1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Enter the matrix Sucks !!

Discussie in 'Algemeen' gestart door hex, 15 mei 2003.

  1. Zhin

    Zhin Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel DVD's bevat het spel voor de Xbox versie?

    Ik heb het ergens gelezen (op één van de pagina's van Centraal: Enter the Matrix), maar ik kan het niet meer terug vinden...:mad:
     
  2. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij 2:confused:

    Dit weet ik niet zeker, kan ook gewoon 1 zijn.
     
  3. TheRealMcenzy

    TheRealMcenzy Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    ff pver die film: ik vond hem wel super vet! Ok niet zo goed als de eerste maar toch. Tis best moeilijk zon film te overtreffen. En gezien al de belangstelling die de film kreeg zijn die 2 broertjes redelijk trouw gebleven aan de sfeer uit de eerste film. Ok het werd niet zo diep als met de eerste film (die moest ik een paar keer zien voor ik het echt begreep) maar sommige stukjes bijvoorbeeld *spoiler* *spoiler* en ook dat ene *spoiler*. waren och wel slim gedaan.
     
  4. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    dat moet je toch langzamerhand wel ergens gelezen hebben:confused:.
    XBOX/PS2: 1 dvd-schijfje
    GC: 2 mini dvd-schijfjes
    PC: 4 cd's
     
  5. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0

    ik had hetzelfde stuk kunnen schrijven. film was wel aardig, maar valt in het niets met deel 1.
     
  6. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gisteren dus ook naar deel 2 geweestr en ik vond hem op alle vlakken beter dan deel 1, netere actie, nog spannender verhaal en je wil nog liever weten hoe het afloopt, Verder vindt ik dat het spel een mooie toevoeging is om meer over achtergrond te weten te komen.
     
  7. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Iedereen zijn eigen mening maar ik heb het ook ff gespeeld in ene hames winkel en ik vond het ook maar zuigen hoor (de bullettime is lelijk)
    de films rulen wel!
     
  8. Ajax

    Ajax Guest

  9. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond de film mega goed!!! alleen het einde staat me niet aan, ik vond dat neo niet in Coma moest liggen. Maar vooral het stuk waarin hij tegen de smith klonen vecht vind ik mega goed!!! En natuurlijk de scene op de autostrade vind ik ook super! Ik vind hem minstens even goed als de eerste hoor!!!
     
  10. Zhin

    Zhin Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij goed gelezen had....zou je hebben gezien, dat ik zei dat ik het inderdaad gelezen had, maar ben vergeten waar het stond |:-

     
  11. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vond ik dus juist TE. Dat ging echt nergens meer over. Die race over de snelweg met die motor was daarentegen wel weer sterk.

    Verder was het net superman (ook met die vuist vooruit als ie aan het vliegen was). Dat was een zwak punt.
     
  12. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het spel gecombineerd met de film meesterlijk, samen vormen ze een volledig geheel wat het verhaal compleet maakt.
    Ook de meerdere zijdes vormen het verhaal compleet.
    Ik persoonlijk heb me zeer vermaakt en vond het een zeer welkome uitdaging.
    Vooral de levels tegen de agents (en een verassing) zijn erg goed.
    De graphics zien er naar mijn mening best goed uit hoor, niet het niveau van Splinter Cell maar wel hoog genoeg om voor mij een van de betere games te zijn.
    Het Hacking gedeelte maakt het spel helemaal een volledig iets en de optie om de filmpjes te bekijken maken het spel helemaal de moeite waard.
    Een tegenvaller?
    Splinter Cell viel mij meer tegen dan dit spel, deze viel mij 100% mee. En zeker een voorbeeld van hoe een spel gebaseerd op een film of een gedeelte van een film zou moeten zijn.
     
  13. Third Kagemusha

    Third Kagemusha Shadow Warrior

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ik jou wel garandere, als je verder komt kom je Trinity en iedereen tege en de cutscenes uit de film zijn :D _O_ .

    Op een gegeve moment kom je in een soort villa en mot je tege en of andere maffe vampiere vechte die je dood kan krijge via een stuk verrot geslage hout (weet nie waar die vampiere vandaan zijn gekome, maar et zal wel origineel zijn volgens de Wachowski bros :D), maaruh dat vond ik zeer gaaf ja, 1e level vond ik ook matig, volges mij ben je precies gestopt op et moment dat et wat leuker werd.

    Ik snap niet dat aardig wat mensen ETM nix vinde, maar ja mij hoef je niet so veel te doen om indruk make, alleen goeie gamepla is voldoende.

    Animatie is trouwens geweldig gedaan hor, dat lope is wat houterig maar alstie vecht......nou daar ken DOA nog een puntje aan zuige
     
  14. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Review ligt nog op de mat van Mirik ;) Verwacht binnen een week ons oordeel hopelijk.
     
  15. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Cool! 8) En ik vind het zeker een goede game. Alleen jammer dat hij wat aan de korte kant is. Ik heb um nu al uitgespeeld met Ghost. Maar k ben nu met Niobe bezig, dus ik vermaak me nog wel ff! *)
     
  16. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk, nu hoor ik bijna alleen maar positieve reacties.... Ik denk dat ik hem morgen maar ga halen, maar ik had liever toch een review gelezen ofzo...

    Shit als ik zoiets doe (en spel halen als ik gemixte gevoelens heb) dan valt het erg vaak negatief uit.... :{
     
  17. Schranseman

    Schranseman Heeft altijd honger

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hebben ze gedaan uit eerbetoon aan hun vorige werkgever.
    Ze hebben een poosje bij de creator van superman gewerkt (marvel geloof ik)
     
  18. Austin_77

    Austin_77 Ford focus RS

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon doen! Ik heb nu de film gezien en het spel had ik de 15e al. Het spel draagt zeker bij aan je matrix ervaring.
    Het is maar wat je belangrijk vindt.
    Er werd in reviews gezegd "lange laadtijden tussendoor" ->dan moet je maar een xbox kopen zijn de laadtijden niet echt lang.
    Bullettime -> is gewoon goed gedaan.
    Moves -> zijn er zat! praat ik nog niet eens over de combo's eyecandy allover!!!:D
    diepgang -> kijk "the matrix reloaded" en speel ETM game vult film aan (vind ik)
    Games zijn net als films...je kunt het verhaal van een film compleet uit gaan zitten spitten, of je kunt je laten meevoeren erdoor.
    Kortom: superfilm, supergame_O_ _O_ _O_ _O_
     
  19. Da BjOrN

    Da BjOrN Active Member

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook sinds gister en hij is zekers de bmoeite waard om te kopen (vind ik dan) ik vind sommige dingen dat hij dat houterig doet maar de andere dingen zijn gewoon super.
     
  20. martin vdv

    martin vdv Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem ook maar echt een k*t spel je kunt nog eneens normaal schieten
     

Deel Deze Pagina