1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Enter the Matrix] hacking

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goldfish, 15 mei 2003.

  1. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    wanneer ik B: indruk gebeurt er toch echt niets...
    en ik vind het niet leuk om alles te weten omdat ik eigenlijk dat hacken alleen maar leuk vind, het normale spel is crap...
    vandaar dat ik liever niet terug lees om te kijken wat verder te doen
    ik kan wanneer ik dir invul ook wel kiezen tussen deze opties, maar dan kan ik alleen de directorys daarvan zien, of is het helemaal niet nodig om B:\> daarvoor te hebben staan?
     
  2. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Elke schijf heeft z'n eigen unieke mappen. Er komen dus nooit 2 keer dezelfde directory's voor op de verschillende schijven. B:> zou daarom dus niet noodzakelijk te zijn.

    Toch alweer een tijdje geleden dat ik het gespeeld heb dus weet het allemaal niet zeker, maar de mappen zijn te bereiken door erop te klikken ipv ze in te voeren.
     
  3. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    je hoefde dus helemaal geen b:\> te hebben staan, owke ik ben nu dus al verder gekomen :D
    evengoed bedankt
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik dat alleen voor cheats. Dan voer ik die cheat in dat je leven er niet afgaat en je focus. en dan doe ik dat level met agent smith en dan ga ik gewoon met hem vechten. das echt relaxed!
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb hem al een heeeele lange tijd gehackt ik vond het niet zo moeilijk:)
     
  6. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    wat doet die cheat van die snellere logos?
    die snap ik niet helemaal
     

Deel Deze Pagina