My game story life:
haha
toen ik ongeveer 12 jaar oud was, woonde ik op dat moment op Curacao, en ging altijd mee naar mijn vaders werk na school, omdat daar een paar computergasten zaten, die na het werk 1 uurtje gingen Counter Strike -en.
En ik mocht altijd meedoen!
Maar nooit via internet gedaan, want wat moet je met een 56kb verbinding + dat je nog eens op de Antillen woont, maar ik had daar ook leuke hobby's,.. Elke zondag paintballen daar, en naar het strand! (Hmmz.... chiekies....)
haha in ieder geval, dus kwam rond mijn 14e jaar weer terug in Nederland, en dat was in de winter, dus kochte me ouders een Xbox voor mij, en heb toen Fifa zitten spelen, en toen zag ik counter strike op de xbox, en toen had ik ook Live erbij gekocht!
zo begon ik aan Xbox live, met counter strike (1.6)
Toen kwam Halo2 uit, en ik koopte dat! Ik kwam op live ermee, en een GEWELDIG spel was het, en was er verslaafd aan, ook al was ik een newbie!
Ik heb in de jaren geleerd, om tactisch na te denken + gameplay in het algemeen boven het gem. ligt!
Ik leer tegenwoordig heel snel met shooters, weetniet wat het is, maar ben er wel trots op!
wat een lulverhaal, begrijp het, maar ik denk voor geintresseerde mensen!
Klik om te vergroten...