1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

eOs eigen ladder!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door I Nero, 6 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmartieZ

SmartieZ Guest

Stiekem wel :D

2. xAoDx RAMP4GE

xAoDx RAMP4GE NF1 I Clan Manager

Leuk Bevonden:
    0
    eOs ik moet jullie wel ofzo maar je moet niet zo gaan pronken met die win tegen ons want die gasten moesten gaan en we zeiden dat we het even snel af zouden maken dus we rushtn alleen maar en we wonnen nog bijna op clocktower dus je moet je eerder schamen

3. SmartieZ

SmartieZ Guest

Fucking boeien, laat ze pronken op een toernooi zonder matchofficials, scedules of zowieso een beetje regels die ergens op slaan. Wat kreeg je als prijs? Oh ja een 'sponsor', whoop te fuckin doo, daar komt ons team niet op af. Maar goed eOs als ons team nog een beetje zin heeft kom je ze tegen in het FariKo toernooi.

4. FuSionZ

FuSionZ Guest

Lekker hoor ben net eOs gejoined en dan al zoveel problemen???O-)

Ik wil er niks mee te maken hebben en ik heb er niks mee te maken...

Als er iets niet in orde is graag met de leaders bespreken en niet de clan soort van zwart maken..

verder zwijg ik hierover en kijk ik de situatie aan

mzzllss..

5. Dr Killjoy

Dr Killjoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het voelt aan alsof de qG gasten zich bedreigt voelen ofzo, of misschien zit hun leven in namen, banners en forums ( net als smartiez ) en daarom reageren zij zo sterk.

1. "pathetic"
    2. Kraak is ff over 1 bepaald ding en niet de hele clan, zo stoer ben je namelijk niet en het enige waar dit op kan uitlopen is pijn bij lan.
    3. smartiez: doe alsjeblieft niet zo zielig over alles, ga is een xtje fitnissen zo dat je je dikke reet van je bureaustoel af kan halen en tenminste iets sociaals met je leven kan doen. Want volges mij heeft zowat iedereen egt schoon genoeg van jouw. ( 1.800 posts in een half jaar, 800 op gb, + cg etc. LMFAO, bureaupikkie)

4. Wat hebben jullie EGT bereikt met qG? Waar jullie je leven instoppen?

Laatst bewerkt: 6 okt 2007
  6. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dude wie ben jij??

7. Dr Killjoy

Dr Killjoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die waarschuwt dat je niet te ver moet gaan

8. g0dLikE

g0dLikE Guest

Lekker Doctor KilllJoyyyyy !! Geef ze van lotje

hehe =P

9. RUTTIEE

RUTTIEE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wtf loopt qg hier nou te zeiken... eos heeft hun trouwens ook in een match voor gamebattles verslagen maargoed. qg gewoon bekken dicht... wat denken jullie, dat we jullie willen zijn ofzo xD hahahaa, trouwens met die I achter de clantag, volgens mij hebben meerdere clans dat dus als je dat al voorbeeld neemt ben je gewoon dom.

10. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij waren hun 1 van de eersten die dat deden iG was misschien eerder.
    WCG Finalisten Nough' said

11. RUTTIEE

RUTTIEE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat lul jij nou weer nanoob, fucking irritant kereltje dat denkt dat ie goed is maar als ie geownt wordt (zoals vanavond door FrenZy) quit ie gelijk. het kan me serieus geen flikker schelen dat zij WCG finalisten zijn hoor... ik game toch voor de lol, niet om het geld, dus hou je bek gewoon tjappie

12. g0dLikE

g0dLikE Guest

eOs deed niet meee !!!

13. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Waarom zo zwaar beledigd?? I4BSI Shottygun en dan noem je mij Nanoob!! Ownen!? Ik werd 1x gekilled door je Broertje, Daarvoor schoot ik er nog 2 af.. Dus wat zeik je nou. Beter bedenk je de volgende keer een beter Diss:)

14. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet eens toegeven dat ze alles hebben gejat :)

15. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Waar maken jullie je druk om, wtf!_O_ Ik heb het ff allemaal gelezen omdat ik net terug uit stad kom en me verveelde, hahaha dikke vermaak hiero!

16. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Grappig, ik doe namelijk precies hetzelfde!

Voor iemand die pas net een dag is geregistreerd trek je wel meteen erg veel aandacht. Lees trouwens 't forumbeleid even door.

Deze thread gaat op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina