1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Enslaved

Discussie in 'Games' gestart door Vegetom, 10 sep 2009.

1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Beter dan Borderlands DLC voor de 50 ste keer in een jaar in de aanbieding :'-(

2. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is zeker waar. Al moet ik wel zeggen dat de Borderlands DLC een van de weinige DLC is die ook echt waar voor z'n geld is.

3. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze game van de week ook gekocht voor een tientje :thumbs:

4. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet met de Kerstdeals of de New Year-deals. Zo heb ik ook behoorlijk lang gewacht op de Mirror's Edge Map Pack en de Tomb Raider Underworld DLC, maar uiteindelijk zijn ze toch in prijs verlaagd geweest, die laatste zelfs meerdere malen na een hele lange tijd van nooit DotW te zijn (4 jaar? :9).

Je moet het zelf weten natuurlijk, ikzelf heb nu nog te veel spellen die ik wil spelen dus kan rustig wachten. Als het nooit in de aanbieding gaat koop ik het wel voor de volle prijs.

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik heb erg veel plezier aan deze game beleefd. Vooral de interactie tussen de twee hoofdrolspelers was mooi weergegeven. Combat was ook stoer.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    De cutscenes en de gezichtsanimaties vond ik ook indrukwekkend. Zeker voor een tientje moet je de game halen!

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De game was toen die uitkwam ook echt een een 2e hands hit.
    Is idd een toffe game maar voor full priced bracht die te weinig. Waardoor die gewoon steeds werd doorverkocht als diegene hem had uitgespeeld. :)

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hij was hier anders niet aan te slepen een half jaar na release. Uiteindelijk toen bij play.com voor 2 tientjes gekocht.

Deel Deze Pagina