1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

eOs Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door I Nero, 20 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    AmanTia zal op het echte spel wel mee gaan doen, en het ook zwaar goed gaan doen als je naar z'n stats kijkt.
     
  2. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    Ik was boos omdat er echt superveel mensen ineens joinden en ik dacht echt van wordt er wel goed gekeken naar de spelers of ze goed zijn..
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Clanrace is 4 vs 4. De punten worden dan na afloop bij elkaar opgeteld, of je bepaalt welk team de meeste races gewonnen heeft (een race win je als je met zn 4en meer punten hebt dan de andere 4). Kan ook 3 vs 3 natuurlijk.
     
  4. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    Collisions ( ofzoiets ) aan of uit dan?
    Ik neem aan uit? Anders beuk je elkaar gewoon in het begin van de baan af? :'-(

    EDIT: Ik ga ook PGR4 veel spelen =)
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2007
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Moet je zelf weten. PGR3 is sowieso vrij onstabiel met collisions aan, maar als je allemaal weet waar de 1ste bocht heen gaat en waar je rempunt ligt hoeft het geen probleem te zijn.
     
  6. Dr Killjoy

    Dr Killjoy Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Smartiez en ze qG billa's zijn zooo kinderachtig bezig! ze hebben gewoon onze eOs site gehackt, hoe bedoel je jaloers hey.

    Je weet wat er nou gaat gebeuren smartiez, je bent nou gewoon egt te ver gegaan gewoon. Zo kinderachtig.

    Boehoe "ze hebben me spulletjes gepikt " weeeehhh , "ik ga hun site verkloten, lekker puh" weeeehhh, "" mamma, veeg me billen af" "en haal me bolle reet uit me rolstoel"
     
  7. Dr Killjoy

    Dr Killjoy Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    In een van de posts stond trouwens dat we dit met de qG mensen moesten uitwerken. En ik beloof je thalix en smartiez, dit gaan we cker uitwerken.
     
  8. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    site doet het inderdaad niet, maar ik ga me er niet mee bemoeien heb wel wat beters te doen.. dan deze kinderachtige activiteiten!
     
  9. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Flikker op man, we hebben niks gehacked snikkel, jullie stalen een plaatje van onze site, dus die hebben we op de ftp vervangen door een andere, ga ff snel huilen ofzo. Het enige dat is gebeurd is dat het plaatje vervangen is, dat de site down is, is je eigen domme schuld. Dream on...
     
  10. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een zielige reacties van eOs, heb echt geen respect voor jullie, net of qG jullie site gaat hacken?? voor wat voor reden? omdat qG bang is dat eOs te goed wordt? laat me niet lachen.. wat een zielige reacties
     
  11. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Idem.
     
  12. Dr Killjoy

    Dr Killjoy Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, dus plots dat jullie iemands account HACKEN om dat plaatje te veranderen, is de site down, raar hoor?

    Nouja, jongetjes hou maar op hoor, t is al goed. We voelen met je mee, ga je ook huilen als iemand op je plekje gaat zitten op school?
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2007
  13. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, wat blijf je nou zeiken over hacken? Een account gehacked? Dude het enige wat wij hebben gedaan is een plaatje op ONZE ftp veranderd. Jullie gebruikten dat plaatje dus veranderde die ook.

    1: Ben jij site admin?
    2: Zo ja, pak wat boeken, want volgens mij weet je niet eens wat FTP is.
    3: Of je host is prut, of jij, want wij hebben niks aan jullie site veranderd, alleen aan onze eigen plaatjes, moet je hem maar heruploaden en niet via onze site gebruiken (Bandwith stelen).
     
  14. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Oei Oei... leren lezen.

    Stop gewoon met je eigen en je clan belachelijk te maken.
     
  15. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Om het dan maar even uit te leggen wat er gebeurd is.

    1] Ik had een Newspost geschreven over Handewasser
    2] XpLooooo1t besloot deze te copieren, in deze nieuwspost copieerde hij ook een plaatje
    3] Dit plaatje staat onder een bepaalde naam op onze online hardeschijf.
    4] We maakten een plaatje met een of andere text erop en gaven deze dezelfde naam als het Handewasser plaatje en gooide die op onze Online Hardeschijf, op deze manier was het oude plaatje dus vervangen en omdat Xpl0it zo dom was om hem direct van onze harde schijf (FTP) af te halen werd dit plaatje dus automatisch op de website van eOs geplaatst.

    Hebben wij iets gehacked, nee.
    Hebben wij iets gemod, nee.
    Hebben wij een account gejat, nee.

    Alles wat er gebeurd is is dat wij een plaatje op onze EIGEN hardeschijf veranderd in een ander plaatje. Xpl0it heeft deze link gecopieerd en dus kwam er automatisch het nieuwe plaatje te staan.

    Dat de site down is komt niet door een hack, je DNS is down en dat ligt niet aan ons maar aan je Hosting Company. Dus neem contact op met je host en zeg dat hij je DNS moet resetten zodat je site weer opnieuw draait.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 okt 2007
  16. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Gast sirieus als je wilt dat er iets dreigends over moet komen dan is dit niet de manier.
     
  17. IntenZz

    IntenZz Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    killjoy maakt zich flink belachelijk hierzo hihihhihi:lol:*):thumbs:
     
  18. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Mensen van eOs jullie moeten niet zo snel een oordeel over een site hacken maken!
    Dit is best wel een beledeging voor qG!

    Maar laten we het vergeten en misschien eindelijk een eOs deel 2 maken om zo een nieuwe frisse start te maken op dit forum*)

    en dat Xploit laat zien op ONZE site dat handewasser gewonne heeft lijkt mij geen probleem, ik vind dat nog best sportief na wat er allemaal gebeurt is.

    maare Smooth denk maar effe na over een nieuwe startpost okee?:b:
     
  19. gekinskedel

    gekinskedel c3l Leader

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    zwak hoor qG maar meteen beschuldigen
     
  20. Towel

    Towel Guest

    Hihi ik heb wel een keertje een site "gehackt".... Btw jongens hacken is heeeeeeeel wat anders dat een plaatje dat veranderd op andermans site.
    Ik had met een sneaky methode login gegevens van iemand zijn planet webspace. Hij had een site voor zijn call of duty clan online staan. Heb ik ff de .html gecopieerd, aangepast met ene plaatje van mij erop, en toen alles weer geupload. Zag je mijn kop met paint tekst "Controlled by Towel"}:] Hahaha gemeen....

    Tip voor EOS: Copieer het goede plaatje naar je hdd en upload het via ftp naar je eigen webspace. Dan moet je alleen in het html? script ff de link veranderen en dan heb je je eigen controlle over je plaatje.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina