1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

eOs Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door I Nero, 20 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. On3ShoT

On3ShoT Guest

Ik heb een keer met smartiez afgesproken, toen kwamen jullie niet smartiez zegt achteraf: ja ik moest even weg..
    Deadbringr heb ik al 2 messeges gestuurd met match, en mijn favo speler casuall heb ik al 21312312312335345x gevraagd, + of hij mag/wil meespelen

2. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Do nou niet net of we niet willen spelen, we zouden graag willen spelen maar spreek dan gewoon een fatsoenlijke datum af met Thalix.

3. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ons zo vaak uitgedaagd?

Je hebt pas sinds 3 dagen een team van 5 man! Dus het lijkt mij vrijwel onmogelijk dat je ons al heel vaak uitgedaagd hebt! En ik zie op CG dat er pas 1 uitdaging verstuurd is van jullie kant:)

4. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net of qG niet tegen on3shot? wie dat ook mag zijn zou durven spelen, haha

5. On3ShoT

On3ShoT Guest

Ja realistq jij was er ook echt bij toen we met smartiez afsproken.. haha, ik wil je geheugen nog wel opfrissen, hier was je wel bij?: http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3.aspx?gameid=104215926&player=xHLHx R2TheAndy
    Leuk potje(ik wil niet zeggen dat ik goed in halo ben, ik ben namelijk slecht in halo, dus flame me niet)

En just1ce, smartiez en cheerleader CasuaLL, doen net alsof wij niet durven te spelen dan vraag ik voor een match zegt hij ja enzo en noemt hij tijd, dan zijn wij er en komt hij niet dus Kweetnieeeeeeee?

6. L3G3ND4RY

L3G3ND4RY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En volgens heel veel mensen heb je toen tacktics lopen kijken. En wij kunnen mischien niet naar ARgaming komen, omdat een probleem is met members die kunnen komen. SeKToR kon eerst niet komen, omdat hij niet mog van ze ouders, dat word waarschijnlijk nu opgelost, is die ninto al 2 dagen niet meer online geweest.. :confused: dus ja, en anders zullen we ons bewijzen op de volgende lan. En vK is gewoon kk slecht. Ze zijn nog nooit in de sub top van een game geweest. - ook wel vervelende kleuters:) - Verder weet ik 100% zeker dat wij een zware concurentie zijn voor qG . Ze geven het zelf niet toe, maar het is wel zo. En bang dat wij niet op lans durven komen, wat ik ga lezen, als wij niet kunnen komen. En dan krijg je Thalix : KOM CLANMATCH DAN. Ons team is net beetje aan het beginnen, met zwaar geskillde spelers. Die elke dag beter worden. Wanneer we er klaar voor zijn, zullen we zeker clanmatches tegen jullie spelen. Want op dit moment, zou het alleen maar chaos worden tegen een zwaar geskillde clan. qG heeft de voorsprong ze spelen met het zelfde team al heel erg lang. En wij niet, dus hun teamwork is op het moment gewoon een stuk beter. Waar het om draait op CoD4. Ook skill natuurlijk. Maar dat is heel belangrijk. Ratio zegt niks?? Dat vind ik zeker wel. Als jij de hele tijd 22-21 zegt, of 30-3 bijv. dat betekent dat je zeker goed bent. Je kan geen hoge ratio halen als je slecht bent. :thumbs: Verder denk ik dat qG niet meer de top is , want op CG worden ze genakt door een onbekende clan. En die clan word genakt door VVV.

Peach out ! *)

EnVy L3G3ND4RY

7. Titan

Titan New Member

Leuk Bevonden:
    0
    L3G3ND4RY has spoken!

8. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de match was niet gespeeld ;) .. eerst waren wij door ( omdat hun er niet waren ) maar op een of andere rare wijze heeft een nerd daar de andere clan door laten gaan :confused:

9. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben voor de lol ff overnieuw begonnen met een account op CoD 4:

Heb nu lvl 10 en een ratio van 7.00:)

10. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Wat begin jij nou weer? Ik begin het net een beetje te vinden met het EnVy CoD4 team. Zij wilden toch dat ik als spectator erbij kwam. En welke tactics? Als dat jullie tactic is op Vacant zou ik maar vast gaan oefenen, er zat totaal geen tactic in. Wat moest ik daar aan zien? Ons team speelt al heel lang samen? Ik zit in het Decerto team, wij 4 hebben nog NOOIT samen in een team gezeten op welk spel dan ook, dus welke voorsprong? Ik kende Pena en Genesys niet eens voor CoD4. Ratio zegt idd niks, aangezien je campers en rushers hebt, ik ben een duidelijke rusher met een K/D van 2.32. Die clanmatch tussen qG en ZP is niet gespeeld, ons team was eerst door, maar doordat zij met allerlei smoesjes kwamen zijn zij doorgelaten. Daarbij heb ik samen met Pena eergisteren 2 spelers van het Engelse team van VVV ingemaakt en hebben Pena, EvoluTia, IntenZz en Genesys gisteren van het Amerikaanse team van VVV gewonnen (Scrim). Leer gamen en denk na voordat je iets post. Wie van EnVy zeiden trouwens dat ik tactics liep te kijken (Alsof me dat sowiezo iets boeit..)? Haal er dan geen admin bij, als je niet wil dat ik meekijk.

Ons team wordt ook steeds sterker en ons teamwork is super. Ik wil idd een clanmatch, en dan gewoon online, met je eigen classes etc. Jullie spelen CoD4 al een tijdje en wij ook, onze teams zijn nog niet lang bij elkaar, die van jullie ook niet, ik zie het probleem van een match niet? Desnoods spelen we op Gamebattles, aangezien jullie niet tegen ons wilde spelen op CG vanwege de XP. Op GB staan we redelijk hoog, dus kunnen jullie heel wat XP pakken (Als je wint uiteraard).

Laatst bewerkt: 8 dec 2007
  11. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk bedoel je pX I Gucci :x :9

12. RUTTIEE

RUTTIEE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja gucci heeft alle matches die niet gespeeld waren in de randomizer gegooid

13. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Ons CoD 4 team zal morgen niet aanwezig zijn op het LAN toernooi in eindhoven...

PS: 450 kills - Ratio 6.98:)

14. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet ?

15. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je geen andere speler regelen?

16. FuSionZ

FuSionZ Guest

Ik denk niemand

17. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is het ook niet zeker dat NF1 komt

18. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een pussies allemaal :mad:

19. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, komen we straks aan, gelijk halve finales. Waarvan 1 een bye.

20. FuSionZ

FuSionZ Guest

Ik ben weer terug van me ban btw;):9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina