1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Enter the matrix Sucks !!

Discussie in 'Algemeen' gestart door hex, 15 mei 2003.

  1. King_Louie

    King_Louie Ubergeek

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    het boeit niet wat de reviews zeggen, dit is echt zo'n game waarvan je zegt van jah! wreed! of dat het echt flink zuigt. er is maar een manier om achter te komen, spelen die hap. ik heb 'm nou net een uur en ik heb er weer een verslaving bij ;)
     
  2. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9

    als je de game hebt uitgespeeld krijg je de revolutions trailer te zien.

    Maar misschien verschilt het, want ik speel met ghost en ik moest toen die oracle beschermer verslaan. Dat mislukte en ik ging me laatste missie doen. en kreeg ik dat filmpje. Maar toen ging ik nog een keer die oracle beschermer verslaan en toen lukte het wel en nou zit er ineens eeeen heeel ander stuk achter. Alleen nog niet uitgespeeld.
     
  3. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    ah dan ga ik het nog een keer proberen om die kerel te verslaan
     
  4. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    je wilt niet weten wat daarna gebeurd.

    te moeilijk.
     
  5. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb die kerel wel verslagen! :D
     
  6. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    Godhondeju.. die eerste eindbaas.... die helicopter. Eerst 5 keer opnieuw moeten doen om te kijken hoe ik de baas moet verslaan, heb ik hem eindelijk te pakken (na 10 keer ofzo) stort die helicopter neer en tijdens het storten loopt de game vast. Nou, weer 5 keer geprobeerd voordat het gelukt was, stort de helikopter neer en wat denk je.... loopt ie weer vast.... Hoe is het onderhand.. kutzooi.

    Vind de game best leuk eigenlijk :D Maar dit kan toch echt niet.. speel met Ghost. Iemand meer problemen hiermee?
     
  7. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Niet voor het een of ander. Ik bedoel het ook niet slecht. Maar deze thread is al bijna een jaar oud.:eek:
    Waren er geen nieuwere Enter the Matrix threads?
     
  8. RobGee

    RobGee Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad
     

Deel Deze Pagina