Jah zwaard is zeker leuk! Ook handig als je tegen Agents moet vechten, daar krijg je ze makkelijk mee op de grond. Maar k snap ut nut nie van Sparks Training Construct. Je kan nix (of wel?) na de ene training?!?!
ik heb daar ook nog niets voor gevonden...(ook die ene training niet gehaald, want ik vond em stom......toch ff proberen morgen ofzo)
K snap trouwens ook het doel van die eerste training niet. Wat is daar je doel? Wanneer heb je dat gehaald? Je moet al die ventjes afschieten, maar ik kom tot de 19 ofzo.
ow, komen er na die 2 nog meer....ik heb 't niet echt geprobeert, weet wel dat je maar 1 gun krijgt dus echt ver zal je niet komen (of krijg je per level een nieuwe gun??? Sorry, heb me er echt nog niet in verdiept)
Die sword training is wel een echte training, kom op iedereen hier heeft the matrix gezien toch? je voert hem uit en voila je kan zwaardvechten. denk aan deel 1 met neo`s gevecht trainingen. hehehe
het is geen echte training in vergelijking met de sparks training construct wat wel een ECHTE training is. het is gewoon een speeltje ingame. In sparks training construct moet je bij de eerste gewoon 19/20 mensen afmaken dus neerschieten, dan moet je bij de 2de ook 20 mensen van die brug afsniperen en dan mag je naar de volgende deur waar je ook 2 mini games kan doen + naar een ruimte gaan waar ongelimiteerde politie gasten spawnen.
spel uitspelen (geloof dat je dan in 't hack gedoe ff TRAINING ..\blabla\blabla\swordtraining.bla iets gedoe moet uitvoeren, maar dat weet ik niet zeker, want dat had ik al gedaan )
Dit is dus niet waar. Als je een beetje lang doorgaat met hacking dat kom je op een gegeven moment in contact met sparks en hij zegt dan dat hij last heeft van sentinels dan moet je EMP.exe invoeren dan zegt hij dat het maar een grapje was en dan geeft hij je omdat je het toch goed hebt gedaan een cadeautje en dat is de gun training. Voila zonder cheaten.
bedoel je dit? You've chosen to Enter The Matrix(TM). Jack In. Load Up. Go to http://www.infoyouaskedfor.com/r.cgi?=m4196_7412498 Enter: Username: Niobe Password: sQuiD