En volgens heel veel mensen heb je toen tacktics lopen kijken. En wij kunnen mischien niet naar ARgaming komen, omdat een probleem is met members die kunnen komen. SeKToR kon eerst niet komen, omdat hij niet mog van ze ouders, dat word waarschijnlijk nu opgelost, is die ninto al 2 dagen niet meer online geweest..
dus ja, en anders zullen we ons bewijzen op de volgende lan. En vK is gewoon kk slecht. Ze zijn nog nooit in de sub top van een game geweest. - ook wel vervelende kleuters
- Verder weet ik 100% zeker dat wij een zware concurentie zijn voor qG . Ze geven het zelf niet toe, maar het is wel zo. En bang dat wij niet op lans durven komen, wat ik ga lezen, als wij niet kunnen komen. En dan krijg je Thalix : KOM CLANMATCH DAN. Ons team is net beetje aan het beginnen, met zwaar geskillde spelers. Die elke dag beter worden. Wanneer we er klaar voor zijn, zullen we zeker clanmatches tegen jullie spelen. Want op dit moment, zou het alleen maar chaos worden tegen een zwaar geskillde clan. qG heeft de voorsprong ze spelen met het zelfde team al heel erg lang. En wij niet, dus hun teamwork is op het moment gewoon een stuk beter. Waar het om draait op CoD4. Ook skill natuurlijk. Maar dat is heel belangrijk. Ratio zegt niks?? Dat vind ik zeker wel. Als jij de hele tijd 22-21 zegt, of 30-3 bijv. dat betekent dat je zeker goed bent. Je kan geen hoge ratio halen als je slecht bent.
Verder denk ik dat qG niet meer de top is , want op CG worden ze genakt door een onbekende clan. En die clan word genakt door VVV.
Peach out ! *)
EnVy L3G3ND4RY
Klik om te vergroten...