[Enter the Matrix] hacking

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goldfish, 15 mei 2003.

1. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nog een keer: hoe kom je aan die passwords? Vind je die in het spel of moet je daar op een andere manier achter komen?

2. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    waarom post je twee keer daar is toch al een keer antwoord op gegeven. en het was NEEEEEEEEEEEE!

3. Caz

Caz EV!L????

Leuk Bevonden:
    0
    een mutiple chice vraag geantwoor met nee :confused:

4. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    Hint: Finding cheat codes:
    Every highway sign you see in The Matrix: Reloaded is a cheat for the game, Enter The Matrix.

Look on the billboards in the game on the freeway.

dus naar de film!

5. nielzo

nielzo Guest

Omdat hij geen antwoord heeft gekregen van de mensen die er wel wat vanaf weten. net als ik heb ik nog geen antwoord gekregen op mijn vraag... ik kan nu dus niet verder....:'-(

Nou voor mij dan ook nog even mn vraag opnieuw

dat training snap ik niet ik druk daar dan op en dan staat er dat er geen available zijn ofzo en dan staat er "for example Swordfight.dka" ofzo.
    maar hoe kom iik dan aan die trainging files???????

ik heb dat ram en die shit al lang gehad ja en ook met sparx gesproken en ik kreeg van hem dus ook dat cadeautje. maar wat is dat dan????? (Ja oke MP dus maar dat werkt nog steeds niet bij mij en ik kan niet verder naar links dan het eerste level???(dit heb ik al meer mensen horen zeggen))

Ik heb nu ram al enzo maar hoe moet ik nu???

Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2003
  6. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    *SPOILER*

Zoek rond in de bestanden, je vind er een in een 'read' file op de A of B schijf.

7. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Waarneer is dat hacken afgelopen?? Want ik heb nu dus die multiplayer gekregen (duurde 5 minuten, alles was zooooo voorspelbaar). Maar nu kom ik niet verder, was dit het of niet??

8. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    ik dit ook maar is proberen,dat multiplayer zal wel vet zijn,vooral als je het met z'n 2en kan doen, dan zal focus wel uit zijn denk ik

9. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je trainings files pas krijgt als je het spel hebt uitgespeeld ofzo.

multiplayer heb ik ook zelf uitgezocht, heel simpel

10. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik zou ook wel eens willen weten hoe dat zit met die training.

11. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat ik tot nu toe heb kunnen bedenken is de DIR openen, en dan kan je dan nog kiezen wat voor directory, maar hoe open je bestanden daaruit???

12. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon de exe naam intypen

13. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol, hoe kom je nou weer aan die telefoon nummer.

BTW waarom kan je niks doen met DECODE.EXE? ik heb even gekeken naar HELP DECODE en dan staat er iets vaags over use to decode messages from the real world.

Laatst bewerkt: 17 mei 2003
  14. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    ja, bedankt, maar dat had ik ondertussen al door, ik dacht eraan toen ik help.exe zag staan

15. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    hacking is echt best wel makkelijk, als je alles goed leest en alles uitchecken spreekt alles voor zich. dat multiplayer unlocken had ik in 3 kwartier gedaan.
    echt super simpel...

nu ben ik bezig met dat trainen enzo. lijkt me wel vet als ik trainingsprogramma's kan starten...

16. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook bezig met training.

ik denk dat er 3 opties zijn:
    1. Lees de password.txt < daarin staan 2 sites, misschien kom je er in als je 1. nu in je browser intypt of in je hacking console maar ik weet niet waar.
    2. iets met decode?
    3. spel uitspelen?

17. nielzo

nielzo Guest

HELP!!!

WTF! WAAROM HEEFT IEDEREEN MULTIPLAYER BEHALVE IK???
    KAN IEMAND ME HET FF DUIDELIJK ZEGGEN???
    MISSCHIEN KOMT HET WEL OMDAT IK MIJN 2E CONTROLLER ER NIET IN HEB ZITTEN???

EN HOE KOM JE VERDER ALS JE BIJ "RAM" BENT GEWEEST???

18. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je niet voorbij ram komt kan je ook nooit de multiplayer optie hebben. Maar misschien heb je m al, ga naar LOAD => selecteer dan je saved game, wanneer je dan voor het level kan kiezen druk naar links en zie je de multiplayer optie. Dit werkt alleen als je al met die gast hebt gepraat met de emp.

19. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nou dus een Gun Training, maar is er ook een training voor het vechten ? Ik hoop ut wel ! Weet iemand dit ?

20. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is er geen schijf verder dan de RAM schijf. hier stopt het ontdekken. (beeeeetje kort....) je kan nu dus nog wel andere dingen proberen te unlocken in de drives waaar je al geweest was.

en dat multiplayer verhaal?? als sparks zegt dat ie ''a present'' voor jeheeft zegt ie ook dat je het kan accessen via je loading screen.

NU KOMT HIER DE UITLEG VOOR DE ONWETENDEN!! LEES EN HUIVER!!

1. ga uit de hacking game-mode en save uiteraard je resultaten.

2 je bent komt dan in de main menu. druk op load

3. als je nu op de d-pad het knopje in de linker-richting in drukt ga je naar een level VOOR het level waar je het laatst gesaved hebt. blijf drukken op het linker-richting d-pad knopje.

4. nu kom je op een gegeven moment bij MULTIPLAYER. je kan zien dat het mulitplayer is omdat er bovenaan het scherm in plaats van de naam van het desbetreffende level, er MULTIPLAYER staat.

5. nu navigeer je met de bovenste en onderste d-pad knoppen tussen de mogelijke arena's. selecteer een arena door op de A-knop te drukken.

6. na het loading-scherm is het vechten geblazen

k hoop dat dit duidelijk genoeg is8)

Deel Deze Pagina