ja ik heb net gezellig even met sparks gepraat en hij zegt dat ik daar klaar ben en hij gooit me eruit. Maar ik heb nog helemaal niet die multiplayer of al die trainings dingen
Trainings dingen krijg je met training.exe multiplayer moet je 2 controllers hebben en dan helemaal naar links gaan in het load menu
ja, dat was ik eerst ook tegengekomen, maar volgens mij is dat als je de nieuwsbrief wilt ontvangen, want je moet daar een email intikken, want als ik het goed herinner, staat er als je de code invoert dat het fout is, maar als je een emailadres invoert gaat hij gewoon weg, dat is dus denk ik voor een nieuwsbrief (Ik weet het niet want ik heb niet m'n eigen mail ingevoert, gewoon xxx@xxx.com, werkt altijd
Ik snap het ff niet meer, ik wil dus een plaatje laten zien. Ik doe het volgende: view b:\id\swata.img Hij laat niks zien, boven staat alleen ff een voorbeeld, ik doe toch niks verkeerd? Of wel?
Jah wel. Je moet gewoon in dat schermpje links view kiezen. Dan komen er in datzelfde schermpje bestanden te staan die je kan bekijken.
De foute geripte versie? Is er dan ook een andere? Wat is er dan fout? Ff optopic: Het viel me ook op dat de focus in de ''foute geripte versie'' heel anders is dan op de xboxversie. Kan dit ermee te maken hebben? Anders koop ik em echt op de xbox
wees gerust ik heb de oplossing al gevonden. Na wat hevig speurwerk kwam ik erachter. Je moet niet de normale enter gebruiken maar de enter aan de rechterkant van je toetsenboord. dan doet ie het wel
Het wil niet echt lukken, zodra ik dan numlock inschakel dan gaat ie deleten. Schakel ik het uit dan komt er ineens een g bij. Achter img>g Kortom: het werkt dus zowieso niet bij mij met Enter