1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

EnVy our Skills

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Lightnezz, 2 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Addict,, zo heet iemand uit me FL vG x Addict maar ja, Ik moet focuss inhalen dat moet me gwn lukken.. :)
     
  2. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik ben hier wel voor de gezelligheid :b:

    Lukt je tog niet om in te laten, ik heb al zoveel gespamt dat wil je niet weten :D
     
  3. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Me hobby is flamen }:]
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Fucking bullshit zeg, echt..
     
  5. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Meen je dat serieus?
     
  6. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is serieus
     
  7. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi veel succes, zullen vast wel een x tegen jullie scrimmen
     
  8. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    easy win tog
     
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    SNAP IK, voor het zelfvertrouwen jonge!
     
  10. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    denk om je bloeddruk he:):
     
  11. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel vertrouwen in het team :) als ze hard gaan oefenen op het teamwork zijn ze zeker de top van nederland samen met het team van Airwave en RealistiQ , maar ja we gaan het allemaal meemaken ! \o/
     
  12. Towel

    Towel Guest

    Snap hier niks van, hoeveel heeft het "nieuwe h3 team" gesnoven om bij eos te gaan? Ik wil graag uitleg!
     
  13. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Correctie : EnVy

    Uitleg :
    Dominic wou een nieuw team maken voor envy. Wou hier 3 nieuwe members bij en noemde who is legend , masterspy en the don. Ik praten met ze en ze hadden intresse.

    Grtz. Jelle a.k.a L3G3ND4RY

    ps : Ik haat niemand van TsS , k heb zelfs sostic een beetje geholpen. op cod4.

    ps2 : Towel waarom de opmerking : hebben ze te veel gesnoven om bij eos te gaan? waarom deze opmerking?
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2008
  14. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Hoelang speelde dit al? Ben ik eeeeeeerg benieuwd naar...

    En Jelle je weet dondersgoed dat je hulp nu niks meer waard is nu dit is gebeurd.
     
  15. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit speelde vanochtend ( met de members : Masterspy , Who is legend en the don ) eigenlijk vanaf vanochtend. Met Dominic alleen iets langer

    ps : onblok me op msn.. als je er over wilt praten ofzo ( voor als je me geblokt heb )
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2008
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap hoe je je voelt towel.

    Ik snap het enigsinds nog wel van dom en legend, maar don? Masterspy daar verwacht ik sinds kort alles van.
     
  17. Towel

    Towel Guest

    Bedankt voor je medeleven airwave:) maar het is niet dat ik nu in een depressie ofzo zit haha. maargoed om even mijn relpy te geven:

    Ik snap het ook niet, en vooral don niet aangezien hij wat hij is gestart zomaar weggooid. Als je aanbod krijgt van een prof clan die je naar tournooien stuurt, oke.... Maar voor envy? Waarom don? Waarom wil je envy voor je naam hebben? Ben echt benieuwd wat ze te bieden hebben! In TsS zit al je billemaatjes, en nu ga je in een geek clan met namen als F0cUszz, Dr4g0Nsl4yerrrr etc. Naja....

    Zoiezo hoe iedereen ook alle plannen heeft zonder het gewoon met je clanmembers erover te praten he. Alles moet je lezen op een fockin XBW forum! Waar gaat die wereld heen.... Op xboxlive schijnt niemand iets durfen te zeggen (muten anyone?).

    Veel plezier iig legendary met je nieuwe prof aanwinsten. Je bent er zo te zien erg blij mee dat je het trots verteld in andere topics. En idd, jullie reqruits zijn echt OWNAGE!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jan 2008
  18. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad het begint steeds triester te worden..
     
  19. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik het helemaal mee eens, eerst wou je een 2e team in tss , toen wou je met mij silencer en towel ( toen je zo'n hekel had aan masterspy=( ) en nu ga je inneens zommaar naar envy toe, ben dan ook wel echt benieuwd wat hun meer te bieden hebben.
     
  20. I Nero

    I Nero Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is het nut om hier te gaan zeiken? Legendary pleas hou ff op met allemaal domme posts te plaatsen. denk eerst na voordat je iets plaats. en focuss blijf ook een keer normaal doen. want veel mensen vinden je irritant. verder zullen we met jullie twee praten. PEACE OUT
    EDIT : en het halo team van TsS is bij envy. waarom moet je dan envy gaan afkraken. tegen TsS : hou je oordelen voor je zelf en praat niet over envy als je niks weet. NO OFFENCE;)
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina