Ik vind het kleur palette erg fleurig en warm. Dat zie je niet vaak meer in games. Schaduwen zijn ook strak, geen fuzzy gedoe. Hopelijk blijft het zo in de definitieve build.
Speelt echt heerlijk, grafisch zéér indrukwekkend, gave platform stukken, hele gave dramatische stukjes terwijl de gameplay doorgaat. Prachtige gezichten en emoties, en na het eindfilmpje vol gameplay stukken weet ik vrijwel zeker dat deze in mijn collectie komt. Combat mag ik niet vergeten want die voelt echt heel goed aan ook, deed me klein beetje aan Batman denken en toch weer anders....NICE!!!!
Vanquish laat ik schieten, die koop ik later wel. Castlevania:LOS en Enslaved zullen het denk ik worden voor mij. Nog even afwachten hoe Arcania is straks. Maar ik ga niet alle games die maand kopen. Dat heb ik in 2008 wel gedaan toen Fable II,Fallout 3,Dead Space etc...uitkwamen, en dat bleek een grote fout. Laat staan dat ik het financieel nooit kan doen ook, en tis niet nodig . De games lopen niet weg.
Als Enslaved me bevalt, heb ik misschien een probleem. Of ik kies voor AC BH of voor Enslaved, of ik moet ergens nog geld vandaan zien te krijgen. Ik koop in Oktober al 2 spellen IIG (Naruto UNS2 en Sengoku Basara ).
Wat een dem_. Ik moet zeggen, bij mij liepen de stemmen soms niet synchroom, maar dat is het enige wat me ook echt opviel en misschien ietwat stoorde. De atmosfeer is geweldig en de overgang van spel naar cutscene (naar spel) is zo gedaan dat het de spanning/snelheid voor mijn gevoel niet weghaald. De graphics zien er ook goed uit, en als het mooi is op mijn SDTV, dan zou het vast nog mooier moeten zijn op een HDTV. Blijft het grotendeels van het spel 'no-HUD'?
is er een demo straks maar even proberen, dit is toch wel 1 van de interessantst ogende spellen van de komende maanden
Gebeurd wel vaker dat een demo op PSN eerder is, en dan bespreken mensen de demo hier, no big deal hoor.
Ik ben het met BigKabuto eens. Het enige verschil nu is dat het spel wordt besproken door PS3 bezitters. Het gaat nog steeds om Enslaved met zijn graphics, controls, atmosfeer en noem maar op...
Dacht eigenlijk vaker andersom dat het bij psn store later erop kwam. Maar wil ook graag die demo bekijken Begrijp niet waarmee je het eens moet zijn het was een grapje moet je meteen ze hielen likken?
Er is nog geen 360 demo, maar die zal wel snel volgen. Mij viel ook op dat de lippen niet synchroon liepen met de stemmen. Het vreemde was dat dit alleen opviel in het laatste stukje, waar Trip verklaart waarom ze Monkey een slave band om heeft gedaan. In de eerdere filmpjes liep het geheel wel perfect synchroon. Misschien is dit een oude scene, later toegevoegd aan de demo voor het verhaal? Dat zou het verschil verklaren. Voor de rest: niets dan lof. Dit wordt een day 1 purchase voor mij.
Voor de zekerheid maar even in spoilers.... Spoiler Iemand hier ook doodgegaan toen je op dat schip richting dat hoge gebouw vloog. De game ziet er zo mooi uit dat ik niet in de gaten had dat het allang geen cutscene meer was en ik omhoog moest klimmen. Toen ben ik tegen dat gebouw aangeknald