Ik heb het spel nu dus met Niobe + Ghost uitgespeeld, en ze krijgen allebei het zwaard, dus eigenlijk maakte alles hier zoals: Ghost krijgt het Zwaard, Niobe Gun training ; dis dus complete onzin
Nog ff over die unlockable moves, als die erin zitten, hoe kun je ze dan unlocken.. En nog een vraagje, Als je bij Sparks Training Construct bet, en je hebt al die politie gastjes die heel de tijd blijven lopen neergeschoten, en ook op de bruggen, kan je nar een ander gedeelte waar ook heel de tijd SWAT gastjes blijven spawnen... Maar hoe kom je daar uit zonder op Quit te drukken, en zijn er nog meer mini-games ?
Ik heb nog maar 1 mini game volgens mij, en die is dat die SWAT gastjes blijven komen achter die drie tafels. Daar kom je uit als één van die gastjes een tafel bereikt voordat jij hem neergeschoten hebt. Hoe krijg je die andere dan?
Je moet geloof ik 20 van de gastjes neerschieten, daarna kun je aan de rechterwand de 2de mini game doen ( mensen van een brug schieten, maar je kan de brug zelf ook laten instorten ), en daar na kan je door naar een volgende deur, maar wat daarna komt weet ik niet.......
nadat je met sparks heb gesproken kan je geen drive meer verder. het enige wat je nu nog kan doen is wapens droppen, meer id's, weapon en map tekeningen unlocken en de guntraining unlocken. en decode heb je ook nog . weet iemand waar je dat voor nodig hebt?
decode is om teksten in te vullen die je in de official guide book kan vinden. in het level met die mannetjes die blijven respawnen zijn ook nog 2 minigames (zoek een liftdeur). als je die hebt gebeurt er alsnog niks
oke, dank U edit:/ ik krijg dan dit: A:\DIR B:\tools Tools directory is binary enercryted. Enter 5 digit acces code: (Q to quit)