makkelijker. Je moest sowieso die special move hebben die je kan unleashen als je lekker aan het rammen was. En die dodge + attack move.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Achteraf was het ook een beetje een fout van mij, want ik had al die tijd geen enkele keer mijn health geupgrade, alle moves en shit voor de staf wel maar niet mijn health. Dus ik had een extreem klein levensbalkje.

12. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Voor 20 euries gehaald!

Het zal mij benieuwen hehe.

13. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo op "got the horn" en de dlc chivo's heb ik ze allemaal! Ook alle tech orbs gevonden!

Maar heb een vraagje.

Heb de DLC piggsy's perfect 10 gedownload maar kan m nergens vinden...:mad:

14. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Edit dubbel post

15. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234

In het menu naar downloadable content en vandaar kan je dan Pigsy starten.

16. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat heb ik gedaan!

Het enigste wat ik zie is Xbox Live Marketplace.

Als ik dat kies dan krijg ik te zien dat ik Piggy's Perfect 10 al heb gedownload.

Dit had ik ook al met Dead space served.

17. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Ik wou deze week ook ff aan deze game beginnen want heb hem nog steeds liggen.
    Kan ik het beste op hard beginnen?( ook voor alle achievements?)
    Want op achievement.org raden ze weer easy aan.,
    Wat ik weer raar vind aangezien blijkbaar de game erg makkelijk is..

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Haha sowieso op Hard beginnen man. Voor mij geen probleem(alleen Chapter 8 even) dus moet dat voor jou helemaal geen probleem zijn.

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb het spel op normal uitgespeeld en zelfs ik vond dat best makkelijk. En ik heb geen skills ;) Dus als ik jou was zou ik zeker op Hard beginnen. En het zou tijd worden dat je eraan begint, want ik vond het een prima game.

20. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Of ik wel skill heb:+;)

Spelen jullie dan met een Tech Orb guide?
    Want blijkt nogal een irritante achievement te zijn?

Deel Deze Pagina