Weet iemand hoe je het trainingsprogramma van het sword weer uit zet?(mocht het al ergens staan dan heb ik het zeker over het hoofd gezien) Want ik heb het geactiveerd met ghost en wil nu een nieuwe save met niobe beginnen maar die heeft het zwaard ook al gelijk en dat wil ik niet?
Toen ik m'n Xbox resette (uit & aan) was de zwaard-worp gelukkig weg Dus, save alles ff.. Zet je Xbox uit.. Zet 'm weer aan en als 't goed is ...........
Misschien moet je ff de 1e pagina van de post doorlezen (of 2e... ) Vaak erg verstandig, dan hoeven sommige vragen geen 2 keer gestelt te worden :{ Maja, ik help ff: Alsteblieft :{
Maar hoe kan je nou neo enzo unlocken?! want eens gast die ik ken die heeft hem al maar die heeft dat met het hacken gedaan!! Maar hoe moet je dat dan doen... of moet je het dan ook uitgespeeld hebben?!
oke allemaal heel tof maar ik krijg geen zwaart of niks ik kan geen andere trainings mode opene. ik heb alleen schijf a b v maar hoe kom ik dan aan die ram en al de rest. en ik heb hem uitgespeelt op normal met niobi en op hard met ghost en ik heb alleen sparky's training yard!!!!!!!!!!!!!
ik ben ook wel eens trinity geweest, alleen bij mulptiplayer. en waarom hebben ze dat hacken zo moeilijk gemaakt?
Je kan Morpheus en Trinity enzo unlocken door het hacken helemaal te halen.(na het EMP commando ben je klaar).Als je daarna een 2de controller aansluit,krijg je in het start-menu(waar je new game of load game kunt kiezen)een nieuwe multi-player optie.Hier kun je met extra characters vechten(Dit is helaas alleen een 1 op 1 gevecht).
El Powkoz:tijdens het hacken krijg je codes.Als je die invoert tijdens het hacken,kun je het zwaard unlocken,of die trainingsmissies,waren er 2 geloof ik
Op dezelfde manier als dat je naar die andere schijven gaat. (Ik geloof B: ) BTW dat staat toch een paar posts hierboven.