wanneer ik B: indruk gebeurt er toch echt niets... en ik vind het niet leuk om alles te weten omdat ik eigenlijk dat hacken alleen maar leuk vind, het normale spel is crap... vandaar dat ik liever niet terug lees om te kijken wat verder te doen ik kan wanneer ik dir invul ook wel kiezen tussen deze opties, maar dan kan ik alleen de directorys daarvan zien, of is het helemaal niet nodig om B:\> daarvoor te hebben staan?
Elke schijf heeft z'n eigen unieke mappen. Er komen dus nooit 2 keer dezelfde directory's voor op de verschillende schijven. B:> zou daarom dus niet noodzakelijk te zijn. Toch alweer een tijdje geleden dat ik het gespeeld heb dus weet het allemaal niet zeker, maar de mappen zijn te bereiken door erop te klikken ipv ze in te voeren.
je hoefde dus helemaal geen b:\> te hebben staan, owke ik ben nu dus al verder gekomen evengoed bedankt
Ik gebruik dat alleen voor cheats. Dan voer ik die cheat in dat je leven er niet afgaat en je focus. en dan doe ik dat level met agent smith en dan ga ik gewoon met hem vechten. das echt relaxed!