1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

eOs Envy Our Skills zoekt leden voor Halo3 en CoD 4

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door I Nero, 9 sep 2007.

1. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    hoeso snap je sarcasme niet? (ik bedoel dan niet de betekenis)
    En ik weet dat jij toen gekapt was met h2, daarom wist ik zeker dat ik nooit tegen jou heb gespeeld.

En towel laat lekker hangen. Ik wil ff normaal gesprek hier

@ exp, lol ik weet, maar jij bent tijdens en naar de wcg ook echt veel beter geworden

Laatst bewerkt: 10 sep 2007
  2. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet sarcasme is maar ik snap niet hoe je dit sarcastisch bedoeld hebt,

en ja ik ben het met exp eens, je mag jezelf best goed vinden, maar gaan zeggen dat je de beste enzo bent is gewoon zielig.

Ik weet nog wel paar dagen geleden dat er gezegd werd dat qG arrogantie is, maar qG is juist veruit het minste arrogant van al die clans die hier actief zijn op dit forum. ik heb niemand van ons Halo team ook maar zien zeggen, wij zijn de beste of iets in die richting.

3. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik bedoelde dat ik sarcastisch deed over mezelf dat ik goed ben enso.
    En qG is inderdaad helemaal niet arrogant, ik ken joep, vincent en jerome al een hele tijd, en alleen joep is arrogant 8) (keintje)

Maar het is een beetje dat we vertellen dat bijvoorbeeld revenge en micro ice (die zichzelf een beetje ophype, vooral toen nano dat deed voor micro) dat ze niet zo goed zijn en niet aan de top mee zullen doen, waarschijnlijk is dat ook zo, maar dat is nooit leuk om te horen. En misschien kunne ze ons anders bewijzen door dat wel te doen. Zo zit het een beetje

Gelukkig normaal gesprek gehad realistiq ;)

4. Towel

Towel Guest

Haha, realistiq heeft gesproken:D. Je moet toch 2 type arroganties onderscheiden. 1. arrogantie wat je meent en 2. arrogantie voor de grap. Mijn arrogantie meen ik niet. Jij vangt het gelijk op als serieus omdat heel qG fockin serieus is.

En ik een gastje die er later bijkwam? Ik had halo2 eerder dan jou jongeman, maar speelde live veel later. Overigens speelde ik ook met een community die ik in het echt kende en dus gewoon voor de lol het spelletje speelde.

En voor alle duideijkheid, ik zit nog niet L2K. Halo2 heb ik nooit in een team gezeten_0/ Met halo3 zal ik deel uit maken van l2k. En ja, jullie zullen l2k wel dik verslaan in halo3, maar dat komt omdat ik pas over een half jaar halo3 echt kan spelen. Oeps, arrogantie!:x

Laatst bewerkt door een moderator: 10 sep 2007
  5. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    My game story life:
    haha
    toen ik ongeveer 12 jaar oud was, woonde ik op dat moment op Curacao, en ging altijd mee naar mijn vaders werk na school, omdat daar een paar computergasten zaten, die na het werk 1 uurtje gingen Counter Strike -en.
    En ik mocht altijd meedoen!
    Maar nooit via internet gedaan, want wat moet je met een 56kb verbinding + dat je nog eens op de Antillen woont, maar ik had daar ook leuke hobby's,.. Elke zondag paintballen daar, en naar het strand! (Hmmz.... chiekies....)
    haha in ieder geval, dus kwam rond mijn 14e jaar weer terug in Nederland, en dat was in de winter, dus kochte me ouders een Xbox voor mij, en heb toen Fifa zitten spelen, en toen zag ik counter strike op de xbox, en toen had ik ook Live erbij gekocht!
    zo begon ik aan Xbox live, met counter strike (1.6)

Toen kwam Halo2 uit, en ik koochte dat! Ik kwam op live ermee, en een GEWELDIG spel was het, en was er verslaafd aan, ook al was ik een newbie!

Ik heb in de jaren geleerd, om tactisch na te denken + gameplay in het algemeen boven het gem. ligt!
    Ik leer tegenwoordig heel snel met shooters, weetniet wat het is, maar ben er wel trots op!

wat een lulverhaal, begrijp het, maar ik denk voor geintresseerde mensen!

6. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    Komt waarschijnlijk omdat juist de andere denken, dat we arrogant zijn!

7. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0

Ik ben altijd geintereseerd, maar het is kocht, niet koopte :+
    Het is iedergeval interesanter dan die van mij :b:.
    En ik ben ook iemand de snel een spel kan leren, dat helpt zeker wel.

En towel waarom opeens nu wel serieus? 8)

hahaha arrogantie topic.

8. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    haha, tja vandaar dat mijn Nederlands ook niet optimaal is!

9. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    haha boeiend. Wel populair topic is dit

Keep it up eOs.

10. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    Zullen we dan anders verdergaan op MSN?

Voeg me anders ffies toe: exp3r1enz@hotmail.com
    ik ben online, als ik "offline" ben dan heb ik waarschijnlijk je verwijdert+geblokt (niet persoonlijk) maar soms vergeet ik wie wie is, en ik verder gewoon een paar mensen omhet schoon te houden!

Greetz

11. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde net ff gaan spelen, ik wilde je eerst toevoegen (2 jaar terug ofso :+), maar toen je message gedelete en toen was ik het vergeten, maar ik zal het ff doen. Genoeg ge'slowchat'

12. Towel

Towel Guest

Wat een geschiedenis ken! Hoezo heb je op de antillen gewoond? Is wel lekkerder dan in dit barre weer xboxe niet?

En ken niet zo bescheiden van "ik was newb". K vond jou vroeger dik goed, was dikke fanboy:cool: Het enigste nadeel van jou was dat je heeeeeel fanatiek speelde. Ik was toen juist de newb......

Laatst bewerkt door een moderator: 10 sep 2007
  13. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kwam, omdat mijn ouders gingen scheiden toen ik 9 was, mijn vader ging naar het buitenland om te werken, en mijn ouders miste elkaar na 2 jaar heel erg, en toen zijn we naar curacao gegaan, en hebben we daar 3 jaar gewoond, en me vader 5 jaar! (ook weer hertrouwd!)

Toen ging het bedrijf Ballast Nedam International failiet, en moesten we terug!

Nu zit ik hier achter me laptop, wetend dat ik naar Seatle ga! HEERLIJK!
    haha,...

En ja, de Antillen was veel lekkerder,..
    Zoals, na school, naar strand gaan, eerst snel je huiswerk (overschrijven) en dan lekker feesten&zwemmen, en dat deed je dan bijna elke dag,.. heerlijk...
    in het weekend lekker feesten,.. schuimfeest,.. hmmz..
    maar Towel, ja thanx fanboy :), ik probeer ook een stap naar de toekomst te maken, wat niet alleen het voordeel voor mij zal worden, maar alle "gamers" die hoger op willen gaan!

14. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Mensen die goed waren in halo2 zijn nu automatisch goed in halo3.. (helaas:emo:) Aangezien het verschil in gameplay qua halo2-halo3 minimaal is.. En halo2 wel een hele andere gameplay was dan halo1. (baseer ik op de halo3 beta)
    Verder vind ik het zelf ook grappig om te zien dat sommige mensen opeens goed schijnen te zijn in halo2.. maarja na 3 jaar halo2 moet je ook wel een keer beter dan gemiddeld worden lijkt mij:emo: oja, masterspy was in begin al wel goed hoor;)

15. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    is die ooit goed geweest dan? :emo: just kidding, masternoobje :)

16. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jensss Masterspy zit niet in L2K he :p en ja masterspy was goed op het begin

17. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee klopt zit nu bijna 4 maanden al in qG en over 2 weken kunnen we eindelijk met halo 3 aan de slag:9:thumbs:

en nu we hier toch zo bezig zijn moeten we eigenlijk aan een mod gaan vragen of er een halo 3 live experienz thread mag worden geopend als halo 3 uit is

ps. heb net een pm naar een mod gestuurd of het weer mag en hoop dus zo snel mogelijk antwoord terug te krijgen :p

18. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wow gasten ik bedoelde alleen dat FeaRRRRR Twilight en Kamach de beste spelers van Nederland DIE IK TOT NU TOE HEB GEZIEN. Dus sorry voor mijn onduidelijke zin.

19. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klinkt al een stuk beter (voor mij 8))

20. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus ik hoef geen spijkermat of betonenschoenen? :p

Deel Deze Pagina