1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

EnVy our Skills

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Lightnezz, 2 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. battlefiel31 nl

    battlefiel31 nl EnVy DaMaG3R

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand die bang is om zn eigen acc te gebruiken...
     
  2. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Madnezz is zeker niet normaal goed !
     
  3. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    EnVy UK vs iD
    1e map 4/0 voor envy
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2008
  4. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, heb je nog zo lang bij HLH gezeten en weet je zo weinig. Best zielig. Ik hoef hier veder niet eens op in te gaan want Jelle weet toch altijd alles het beste. Heb je trouwens EnVy ookal zoveel sponsors belooft. Ik had gelezen dat iedereen naar XL kon gaan met een gamingheadset. Ohh ik heb gisteren met Madnezz gespeeld. Vond hem niet echt opvallen zoals bv. Cell of andere spelers doen. En aangezien je toch beter bent dan mij, voeg me maar toe voor een 1v1 op welk spel dan ook. Als ik me goed kan herinderen was je namelijk SLECHT op elke game. van GoW tot Halo 2 waar je zo PRO in was. Je kwam zelfs naar mij toe voor TIP dus ga nou nu lopen huilen. dat je beter bent.

    Is goed, maak ik voor jou een boomermontage. Er is toch wel iets miss met je als je niet eens tegen commentaar kan op iemand anders montage. Ik heb nergens gesecht dat hij n00b was dus denk voortaan na voordat je iets zegt, en als je niks nuttigs kan zeggen zeg dan gewoon niks.

    zie reactie eerste quote.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2008
  5. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt idd niet dat ie noob is... maar je zegt wel dat je dit ook kan... je hebt alleen 2 weken tijd nodig, dus ik zou graag ook zo'n goeie montage met zulke mooie headshots van jou willen zien. Laten we zeggen, over een maand?
     
  6. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Als mijn CC goed werkte zou ik het wel willen doen, maar elke keer als ik het aansluit moet in SD op een HDTV spelen. En dat heb ik er niet voorover. Aangezien het beeld dan zo slecht is voor mij dat ik er bijna koppijn van krijg.
    Als ik een oplossing heb zal ik het je laten weten. Oke?
     
  7. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    MerQ, weet je wt, ik weet zeker dat ik jou zelfs own op Gears , als ik me best deed, ik own je elke minuut van de dag op halo 3 , dus kom maar spelen \o/ Niet dat ik me zelf moet bewijzen. En als HLH zo goed is.. waarom hebben ze nog geen sponsors.. owh ja.. jullie hebben der al in hea ;)

    Daarom leaven mensen van jullie en joinen bij ons.. raar hea.. dus HLH pro´s show me what you goth.\o/
     
  8. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Btw, deze post heet :
    Nak HLH MerQ :thumbs:
     
  9. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    oke en niet stiekem toch beginnen he :D
     
  10. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    En nog steeds blijf je me verassend. We hebben wel sponsors, maarja. Er zijn zoveel dingen die jij niet weet zelf toen je bij ons zat.

    Dit weekend Halo 3 1v1 dan? Of wil je het na je Double tegen ons. Heb je maar 1 dag dat je 2x verliest. Maarja, niet meteen aan de pillen zitten hé. ('Cause drugs are bad, oké)

    Edit: Ik heb niks tegen EnVy ofzo, maar iets tegen L3gendary. Dat dat even duidelijk is.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2008
  11. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke is duidelijk:)
     
  12. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn heeft EnVy UK de eerste map van iD gewonnen, we hebben vandaag met 3-1 van ze gewonnen. Leuke match alhoewel ze ons hadden gemute voor teamplay ofzo, communicatie liep drm in de lobby soms wat stroef maarja GG EnVy.
     
  13. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks tegen EnVy ?? Je denkt dat je gaat winnen terwijl je ze niet eens kent ??;) En ik heb eerst een nieuwe headset nodig.. hij is kapot.. dat word dan maar een sharkoon ! 8) en als jullie een sponsor hebben.. waarom zie ik dan niks op jullie site staan?? nou wt een reclame voor de sponsor :thumbs:
     
  14. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Legendary ben jij trouwens leader van EnVy?
     
  15. Cell

    Cell Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan deze thread verwijderd worden, weet iemand dat? Zoja hoe dan...
     
  16. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal ff doorgeven ..
     
  17. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Een moderator PMen :)
     
  18. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb jij het nou weer over? Ik heb ook nog geen headset binnen dus we moeten snel spelen aangezien hij binnen 4 dagen moet komen.

    Die hebben we er niet opstaan omdat de site nog niet klaar is ;)

    @ Cell, ask Evil Mod
     
  19. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb goiz ff voor ze gecontact :) voor een goede vriend als Cell doe je alles :D
     
  20. ZeR0SaN

    ZeR0SaN Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou je hoeft toch niet perse die sponsor op de site tehebben. Zolang het van hun niet hoeft kan het mij eerlijk gezegt ook geen zak schelen...
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina