Net de demo gespeeld en ik vind hem erg vet. Blij dat ik de game dan ook een tijdje gepreordert heb. Graphics zijn heerlijk kleurlijk en in combinatie met de gameplay kreeg ik soms zelfs een Uncharted 2 gevoel. Kan niet wachten om de full game te spelen. Ik heb inderdaad niks gemerkt van framedrops of wat dan ook.
kleurenpallet lijkt er wat op, maar grafisch gezien kan het spel niet in de schaduw staan van uc Enslaved: kartels! http://www.shacknews.com/screenshots.x?gallery=14262&game_id=8082&id=152931#img152935
Ik heb het dan ook over de combinatie van het graphicsstijltje (dus voornamelijk door het kleurenpalet + cinematisch gebracht) en het klimmen en klauteren.
Dus toch beter? Dan zal ik de 360 versie ook eens downen. Dacht eerlijk gezegd dat de PS3 de lead had gekregen... maar misschien heb ik het dan toch mis. EDIT: http://www.giantbomb.com/quick-look-enslaved-odyssey-to-the-west/17-3274/ Ziet er strakker uit als de PS3 build. Schaduwen zijn in ieder geval scherper.
Vanochtend de demo maar eens gedownload en gespeeld, ik had aanvankelijk niet echt interesse voor deze game, maar wat een goede demo! Ik zal dit spel zeker gaan kopen!
Jaaaa, dit is zeker de betere versie. Stabielere framerate, graphics zijn iets scherper, besturing is beter. Dit is veel meer de Enslaved waarvan ik de filmpjes heb gezien. En de lip sync loopt nu ook goed in het tweede filmpje. De UT3 engine loopt duidelijk beter op de 360. Nu ben ik zeker weer overtuigd dat ik deze game wil hebben en dan meteen de 360 versie.
360 Vs PS3 de demo: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-enslaved-demo-showdown-blog-entry
Ik vond de demo ook zeker naar meer smaken! Speelde gewoon lekker weg en zag er goed uit. Heb me niet verdiept in dit spel maar denk wel dat ik hem ga halen!
Ninja Theory heeft op verschillende manieren weten aan te geven dat er plannen zijn voor uitbreidingen in de game Enslaved: Odyssey to the West. Uitgever Namco Bandai heeft onlangs werkelijk een eerste DLC aangekondigd voor deze action/adventure game. Pigsy (zie bovenstaande afbeelding) wordt vooral omschreven als een porseleinen strip figuur. Namco Bandai heeft aangegeven dat Pigsy beschikbaar zal zijn als DLC welke vermoedelijk bij release zal worden vrijgegeven. Wat de DLC inhoud, en welke rol Pigsy zal gaan vervullen is niet duidelijk. Wel is er bekend dat er een extra verhaal vrij komt waar de volledige versie van Enslaved: Odyssey to the West voor nodig zal zijn. Namco Bandai zal de komende maand(en) meer bekend gaan maken over de Downloadbare Content.
Daar begin ik echt spuugzat van te worden, de fucking game is nog niet eens uit en ze kondigen al DLC aan.
Als het goed is wordt het een extra verhaallijn, naast die van het orgineel. Prijs is nog niet bekend... Misschien is het wel gratis als je de game nieuw koopt en moet je ervoor betalen mocht je de game 2e hands aanschaffen, zien we de laatste tijd wel vaker terug...
Dat is idd een mogelijkheid, om 1e hands aankopen aan te moedigen. Op zich helemaal geen verkeerd initiatief, vooral op het PC platform waar nog steeds veel illigaal wordt gekopieerd. Toch heb ik het gevoel dat deze content eigenlijk al in de game zat, later er uit gehaald is en nu onder de noemer "extra content" wordt aangeprezen.
Waarom denken jullie dat het eruit is geknipt? Ik heb nog geen details gevonden over de inhoud van de DLC. Als het echt een hele andere verhaallijn is, lijkt het me niet ondenkbaar dat het gewoon naast de game is ontwikkeld... Was al aangekondigd dat er voor deze game ook verschillende DLC's zouden komen. Wel een domme move om dat nu al aan te kondigen (tenzij het inderdaad een DLC is met code bij nieuwe aanschaf). Ach ja, even afwachten.
Zulke dingen zijn erg triest inderdaad, erg jammer dat dit steeds vaker voorkomt. Ik heb zojuist de demo gespeeld en ben erg verrast! Positief, dat zeker. Grafisch vond ik het soms een beetje jammer maar toen ik eenmaal buiten het schip was was het allemaal erg prachtig. Het hele kleur gebruik vind ik prachtig, erg warm en het speelt lekker weg. Top!
Het is ook jammer dat het steeds vaker voorkomt, maar het is nog een manier om geld te verdienen. Als ontwikkelaar zou ik er ook verdrietig van worden, dat mijn game al op het internet te vinden is, voordat hij eigenlijk in de winkel ligt. Ik denk dat je dit soort dingen van twee kanten moet bekijken, zeker met een game als dit, welke het echt van de singleplayer moet hebben.
Ik snap de kritiek echter echt niet van vele andere mensen op andere forums, ze klagen over slechte graphics en niks bijzonders vinden ze het. Average developer,average game zeggen ze. Begrijp dat niet hoor, maar goed....