1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

eOs Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door I Nero, 20 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. On3ShoT

    On3ShoT Guest

    1, ik heb gezegd dat ze jouw niet wouden.
    2, wat snap jij niet aan 'niet goed genoeg'?
    3, 1op1 je bedoelt die sniper agoc 1op1? ik weet zeker dat jij een x gewonne hebt en ik 1x, en op LAN zaten we te oefene en toen was het ook 1op1(teld miss niet maar we zaten me zn 2e op shipment) en toen had ik een killing streak van 17 ofzo,guese what? 2-1 voor mijn gg

    En ja ik wil wel een 1op1 tegen jou,_0/
     
  2. Cander

    Cander Guest

    Gelukkig geef ik er geen drol om dat jullie mij minder vonden, alhoewel ik jullie allemaal wel graag ff zou rapen.

    M'n (ex)teammates en 2 tryouts weten heus wel dat ik niet de mindere was ;)
    Alleen is Rens z'n ego iets te groot om dat toe te geven.

    w/e

    //@ Rens

    Hahaaa ik heb je 2x geraped. En ik voelde op LAN die laatste match tegen qG2toen ik een goed schermpje had dat hoofd van je wel steeds naar mij draaien toen ik je rapte tijdens het inspelen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 dec 2007
  3. On3ShoT

    On3ShoT Guest

    Zei ik dat je de minste was? ik zeg alleen dat ik beter ben en dat is gewoon een f e i t

    Vraagje: denk je dat je beter bent als mijn?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 dec 2007
  4. Cander

    Cander Guest

    Lmao, we laten WannaB, Striker, Kepro, Dynamic en Reaperis stemmen ok? Oja en Theory die deed ook nog een paar keer mee.

    //En ja ik denk idd dat ik beter ben.
     
  5. On3ShoT

    On3ShoT Guest

    Ik keek steeds hoe jullie speelde hoor, was niet dat ik je toen goed bezig vondt, weet alleen dat ik op LAN 1x negatief ging en jij 8x ofzo
     
  6. gekinskedel

    gekinskedel c3l Leader

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    het team zit toch vol focuss waarom dan bloedlink c3l vragen voor in de clan... denk je nou echt dat ie gaat joinen en in een team wil met zo'n chap als jou die als ie kwam op hangende pootjes naar betere clan gaat!!
    jij wil pro worden, whahaha leer eerst maar is normaal omgaan met mensen en niet zo clanhopperig als je naar beter clan kan gaan!! ow en dat je dan andere maten van je laat zitten BV gsusz dat kan je geen reet schelen!!sukkel

    dat c3l niet meer bestaat is vanwegen persoonlijke problemen die ik heb gehad!! ik heb het beste met c3l voor gehad en iedereen uit c3l weet dat!! dus begin daar niet weer over.... ik laat me maten tenminste niet zitten...
    ow en dat ik niet meer game wil niet zeggen dat ik het toelaat dat je zo kneusig doet....

    je kiest voor Reaperis en Drksphinxz en niet voor cander maar vervolgens vraag je wel aan bloedlink c3l of die envy wil joinen

    mzzl de ouwe gekkie die weer is post
     
  7. Cander

    Cander Guest

    Keek steeds hoe ik speelde, haahaha. Wou je op mijn schermpje kijken hoe jouw lijk op de grond dropte ofzo?
     
  8. parad1ce

    parad1ce Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    rbert pwnd!!!!!
     
  9. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Rens je weet het zelf ook, robert > jou. Ga niet zo dom doen en zovaak liegen dat je in je eigen leugens geloofd.
     
  10. On3ShoT

    On3ShoT Guest

    LoL echt gewoon ik lach je uit, Zowieso iedereen zegt dat je niet goed bent.
    En iedereen zei dat ik team carry, is ook zo daar niet van..

    Laat ze maar stemme, ik heb niet echt gevoel dat ik me moet bewijzen tegenover jouw.
    Dacht jij ook niet dat je beter was op SR dan?

    En die 1op1? je hebt 1x gewonne en ik 1x en dat was beide met sniper, en op lan had ik gewonne, 2-1 voor mijn, je kunt wel dingen verzinnen maarja je komt echt niet in de buurt van mijn sorry..
     
  11. Cander

    Cander Guest

    Haha ik heb 2x 1op1 gewonnen jij 0x maarja.

    Mss was je beter op SR, maar op Halo3 liet ik je echt alle hoeken van het veld zien. Als ik tegen je speelde rapte ik je vierkant, als ik met je speelde dan moest je echt altijd gecarried worden. Ook dit kan je weer vragen aan mensen waarmee we speelden; Sheep, Phase, Experienz, etc etc.
    En toen je GoW deed poepte ik al helemaal op je. Ik weet ook nog wel die ene clanmatch jij met ToD hahah.
     
  12. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ben jij iedereen ofzo? want je zegt dat iedereen zei dat jij teams carryde, of heb je verzonnen vriendjes?

    Op SR ging je net als CoD4 ook alleen voor de stats, jij nam elf met smoke en ging voor de stats, wat lukte omdat wij geen gust namen omdat wij gewoon eerst al je teammates pwnde en dan als laatste op jou gingen.
     
  13. On3ShoT

    On3ShoT Guest

    Op LAN was ik zoveel beter als jouw dus kom niet praten alsof ik degene ben die steeds dood ging. Je bent niet goed genoeg, wat snap je er niet aan?

    Pine kan het nog steeds niet hebben dat ik hem afgewezen heb_0/
    Miss ben je nu wel goed genoeg?
     
  14. Towel

    Towel Guest

    Wat zijn jullie kleine kut kinderen zeg |:-
     
  15. Cander

    Cander Guest

    Hahah op die LAN had ik 3 van de 5 matches echt zoo'n kkkk scherm, iedereen die daarop speelde weet dat het echt een dikke handicap was. En dan nog ging ik niet vaak negatief.
    2x goed schermpie tegen qG2 en die eerste match, dddddammmnnn was ik ff aan het rapen of niet?
    En btw wtf premade classes team deathmatch?

    -

    En volgens mij kan jij er niet tegen dat het enige waar je goed in bent in het leven gamen is, en dat je dan nog niet de beste bent.
     
  16. On3ShoT

    On3ShoT Guest

    SR was ik idd veel beter, op Halo won ik laatste 1op1 en won ik 2vs2 tegen jouw een sheep met phase, kom jij: ja we lopen maar wat rond..
    Kom 1op1 CoD4 PLEASE
     
  17. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Kijk nu ga je weer liegen, want je weet zelf ook hoe het zat met mijn try-out. Als ik nu jou was zal ik het hele verhaal aan iedereen vertellen en dan verdraaien zodat jij een noob lijkt, maar dat doet ik niet. Ik weet dat jij het zelf weet dus dat vind ik genoeg, ik hoef me niet te bewijzen op internet.
     
  18. Cander

    Cander Guest

    Hahahaha ik lach je echt uit man op halo3.. ik heb je daar zoooovaaaaaaaakkkk geeeerrrrraaaaaaappppeeeeeeeddddddd en zovaak gecarried. Dat weet dus echt iedereen van de "groep" waarmee we speelden.

    Ik stop nu met het "IK OWN JE" gebeuren, blijf jij er maar mee doorgaan aangezien dat het enige is waar je over kan praten.
     
  19. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Zoals ik al zei, hij moet zich bewijzen voor iedereen door leugens te vertellen. Rens je bent gewoon zielig.
     
  20. On3ShoT

    On3ShoT Guest

    lol tegen qG2 was dat je enigste goeie potje? wss deed ik het nog steeds beter als jouw.

    -

    Ja want ik xbox ook altijd in het weekend.. GG volgens mijn ben je nu al 16?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina