1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

EnVy our Skills

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Lightnezz, 2 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat iQK wel het beste halo 3 team is, wij zijn eerlijk gezegt beter in slayer vind ik, maar op objective zijn ze zeker beter. En sinds TS maar 33% is (ongeveer) maakt hun dat een stuk beter dan ons :) (helaas). Maar ik ken die jongens erg goed en krijgen alleen maar respect van mij :b:.

    We gaan er aan werken :9
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2008
  2. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger hadden ze een halo team dat goed was... Ik weet niet wat ze nu met halo doen, als dat er niet meer is dan kun je Hen niet uitdagen dat klopt!
     
  3. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    ja jullie 2 zijn de enigste teams die er boven uit steken, dus ja dan zijn ze denk ik wel de beste als jij zegt dat ze beter als jullie zijn
     
  4. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Je had eerst Maestro, sandkeeper, masterspy en realistiq. Die werden 7de op XL3 en spelen niet meer voor qG (masterspy ging weg, daarna werd de rest ook gedropt van qG). Tijdje geleden ging Exp teamen met Forreal, infernos en shinato, beter bekent als iGK, de helft van dat team was 3rde geworden op XL in 2006 (XL2) en dat is nu het qG team. Iedereen van iGK heeft een erg grote reputatie van H2 (net als wij).

    Ja niels ik ben gwoon eerlijk :b:, we gaan er aan werken als mn 360 weer werkt 8) (kunnen we eindelijk serieus met H3 aan de slag).
     
  5. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe site van EnVy is er!!!!!!!!!!!!!!!!

    [​IMG]


    Denk dat EnVy je daankbaar is voor je tip, zoals je ziet is het nu verbeterd.

    Ohh, dat teken doet me denken aan een Ruby team of ijshockey (iets americaans).

    Plus, hadden jullie niet beter teamenvy.com kunnen doen, aangezien er in Legendary's MSN staat USA manager zoeken ofzo, of gaan jullie er dan 2 maken ?? Aparte site voor EU en 1 voor USA.



    Sorry maar ik kon het gewoon niet laten. Ziet er veder goed uit hoor. Moest gewoon ff iets grappigs posten, dus je hoeft nu ook niet meer te zeggen MerQ houd je b*k n00b. 8)
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2008
  6. Overkill x

    Overkill x Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    doet me denken aan een nike teken ondersteboven
     
  7. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Ik vind het meer op zo'n oog lijken van zo'n adelaar vogel ofzo net als ons logo op gamebattles

    Alleen EU site omdat we ons alleen bezig houden met EU. USA heeft altijd lagg enzo en tijdsverschil is groot
     
  8. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Citaat legendery
     
  9. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    De site is nog niet online, alleen Paintshop ding, legendary zei: Let op Dinsdag dan komt de site online, en dat logo'tje stond er gisteren al

    En dat logo is van een oud PC team:D
     
  10. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet beter, er staat nog steeds coMMing Soon
     
  11. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol

    Maarja, ik herken het teken van iets alleen ik weet niet wat. Maarja, als ik aan jalozie denk denk ik niet aan groen, als je zegt groen denk ik aan XBW :)

    volgens mij is er iets miss met mijn beeldscherm, het is toch echt rood. En niet groen.

    Volgens wiki heeft groen met andere dingen te maken:
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Groen_(kleur)

     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2008
  12. iSteefie

    iSteefie EnVy Our Skills

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij ziet groen van jaloezie,

    staat toch echt op die pagina:p

    En rood is de kleur van liefde, wie weet wat ik hiermee bedoel??:p
     
  13. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    dat elke keer dat iemand jouw online dood schiet, jij denkt dat hij van je houd omdat je zo rood bent van het bloed :)
     
  14. iSteefie

    iSteefie EnVy Our Skills

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    oke maar ik ga nooit dood?
     
  15. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    Dat jullie allemaal Homoseksueel zijn :lol: nie gelijk boos wordeee :b:
     
  16. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    fout beste friti vriend :) we hebben het om speciale geval Steef ;)
     
  17. iSteefie

    iSteefie EnVy Our Skills

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Homoseksueel is rose en heeft een driehoekje als teken meestal, denk maar aan het homomonument, btw je schrijt homoseksueel met een hoofdletter, betekent het veel voor je dan??:9
     
  18. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    wilde het alleen even benadrukken hoor.
    maar Rood = Liefde, Liefde in EnVy is dus liefde tussen jongens.. Hee, geen fristi, dat is vies.
     
  19. I Nero

    I Nero Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Future zo heet je nu. wij nemen rust maar we blijven tactics uit proberen om matches te spelen. dat doen de meeste clans denk ik. maar ja ik zou wel een keer tegen SG willen spelen. Nu Ninto ook naar SG gaat heb ik wel zin om tegen mijn ouwe team genoten te spelen.:D
     
  20. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het dan 100% zeker dat Ninto EnVy geleavd heeft dan...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina