1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

EnVy our Skills

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Lightnezz, 2 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Suddenstrike
     
  2. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    XsuddenX
     
  3. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    ZeROSaN ik heb dat niet geschreven }:] Dus geen voor oordelen en wanneer krijg eindelijk is me spel terug??

    Owh ja trouwens nogwt, ZeROSaN, HLH of WoG moet niet praten voordat ze ons op 1 game ownen, of verslaan. Oke Thank You
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2008
  4. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Je reageerd niet eens op mijn post.
     
  5. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je wilt kun je de team indeling neerzetten :)
    En De awards zou ik nog wt bij sturen, want Mb MaZzAcRe heeft een 1v1 tournooi gewonnen. Ik geef de details binnenkort wel. + als je zo'n heel stoot members neer post , is het niet zo over zichtelijk verder is het : SUPER ! :b::thumbs:
     
  6. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    NF1 had het annex tournooi gewonnen van Annex...
    EnVy was 2e,
    qG was 3e.
     
  7. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat : I dont care a shit, wt jij zegt
     
  8. Gimbly

    Gimbly Guest

    wo jij bnt stoer ik vind envy aardige gasten maar deze post gaat echt veelste ver. Echt wat denk je wel niet als je ook maar iets durft te type als dit
     
  9. ZeR0SaN

    ZeR0SaN Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik ga hier niet verder op in... daar vind ik cell te aardig voor heb respect voor hem niet voor jou...
     
  10. Gimbly

    Gimbly Guest

    bye the way zer0 en ik zijn ook beste van nl want gewonnen van qG dit weekend
     
  11. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0


    • Nee, deze achievement is door EnVy behaald, dD was al 1-2 weken dood voordat het toernooi begon...
     
  12. battlefiel31 nl

    battlefiel31 nl EnVy DaMaG3R

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    wat wil jij hiermee zeggen, ninto en focuss zaten al in envy ik en sektor ook,of ben je jaloers dat jullie niet gewonnen hebben?
     
  13. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    HLH Ga weg van deze post.
    Of hebben jullie niks anders te doen ??
    En Ego.. Het is de harde waarheid. ( voor jullie hard, voor ons was het hard oefenen )

    http://useruploads.mythica.org/view/Montage2.mpg.html
    EnVy xMadNeZz ownage !! met ze sniper !! ( daarom zit ik altijd in ze team xD )
    Halo 3&Call Of Duty 4 Montage filmpje worden opgenomen !
    Promotie Filmpje komt er ook aan :D
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2008
  14. Gimbly

    Gimbly Guest

    Nou ik wil wel een clanmatch volgens mij hebben we jullie uk team al meerdere keren verslagen o en doe jij dan mee want jij bent de beste gamer van de wereld.
     
  15. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0

    Add : EnVy xMadNeZz
     
  16. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    En wij zijn dan de beste van NL op CoD4 toch?
     
  17. ZeR0SaN

    ZeR0SaN Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ken had mij verslagen in finale _O_ ik had jou eigelijk ook wel verw8 thalix...
     
  18. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    vG Uk is fake.. vG locksen heeft ze gekickt....

    Wij hebben match tegen hun gespeeld 3-1 gewonnen en hun zegge op de laatste map dat ik en focuss glitchen via de pc om airstrikes te krijgen OMG

    Ik heb me kapot gelachen wat een bullshit!
    vG Bravo is de grootste nerd want hij had het verzonnen.

    Rob heeft hun gekickt uit vG en ze gaan nu verder met de naam vG en zeggen zelfs dat ze rechten op die naam hebben gevraagt.
    en die 1 e map die we verloren hadden was een draw met sabotage alleen met een gametype dat je de laatse minuut iedereen dood moet maken en dan win je nog ofzo nooit van gehoord.. drkphinxz met ze dubbele teamkill:lol:

    maar we hebben ze gereaped en ze zijn mega noob

    greetz ArmaDa
     
  19. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, wat is jou probleem. God hé, ik had alleen maar commentaar op jullie prijzen in dan ben ik jaloers?? Je had ook gewoon kunnen zeggen: Nee, we zaten toen al in EnVy, maarja. Ik had ook niet anders verwacht.

    Ohh, Jelle. Ga ergens anders huilen met je taalgebruik en ego. Ik hoef geen leugens/bull aan te horen. :thumbs:

    Ohh @ die montage, niet echt vet. De helf staat stil, en muziek loopt niet lekker. (no offence, dus ga nou niet zeggen dat ik jaloers ben op zijn montage ;-) )
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2008
  20. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat het lekker rusten, ik had toch je vraag normaal beantwoord of had je dat niet gelezen? Of damager antwoorde daarna;)

    Ach, de beginpost is wat overzichtelijker en de prijzen worden binnekort geupdated, want er zijn nog iets meer "achievements"

    PS:vG Uk hebben gereported, of het nou een Referee was of hun zelf de Win is een feit...
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina