1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Enter the matrix Sucks !!

Discussie in 'Algemeen' gestart door hex, 15 mei 2003.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.781
    Leuk Bevonden:
    2.028
    Ik geloof dat ze in de USA deze game (Enter the Matrix in een veel hogere resolutie kunnen spelen, aangezien deze game HDTV compatible is, en een resolutie van 1078x nog iets heeft ofzo...
    Dus in the USA ziet deze game er een stuk beter uit dan hier in europa.
    Hier in nederland hebben we geen HDTV (helaas) en volgens mij ondersteunden de europeze xboxen geen hdtv, dus volgens mij kunnen we die games ook niet in die hoge resolutie zien.

    De eerste 2 recensies zijn vrij positief, maar ik wacht eerst nog ff af.
     
  2. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij Gamequest die ik net binnen kreeg kreeg hij een 5.5 en een 6.5. Het was een PS2 versie maar ze zeiden dat het geheel er op de xbox wel wat scherper uit zag, maar om er nou een deur mee in te trappen... nee

    Ben blij dat ik hem nog niet gekocht had, ik zat eerst te twijfelen tussen Burnout 2 en ETM, ik heb toch voor Burnout 2 gekozen. Het is een een lijpe arcade racer :)
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2003
  3. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    gamequest zuigt, die knapen neem ik niet serieus hoor.
    ik persoonlijk vindt enter the matrix echt vet!
     
  4. hex

    hex R3V3NG3 NL

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind jullie reacties echt super intressant.
    ik vind t leuk om te zien hoe de meningen zijn verdeeld.
     
  5. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik heb hem nog niet maar ik ben groot fan van The Matrix-films dus ik denk dat ik hem wel ga halen. Maar ik wacht eerst even op reviews van grotere sites en bladen. Nog even wachten dus.

    The Wolf bouwt een feestje want dit is zijn honderdste post! Sorry voor off-topic.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2003
  6. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik toch maar ff wacht met kopen, de meningen zijn te verdeelt, ik zal maar wachten tot de nieuwe PU, XBM en totdat de XBox bij men Gameshop weer is aangesloten zodat ik het kan proberen!!
     
  7. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Moeilijke keuze om te maken zeg......

    Rayman of Enter the Matrix..............mmmmmmmmmmmmmmmmhhhhhhpppppp

    Rayman ......... of ....Enter the Matrix...........|:-


    "ENTER THE MATRIX" NATUURLIJK...._O_
     
  8. hex

    hex R3V3NG3 NL

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    hij staat niet in je lijstje heb je t zelf al kunnen proberen?
     
  9. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Meestal is het niet zo positief voor mij als de meningen verdeeld zijn, want dan vind ik het meestal niet zon goed spel...damn....dit moet tog echt wel een goed spel worden anders heb ik er helemaal voor niks op zitten wachten... Maar goed moet tog nog eerst wachten totdat mijn examens af gelopen zijn anders komt er helemaal niks van :D
     
  10. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    We(of iig ik) moeten afwachten tot er meer reviews zijn. Ik vertrouw op bladen zoals de PU en XBM, die overigens wel pas 24 juli uitkomt. Maar Pu eind mei, dus kijk ik daar wel. Grote website, like gamespot/gamespy/ign hebben hem ook nog niet, dus dat wordt ff afwachten....

    maar me advies voor nu geld omdat de meningen zo verschillend zijn: Try before you buy
     
  11. Austin_77

    Austin_77 Ford focus RS

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ETM sinds vandaag. Ik heb effe gespeeld. Had ook al recensie van gamequest gelezen...en dacht dat ik een kat in de zak had gekocht. Eenmaal thuis in me box gepleurd....in een woord super!!!
    Grafisch gezien zeer mooi, zoals eerder in deze topic al werd geschreven voldoende moves en inderdaad RTFM (read the f@#in' manual).
    Er werd in de review van gamequest geschreven dat de omgevingen saai en vierkant waren...wordt niet in "the matrix revisited" juist gezegd dat The Matrix juist machinaal is en veel vierkanten en saai groen is?:9
    Dus...wat mij betreft een goeie game. Een spel dat naar aanleiding van een film gemaakt wordt, schept natuurlijk altijd hoge verwachtingen, maar waar gaat het om? We want more of The matrix en dat krijg je zeker door dit spel!!!
    Mijn mening en conclusie:
    Enter the Matrix roeleert!_O_
     
  12. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Jammer dat dit spel ontzettend veel gekocht gaat worden omdat het the Matrix is, maar niet omdat het zo'n goede game is. Iig, voor sommige mensen is hij goed en anderen niet.

    Wel irritant om deze game in de top 10 te zien staan, terwijl je weet dat er betere games uit zijn en toch voor naams bekendheid en een licentie gaan.
     
  13. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem vandaag binnen gekregen. Ik stopte hemn gelijk in mijn Xbox natuurlijk *). Maar goed, ik vind het spel dus zeker wel goed!!!! Het is helemaal niet lelijk (vind ik, ok het is geen Splinter Cell ofzo), maar iig mooi genoeg. De moves die je kan maken zijn echt tof en er zitten echt wel een hele hoop goede bij. Vooral De Focus-mode is wreed. Dan kan je echt strakke acties uitvoeren. En het hacken is ook leuk verzonnen en goed uitgewerkt. Al ben ik daar nog niet onwijs aan toegekomen, omdat dat wel wat meer tijd kost denk ik. Maar het zag er wel leuk uit. Ook het verhaal is goed, als je met Ghost speelt ga je op een andere manier door het level dan als Niobe enz. Kortom: ik vind ut en topgame!!! _O_
     
  14. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin vond ik hem kut, maar na driekwart van het eerste level werdt het al wat beter, nou nog ff verder kijken
     
  15. Austin_77

    Austin_77 Ford focus RS

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    In aanvulling op mijn vorige post:
    De hele ervaring wordt gecompleteerd door de achtergrondmuziek en de ingame cutscenes en de filmpjes.
    Ok de controles zijn ff wennen (in het begin door de cameravoering zwalkt je beeld) maar de actie blijft wel tenminste goed in beeld en dat kan van sommige games niet gezegd worden. Je ziet zelfs overeenkomsten tussen de cameravoering in de films en ingame beelden...logisch daar de Wachowski Brothers hier inspraak in hebben gehad. Ook kun je deuren openen op 2 verschillende manieren:
    1. normaal -> stilstaan en deur openen
    2. snel -> met je schouder de deur open laten vallen zoals neo in The matrix doet.
    :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D 8) 8) 8)
     
  16. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe ja da vin ik ook vet:D met die deur.

    k heb em ook gekocht gister (14 mei) en het is idd werkelijk een superspel!!! alle moves nadoen die ze in de film ook doen, en in het eerste level moet je allemaal agenten neerknallen in zo'n ruimte met allemaal pilaren net zoals neo en trinity in the matrix!! de pilaren gaan ook kapot net als in de film echt masterlijk!

    en de actie word supergoed in beeld gebracht door de camera, das wel het belangrijkst van zo'n spel.

    ik vind dat in-elkaar-slaan gevoel ook uber, vooral als je zo'n civilian tegen een muur schopt:D






    btw heeft iemand al leuken dingen geunlocked met hacken??

    het enige wat ik tot nu toe bereikt heb zijn plaatjes van auto's, wapens, en character id's.

    hacken is echt gaaf:D
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2003
  17. Supreme

    Supreme Code 47

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem sinds gister en ik vind hem matig, in het begin was ik er bezeten van en vond ik het echt DE BOM! Die moves enzo, focus mode, tegen muren rennen enz. Maar nu vind ik hem al saai worden, de moves worden eentonig, maar zo ver ben ik nog niet, dus ik hoop dat ik er nog meer unlock... Het hacken is daarintegen wel FANTASTISCH, neem je tijd er maar voor en haal de oude dos commandos maar weer uit je hoofd, want die heb je nodig hoor! (ik kan nu al heel veel plaatjes met info erbij zien van heeel veel dingen, en ik kan de filmpjes zien, die ik tot nu toe heb geunlockt, en nog wat leuke dingen, ik heb toegang tot de b-schrijf (b:\) (ik denk dat wel meer dat al hebben) Ik wil toegang tot de Virual Disk, maar die vraagd een password, die weet ik niet.. Hacken is dus DE BOM!!

    Verder vind ik de moves tot nu toe wat minder, de GFX zijn zeker wel oke vind ik trouwens! Missies zijn ook wel vet tot nu toe!

    Muren lopen is vet, maar kan niet zo lang, jammer...

    Ik ga maar ff spelen en kijken of ik nog vette combo's kan doen! Ik hoop het anders vind ik die moves echt TE eentonig worden!

    Mijn score (tot nu toe): 8.5


    Groeten, Benny.
     
  18. Austin_77

    Austin_77 Ford focus RS

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan deze draad niet gemergd worden met [centraal] topic?
    Titel van deze draad is erg negatief terwijl er toch veel positieve ervaringen worden beschreven.
     
  19. hex

    hex R3V3NG3 NL

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar t is toch mijn topic het is mijn mening maak er een topic bij zou ik zeggen met the matrix rules.
    en dan kan ieder zn mening onder dat topic geven toch?
     
  20. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    moves worden vetter naarmate je verder komt. mijn disarm move was eerst niet zo super cool maar nu wel. nu pak ik een geweer van een ventje en geef hem gelijk een keiharde klap met het ding, waarna ik gelijk kan schieten}:]

    en die plaatjes bij hacken heb ik nu ook al, k heb alleen nog niks over een virtual disc gezien.
     

Deel Deze Pagina