Die code is elke keer weer anders, ook bij hetzelfde spel. Als je zeg maar voor de 2e keer hacked is het een andere code dan de 1e keer.
ehm, kan iemand mij helpen? dat test level , kan je daarbij in die lift of kan je alleen in dat gedeelte blijven met al die respawnende swatmembers? En is er ook een level waarbij je met trinity moet vechten, zoja hoe en wat.
Als je met Ghost speelt, moet je idd tegen Trinity vechten... En ik zit dus ook vast met die lift... dit had wel iets duidelijker gemogen ! PS: Tegen trinity is niet zo moeilijk hoor...
Is het zo dat als je verder komt in het spel dat je dan ook meer kan hacken? IK heb volgens mij alles al gedaan, virtual, emp, dial enz enz. Nog meer dingen die ik moet doen. Ik ben net klaar met de missie: Agent on Board.
Ik heb een vraagje, want bij B schijf doe ik LOGIN en dan vragen ze een password, hoe kan je aan dit password komen?
hmm er was er wel eentje, geloof freeyourmind. dan krijg je een berichtje van morpheous meer niet. je moet inloggen als guest om verder te kunnen.
je moet volgens mij met de gatllen 1 en 0 een code maken van 5 cijfers. Dan staat er telkens hoeveel je op de goede plek hebt enz. dus bijv. 10100
Ik bedoel, als je al op de B schijf zit, dan doe ik dir, dan tools en dan login. Dan staat er enter password, maar hoe kan ik aan dit password komen?
Ik ben nog ff aan het experimenteren geweest met wat MOVES ! Ik ben er nog steeds niet achter hoe ik die Trinity move ( zoals bij de eerste film, waarbij ze omhoog springt, de camera ronddraait, en tegen het hoofd van een agent aantrapt ) doet... Ik heb het 1 keer gedaan, maar meer ook niet ! Weet iemand hoe ik deze move kan doen ? /edit: Als je deze move doet, gaat de camera ook ronddraaien, en ik speel met Niobe.... Dus weet iemand hoe ik deze move moet doen ?
ik deed pas geleden ook een rare move; ik stond met me rug naar een muur en tegenover me stond een swat poppetje. ik sprong naar de muur (naar achteren dus), ik zette me af, liep een seconde in de lucht en gaf een keiharde schop tegen het hoofd van de swat-man was wel leuk en ook een vette disarm move met ghost; ik sloeg eerst een mannetje beetje in elkaar, toen pakte ghost zijn wapen, hij liet het ventje over zijn pistool leunen, en schoot toen zijn buik overhoop. maar die trinity schop is masterlijk. als iemand weet hoe je die kan doen.. zou supergaaf zijn
Ja, met de schop tegen het hoofd als je tegen de muur staat is ook wel leuk En die disarm is wel vet om te zien hoe zo'n gastje eraan gaat Maar ik wil die Trinity move weten ! Als er iemand nog andere leuke moves weet, zeg maar hoe je ze uit moet voeren
hoe moet je nou in de b drive terecht komen. Ik heb in de a drive wel ingelogd, maar ik kan alleen de mogenlijkheden zien in de B; drive. Ik bedoel dus dat ik niet b:/ zie staan om er vervolgens zelf iets achter te zetten.