eOs Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door I Nero, 20 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FuraXz

FuraXz Guest

Met het huidige team? Ninto en Armada zijn goed de rest zijn niks. Probeer maar langs het team van qG te komen het is te sterk voor EnVy, waarom denk je dat ze niet willen spelen?

2. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Furaxz, jij hebt zeker weten de rest van het team niet gezien!

En furaxz jij vond dat je beter verdient, welk clan ben je gejoined dan? Of heb je geen aanbiedingen gehad?

3. FuraXz

FuraXz Guest

Spelen jullie eerst maar eens een keer voordat jullie praten ;). Ik heb zat clan invites gehad, ik heb nu toch geen tijd voor een clan maar over 2 weekjes kies ik er wel een. En ja ik verlaag me niet naar een team wat alle wins van mijn oude clan overneemt om zo aan de top van de Ladder te komen.

Laatst bewerkt door een moderator: 2 dec 2007
  4. PheniX

PheniX Guest

ahahaha:p that's true ze hebben alle wins vn dD overgenome!

5. RL Battleking

RL Battleking Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dat is standaart:9 Je neemt members van de ene clan in 1x over(dus niet member voor member). Dan ga je toch niet die hele clan eraf halen gewoon naam veranderen is makkelijker:9

6. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    FuraXz en InteraXz? Je hebt 3 leden van dD in je clan. Daarbij heeft ook Deadringr nog is meegespeeld met een aantal matches.

7. g0dLikE

g0dLikE Guest

Ik mag EnVy persoonlijk wel.. maar de manier van Recruiten ensjow vind ik wat minder..

-> CoD 4 UK team -.-'

8. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat is er nou weer mis met het recruiten dan? Omdat we 1 keer Reaperis hebben GEVRAAGD (niet gedwongen of gechanteerd ofzo) om bij ons te komen. Dat is toch niet erg... jullie hebben toch ook wel eens iemand gevraagd die eigenlijk al in een clan zit. Je mag toch gewoon vragen.... ik zie het probleem niet.

9. RL Battleking

Leuk Bevonden:
    0
    Ja nemisis wrm mag je EnVy gewoon niet? Er moet een reden zijn. Is het misschien omdat ze beter zijn geworden dan jullie? EnVy is gewoon een chille clan klaar. En Ninto hij zegt nog CoD4 UK Team waarom denken jullie altijd aan Reaperis?? Maar Marksman je moet wel na gaan bijv. als jij voor 2goeie clans wordt gevraagd en de ene geeft meer dan de andere kies je hoog waarschijnlijk voor de gene die je het meest bied behalve als je de andere clan beter kent en vaker mee om gaat.

10. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Beter dan wij? Op CoD4? Lol. We zullen volgende week zien. En misschien in het CG toernooi als 1 van hun teams de 2de ronde haalt.

11. RL Battleking

Leuk Bevonden:
    0

Op GoW ook hun hebben jullie team 3x verslagen.

12. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    ZatoXe? VesuVio? Speel is met IntenZz, Pena, Deadbringr, Genesys, Justice, of enige ander GB lid. Mauperd speelt dit spel voor de lol en is deel van ons fun team.

13. RL Battleking

Leuk Bevonden:
    0

1x met peter gespeeld tegen EnVy hij had 3death ofso en leavde meteen.
    1x met Justice best goed(zat in ons team) maar niet zo goed als ik van qG verwacht met hun rep.

14. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    SirCampAlot is cker wel een vette naam:9..

15. RL Battleking

Leuk Bevonden:
    0
    De laatste 2 ken ik wel

16. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok, ja heb 1x met DynamicXbox gespeeld, met Vars1ty wel wat vaker.

@eOs: Als jullie jezelf beter vinden waarom willen jullie dan geen GB/CG match? 6vs6. SnD / Domination / Sabotage.

qG ThaLiX
    qG IntenZz
    qG Pena K I N G
    qG GarfieLd
    qG Genesys
    qG Deadbringr
    qG Justice
    qG EvoluTia

Met 6 van hun willen we best spelen, jullie niet, maar toch zijn jullie #1 van de wereld.

Laatst bewerkt: 2 dec 2007
  17. IntenZz

IntenZz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is geen GoW dacht ik? of zit ik fout?

18. IntenZz

IntenZz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol? Mauperd speelt CoD4 voor de lol.. hij zit in geen enkel team... en ja EnVy ga nou niet lopen zeuren over Wet Works he.. 4-2 verliezen is niet leuk ik weet het. :p

19. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    + Met GoW waren ze aan het einde pas goed. Misschien dat als CoD5 uitkomt ze ons wel een keer willen uitdagen.

Speelde je met noobs tegen hun team?

20. RL Battleking

Leuk Bevonden:
    0

Volgens mij zit Mauperd in Het Fun Team. Maar ik stop met deze discussie ik blijf vriendelijk en doe lekker weer mijn eigen ding inplaats van EnVy verdedigen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina