1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

eOs Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door I Nero, 20 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar, waarom zou je nou niet verder kunnen dan? Als 'Hij' in EnVy, zit? GA gewoon gamen, laat die gast gewoon lekker lullen.
     
  2. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij blijft er ook over door zeuren dus vandaar het verzoek dat de leader mss iets kan zeggen tegen hem want naar ons luistert ie niet... en On3ShoT je hebt gelijk man, Bedankt! (al moet ik zeggen dat ons Cod team tegen hun ook niet echt beleefd was)
     
  3. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    oke nice... dan zijn de akkefietjes bij deze afgelopen tussen vK en EnVy en kunnen we weer lekker normaal doen en over leuke dingen praten:thumbs:
     
  4. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    BAF!!!! Het boek EnVy vs vK is uit, de wijsgeer uit 't verre Oosten heeft gesproken...
     
  5. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    King Crow, wil jij een record aantal posts binnen 1 dag hebben ofso? Jezus, je reageert echt op elk klein detail, niet echt pro...
     
  6. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    dikkie :9 laat dit toppic dan ok met rust .. anders word het alleen maar minder tusse jullie , terwijl ik denk dat als jullie elkaar kenne jullie elkaar wel moge ;)
     
  7. Towel

    Towel Guest

    Achja jongens zwarte schapen heb je in elke clan.... Envy heeft dan focusz, qg heeft realistiq, vk heeft mathic, en tss heeft towelO-). Negeer die ene member van de clan en speel gewoon verder.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 dec 2007
  8. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
  9. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    eos heeft Mathic? Hij is van ons hoor! En idd Deadbringr we hebben 't nu keurig opgelost vind ik. Heb gezegd wat ik wou zeggen en zo te horen is het nog doorgekomen ook! Dus... PEACE
     
  10. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Team-iD is best bang! Ze hebbe ons helemaal op msn toegevoegt enzo om iets van onze clan te weten te komen! haha
    Vanavond match hun hebben wel iets voordeel, hun mogen de eerste map kiezen
     
  11. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0

    Je kan wel heel snel beoordelen op EnVy, als je mij nooit hebt zien spelen, en ik weet zeker dat ik de slechtste niet ben, iedereen is eigelijk even goed...

    Maar praat liever niet meer vK laat alleen maar zien dat jullie ruzie zoeken of aandacht willen dus niet meer posten graag, of als je lekker de n00b wilt zijn doe je het wel...
     
  12. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoezo ben ik het zwarte schakel!

    Omdat vK zegt dat ik slecht ben nemen jullie dat van hun aan, dat zegt alleen dat jullie geen verstand hebben als jullie daarop beoordelen!

    Ik heb met niemand problemen op Xbox Live, behalve van die mensen die schelden mij uit, zoals iNg Deathshot, en dan raar opkijken dat ik dan wat terug zeg;)

    Maar het kan mij vrij weinig schelen wat jullie denken speel eerst gewoon met mij voor dat je je oordeel al weer klaar hebt staan!!

    En de zwarte schakel van vK is, euhm euhm iedereen eigelijk!

    Maar vK post niet meer, of reageer niet meer! Al dat gedoe, en ik kan mijn tijd wel beter besteden:)


    En ik kan je zeggen dat die rematch niet komt, als je gewoon een aardige clan was enzo ok, maar als je mensen wilt dood steken ben je te ver van het "spelletje" verwijderd!

    En wat roep hem tot de orde, ik doe helemaal niks verkeerd:)

    vK stop maar met posten...
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2007
  13. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook niet dat ze zo supergoed zijn. qG moet alleen zijn teams even op orde krijgen en dan gaan we ook wel een keer tegen ze.
     
  14. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Die iD clan heeft 79 wins op gamebattles en 0 losses, maar ze hebben nog niet echt tegen de toppers gespeeld.
     
  15. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dus we hebben kansen!

    We weten al welke map ze gaan kiezen, en op onze map (raad maar:)) hebben we sterke tactics dus die moeten we zeker pakken!

    Maar ze zijn echt bang ofzo op het CG forum posten ze allemaal dingen om te voorkomen dat ze tegen ons moeten! Best raar eigelijk, er is helemaal niks mis:D
     
  16. Sound NL

    Sound NL Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    De meeste spelers van iD ken ik wel van Rainbow Six. Ze komen uit VVV en Insanity X. Op rb6 waren dat 2 van de beste clans van Europa, dus onderschat ze niet. Ze hebben echt wel skills, maar dat hoef ik jullie niet te vertellen denk ik ^^.
     
  17. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, we weten wat ze kunnen en ook wat ze niet kunnen:)
     
  18. Cander

    Cander Guest

    EnVy vond me niet goed genoeg en dat weet ik zelf ook, LMAO.

    1) Nooit heeft iemand me gezegd dat ik er toch niet heen mocht, niet dat ik het zelf wou.

    2) Niet goed genoeg? Haaahaa die paar potjes dat we FFA deden met EnVy werden ze nog gepwnd door Tjeerd dus please... Enne Armada vond me niet goed genoeg op LAN, je was er niet eens aap. Pllleeeeaaaasssse je bent zelf echt de grootste joke ooit.

    3 ) Ok ik wil wel tegen elke member van EnVy 1op1 Shipment spelen, who's first? Of zijn jullie meer teamplayers? Rens is iig al 2x geweest.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 dec 2007
  19. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat gewoon zitten, je werd door het hele team als een mindere gezien...dus ik weet niet wat je wilt bereiken met FFA op Shipment:)

    Je bent gewoon niet gekozen en Reaperis en Drksphinxz wel, dus vul jij maar in waarom wij jou niet hebben gekozen...
     
  20. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Jongen, rens verkiesd zichzelf boven iedereen maar Robert pwnd hem hard... jullie allemaal trouwens. Rens je bent gewoon triest, jezelf beter voordoen dan je bent door andere af te zeiken terwijl je gewoon weet dat je lult. Robert vond ik ckr de beste speler uit HLH en ik vind hem ook beter dan heel EnVy, wat gaan jullie nou lullen dat robert de slegste was uit HLH? Ik speelde met LcS (mensen die bijna nooit CoD4 spelen maar alleen DoA) en we wonnen zelfs 1map tegen hun zonder robert :confused: Daarna speelden we tegen hun met robert en toen werden we vierkant gepwnd.

    Btw, robert heeft niet alleen een goede aim maar hij speelt ook goed samen. In tegenstelling tot rens a.k.a. de statshoer
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina