heb de demo nou 3 keer gespeeld en de eerste keer was ik erg enthousiast maar na de 2en 3e keer moet ik toch zeggen dat sommige dingen erg irritant werden zoals de camera standpunten die op sommige punten echt klote waren en ook is Monkey soms niet goed te besturen dat zijn wel dingen die je tegen gaan staan in deze game maar wie weet wordt het nog beter
Damn, ik snap dat iedereen zijn eigen mening heeft maar hoe kunnen mensen de graphics niet prachtig vinden? Kartels? Slechte besturing? Camera problemen? Nergens last van gehad hoor
Ik vind de atmosfeer goed, alleen moet ik zeggen dat ik het vuur er niet bepaald mooi uit vind zien. Daarnaast zijn er idd frame rate problemen af en toe zoals Spoiler wanneer je 3 mechs op een vleugel vecht, of bij het filmpje waar je de vrijheidsbeeld raakt. . Er zijn nog wel wat andere dingen wat ik niet zo vind kloppen, maar dan ga ik wss mierenneuken. Ik moet wel zeggen, ik vind in de demo de binnenkant van het schip er veel minder mooi uitzien dan als je er buiten bent... Toen ik de eerste keer 'buiten' was, had ik wel van 'wauw'.
En dat is erg....waarom precies? Batman: Arkham Asylum, geweldige game en mijn favo game van 2009. Maar ik hoef em niet persé een tweede keer uit te spelen al ben ik het nog wel van plan, het hoeft niet persé. Heel erg veel single players games zijn zo, ze bieden een geweldige ervaring maar na het uitspelen is het gewoon gebeurd. Ik zie er niks negatiefs in , in elk geval.
Nee, ik ook niet. Er zijn maar weinig spellen waar ik aan een tweede playthrough begin, zelfs met Uncharted 2 niet gedaan. Het gaat om de ervaring van de eerste keer. Ik vond de demo erg tof alleen het klimmen vond ik niet bijzonder. Je kan inderdaad onmogelijk fout springen. Dat haalt wat plezier weg die ik wel had bij Uncharted en Tomb Raider Underworld. Maar het spel zit boordevol met verschillende gameplay elementen.
Ik vaar nog niet te zwaar op die demo. Het is een tutorial level, dus het stelt allemaal wening voor. Voor een tutorial level is het echter wel al leuk in beeld gebracht.
Eens, zeker een must buy voor mij. Demo beviel al zeer goed, al moet je het inderdaad bekijken als tutorial... Lekker fris windje tussen het voetbal, race en fps geweld van komende tijd.
Moet er dus straks op staan, want nu staat de demo er nog niet op http://www.vg247.com/2010/09/24/enslaved-demo-now-up-on-live/comment-page-1/#comment-218907
Ben hem nu ff aan het spelen op de ps3 de demo. En het bevalt me erg goed. Ziet erg leuk uit. En heeft best leuke humor erin zitten. Vind de controles niet super. Maar dat ligt aan ps3 controller
Mij vallen de volgende dingen op. Scherper dan de PS3 versie qua textures en in het algemeen. Veel soepelere framerate, ik ben geen framedrops tegengekomen eigenlijk. Totaal geen tearing zoals de PS3 demo absoluut wel had. En ook geen zichtbare aliasing, die de PS3 demo wel had. En ik had ook met de PS3 demo gek genoeg dat mijn surround receiver stereo zei en niet dolby digital. De 360 demo echter wel...raar gedoe allemaal.