1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

EnVy our Skills

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Lightnezz, 2 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RaiKo

    RaiKo Born to be One!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat is geen pro gaming, pro gaming heeft niks te maken met hoelang je speelt.. maar over de prestaties die je doet en maakt,,
    mijn kleine neefje speelt ook ongelofelijk veel Gamecube dus hy doet ook aan Pro Gaming? Volgens jou gezegde..
     
  2. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 2e opmerking was sarcastisch:D

    En F P ik heb toch al gezegt dat we niet ons best doen met SnD PUBLIC, dus je kan blijven praten over onze stats, maar ik weet dat iedereen zijn ratio hoger is dan die van jou;)
     
  3. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    3-1 vs NL
    3-0 vs NL
    2-0 vs NL
    3-1 vs UK

    Noobs?

    Die ene ronde domination was trouwens 178-172, wow!
     
  4. RaiKo

    RaiKo Born to be One!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg ik dacht al!:p
     
  5. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb 2.24 k/d ratio en ik speel alleen SnD. FocuSs je maar op je eigen score :+
     
  6. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    8.13 is mijn ratio:)

    @ThaliX: Hoe je wint maakt niet uit, als je de win maar op een eerlijke manier pakt:)
     
  7. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Met tdm kom ik daar ook ja.
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, als je te dom bent om ons te snappen reageer dan niet.
    jullie zijn degene die hier op een xbox forumpje tof zitte te doen, terwijl jullie geen eens zo goed zijn.

    en hoevaak moet ik het nou nog herhalen, we doen geen 2 vs 2 tegen jullie, we spelen alleen pgr4 of marble, in cod zijn we geen eens goed ;) die duizenden messages waarmee je me opeens begint te spammen op L!VE helpen ook niet. neem het niet zo serieus alsjeblieft, doen wij ook niet, jullie zijn gewoon niet zo goed als jullie zegge (Y)

    (ik heb dit dan tegen drksphinz he, aangezien jij zijn "tussenp3rs00n" schijnt te zijn xD )
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2008
  9. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Owke, ben je nu klaar? Want het is je mening ik zie geen feiten...

    En ik neem je niet serieus natuurlijk, iemand met zo Gamertag:)
     
  10. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    EnVy wordt hier van alle kanten aangevallen... Dat verdienen ze dan ook weer niet jongens! Boeien dat je keer gewonnen hebt F P! Denk dat veel andere mensen wel beter weten dan dat jullie beter zijn dan EnVy. EnVy verander dat stukje nou over jullie achievments en qG hou op met mekkeren! :+:):
     
  11. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben niet eens gewonnen, hun spelen met 6 NL spelers tegen 1 NL speler van ons die in een NOOB team zit, en dan vinden ze zich beter:D

    Laat ze lekker:) En dat aanvallen valt ook wel mee, iemand die een mening heeft zonder iets goed te kunnen formuleren zie ik niet als een aanval op EnVy:D
     
  12. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik wel! Wie had nou een week ofzo terug gedacht dat ik 't nog eens voor JOU zou opnemen :+
     
  13. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    haha great comeback FOCUSS. alsof er feiten kunnen zijn bij onze > mening < je IQ is ook niet bijster hoog zie ik.
     
  14. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn geen smoesjes, dat zijn de feiten. We speelden al eerder tegen deze lui en we maakten ze met 3-0 af en zij wonnen maar 3 rondes(15-:cool:. Ik weet zeker dat ons dat was gelukt in andere omstandigheden, dus zeg alsjeblieft dat dit smoesjes zijn, want t zijn de feiten. oke?
     
  15. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    god moet ik het met arial black in koeienletters neer schreeuwen hier ofzo. wij vinden ons niet beter dan jullie, wij spelen geen eens dezelfde clangame. we zeggen toch alleen dat jullie hier wel zo tof kunne prate over pro-envy enzo, maar dat jullie alleen gewoon niet zo goed zijn. zeg ik dan meteen dat wij wél goed zijn? NEE ;)

    edit, wij zaten trouwens niet met 6 nl spelers, en hij zat niet in een noob team, jij was toch zo keen op de feiten? verdraai ze dan niet ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2008
  16. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    LightneZZZZZZ, FocuSSSSSS. Omg :'-(
     
  17. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige punt waar k F P gelijk in moet geven is dat 't wel smoesjes zijn. Ik bedoel je kan ook gewoon zeggen dat je verloren hebt andere keer beter Voor de rest: F P SHUT UP!
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    daar ging t me geen eens om, leer lezen. ben jij nou zo dom of ben ik hier zo slim?
     
  19. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik hier echt dom bent en jonge jij bent echte de slimmerik hier op 't forum! Waar wacht je nog op! Nog een paar dagen en vakantie is voorbij kun je weer fijn naar school en jij oh zo verrijkte en grote hersencelletjes nog groter en beter maken! Wat doe je hier nog, ga leren en studeren. Zorg dat je nog slimmer word dan Balkenende en later ooit als je hersenen zo verrijkt zijn en zo groot zijn dat je spontaan een waterhoofd krijgt ben je er klaar voor: Je gaat Ten Brink van zijn stoel gooien en niet hij maar JIJ gaat de betweter uithangen op tv bij Weekend Miljonairs. Dan verzin jij met je slimme kop een list zodat je het miljoen wint en kun jij eindelijk een de vruchten plukken van al die tijd dat je zo hard hebt gestudeerd. Dan ga je opzoek naar een net zo'n slimme partner maar dit blijkt niet te lukken dus koop je een encylopedie. Jullie trouwen en krijgen samen nog veel meer betwetertjes die samen met jou XBW onveilig gaan maken!
     
  20. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    lol hap?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina