1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Enter the Matrix] hacking

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goldfish, 15 mei 2003.

1. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb hem al lang hoor:)

het was niet zo moeilijk nee...

2. nielzo

nielzo Guest

het is volgens mij 01010 (bij mij tenminste)

3. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Die code is elke keer weer anders, ook bij hetzelfde spel. Als je zeg maar voor de 2e keer hacked is het een andere code dan de 1e keer.

4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    En dat is wer goed voor de replay! beter toch, bij mij was die code volgens mij ook zo....

5. robberto

robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ehm, kan iemand mij helpen?
    dat test level , kan je daarbij in die lift of kan je alleen in dat gedeelte blijven met al die respawnende swatmembers?

En is er ook een level waarbij je met trinity moet vechten, zoja hoe en wat.

6. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Als je met Ghost speelt, moet je idd tegen Trinity vechten... En ik zit dus ook vast met die lift... :mad: dit had wel iets duidelijker gemogen !

PS: Tegen trinity is niet zo moeilijk hoor...

7. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Is het zo dat als je verder komt in het spel dat je dan ook meer kan hacken?

IK heb volgens mij alles al gedaan, virtual, emp, dial enz enz.
    Nog meer dingen die ik moet doen. Ik ben net klaar met de missie: Agent on Board.

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    die heb ik ook net klaar, de volgende 4 checkpoints zijn een eitje

9. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb een vraagje, want bij B schijf doe ik LOGIN en dan vragen ze een password, hoe kan je aan dit password komen?

10. [JeLL!e] HALO

Leuk Bevonden:
    3
    Je moet gewoon 'guest' doen. Volgens mij is er geen password om daarin te komen.

11. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm er was er wel eentje, geloof freeyourmind. dan krijg je een berichtje van morpheous meer niet. je moet inloggen als guest om verder te kunnen.

12. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    je moet volgens mij met de gatllen 1 en 0 een code maken van 5 cijfers. Dan staat er telkens hoeveel je op de goede plek hebt enz. dus bijv. 10100

13. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik bedoel, als je al op de B schijf zit, dan doe ik dir, dan tools en dan login. Dan staat er enter password, maar hoe kan ik aan dit password komen?

14. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    zie mijn vorige reply, anders zou ik het niet weten'

15. [JeLL!e] HALO

Leuk Bevonden:
    3
    Wat staat er verder nog meer bij? Volgens mij worden er dingen door elkaar gehaald! 8)

16. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog ff aan het experimenteren geweest met wat MOVES ! Ik ben er nog steeds niet achter hoe ik die Trinity move ( zoals bij de eerste film, waarbij ze omhoog springt, de camera ronddraait, en tegen het hoofd van een agent aantrapt ) doet... Ik heb het 1 keer gedaan, maar meer ook niet ! Weet iemand hoe ik deze move kan doen ?

/edit: Als je deze move doet, gaat de camera ook ronddraaien, en ik speel met Niobe.... Dus weet iemand hoe ik deze move moet doen ?

Laatst bewerkt: 31 mei 2003
  17. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik deed pas geleden ook een rare move;

ik stond met me rug naar een muur en tegenover me stond een swat poppetje. ik sprong naar de muur (naar achteren dus), ik zette me af, liep een seconde in de lucht en gaf een keiharde schop tegen het hoofd van de swat-man

was wel leuk:)

en ook een vette disarm move met ghost;

ik sloeg eerst een mannetje beetje in elkaar, toen pakte ghost zijn wapen, hij liet het ventje over zijn pistool leunen, en schoot toen zijn buik overhoop.

maar die trinity schop is masterlijk. als iemand weet hoe je die kan doen.. zou supergaaf zijn

18. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, met de schop tegen het hoofd als je tegen de muur staat is ook wel leuk :) En die disarm is wel vet om te zien hoe zo'n gastje eraan gaat :D Maar ik wil die Trinity move weten ! Als er iemand nog andere leuke moves weet, zeg maar hoe je ze uit moet voeren :)

Laatst bewerkt: 31 mei 2003
  19. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Overigens, als je een vette move weet, plaats hem dan HIER

20. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    hoe moet je nou in de b drive terecht komen. Ik heb in de a drive wel ingelogd, maar ik kan alleen de mogenlijkheden zien in de B; drive. Ik bedoel dus dat ik niet b:/ zie staan om er vervolgens zelf iets achter te zetten.

Deel Deze Pagina